hirdetés
Share on Tumblr

6 milliárdot költhet az MNB új ügynöksége

Közbeszerzést írt ki a Magyar Nemzeti Bank a jövő évi általános kommunikációs feladatainak, valamint a Növekedési Hitelprogram kommunikációs feladatainak ellátására akár 6 milliárd forint keretösszegig. Az ajánlattételi határidő december 9-e.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:

Ezen a héten Sólyom Balázs, az Invitel online csapatának vezetője írta a Kultúrterrort.

A testületnek Vajna és Ujj Mészáros is a tagja lett.

A Youtube-on több mint 50 millióan látták már.

A UNICEF kampánya pro bono készült.

A műsor az RTL II-n fut majd.

Share on Tumblr
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

ez nem pénz..némi apró a csahosoknak..
#
De szép mondat ez:
"A legnagyobb keretösszegű kommunikációs tárgyú közbeszerzése eddig az Államadósság Kezelő Központ médiavásárlási tendere volt"

És csodálkozunk az államadósságon :)))

A Bocuse d’Or mellett az otthon is elkészíthető szarvasgulyásról is lesz szó a sorozatban.

A bloggerek egy elektromos autót teszteltek. 

A Zöldunió a környezettudatos tematikájú webhelyek hirdetési felületeit kínálja.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

hirdetés