hirdetés
Share on Tumblr

Hárommilliárdos tendert írt ki az NFÜ

Rendkívül nagy értékű közbeszerzést írt ki 18 hónapos időtartamra vonatkozóan a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A kreatív-, pr-, médiás és közvéleménykutatási feladatokat is tartalmazó tender értéke közel hárommilliárd forint.

hirdetés

Ötféle kommunikációs tevékenységre vonatkozó nyílt közbeszerzést írt ki az NFÜ. A tender első része nyomdai, grafikai tervezésre, DTP és egyéb produkciós feladatok ellátására; a második rész átfogó kreatív- és pr-koncepció kidolgozására, kreatív-, pr- és online kampányok tervezésére, lebonyolítására, kreatívanyagok gyártására; a harmadik médiás feladatokra (foglalás, vásárlás, tervezés); míg a negyedik és ötödik rész kvalitatív és kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok ellátására vonatkozik. A pályázók egyesével, vagy több feladatrészre együttesen is pályázhatnak.

A szilveszter napján feladott közbeszerzés teljes becsült összértéke nettó 2,9 milliárd forint, amely a következőképp oszlik el: az első rész értéke nettó 400 millió, a második részé 800 millió, a harmadiké 1,5 milliárd, a negyedik és ötödik részé 100-100 millió forint.

Ezzel ugyan nem ér el rekordot a tender a hazai komminikációs közbeszerzések között, de csak azért nem, mert az MNB nemrégiben kiírt egy olyan tendert, amelynek a keretösszege akár a hatmilliárd forintot is elérheti. Az NFÜ mostani kiírása így a második hely környékén mozog.

A jelentkezés gazdasági alkalmassági feltételei a keretösszegekhez hasonlóan meglehetősen impresszívek: minden részre vonatkozóan csak olyan pályázó jelentkezhet, akinek az elmúlt három üzleti évből származó forgalma elérte a közbeszerzés adott részre vonatkozó becsült értékét, azaz, például médiás feladatok tekintetében a másfél milliárd forintot.

A jelentkezési határidő február 17-e, 10:00 óra. A szerződés kezdete március 25-e, befejezése pedig 2015. szeptember 30.

Az NFÜ egyébként január 1-jével jogutódlással megszűnt, a változásokról itt tájékoztatnak. 

Share on Tumblr

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fehérnemű és munkaerőkölcsönző.

Friderikusz Sándor a Facebookon közölte a hírt.

Reklámértékesítést, méghozzá Szlovákiában.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés