hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

6 milliárdot költhet az MNB új ügynöksége

Közbeszerzést írt ki a Magyar Nemzeti Bank a jövő évi általános kommunikációs feladatainak, valamint a Növekedési Hitelprogram kommunikációs feladatainak ellátására akár 6 milliárd forint keretösszegig. Az ajánlattételi határidő december 9-e.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:

A Google reklámjának van rá egy rövid, de megnyugtató válasza.

2017. január 10-én új algoritmikus büntetést vezet be az interstitialt túlzott mértékben használó mobiloldalakra.

A magazin idén 19 éves.

Az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adta ki.

Szeptember 15-én zárul az adatfelvétel.

Share on Tumblr
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

ez nem pénz..némi apró a csahosoknak..
#
De szép mondat ez:
"A legnagyobb keretösszegű kommunikációs tárgyú közbeszerzése eddig az Államadósság Kezelő Központ médiavásárlási tendere volt"

És csodálkozunk az államadósságon :)))

Az ügynökségek a Bellacom és az Effektív-Art.

A Millenárisra szerveznek rekorddöntést.

A Nielsen Catalina Solutions kutatását az MLE szemlézte az új kampányának keretében. 

hirdetés

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. MEGTELT!

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 16-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest, mint brand. Szeptember 22.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

hirdetés