hero
2007. március 29. 17:16
Esomar - magyar kutatócéggel bővült
Az European Society for Opinion and Market Research (Esomar) tagsága magyar kutatócéggel bővült. A kizárólag ajánlás útján bővülő szervezet új magyar tagját a Masmi Hungary piackutató javasolta.
A Hírek Média online piackutatással foglalkozó üzletága, a Maxima KutatóCentrum - 21. magyar vállalatként - belépett az Esomar nemzetközi piackutató szövetségbe. Az 1948-as alapítású Esomar világszerte közel száz országban 4000 taggal rendelkezik. Célja többek között a minőségbiztosítás, és hogy megmutassa a közvélemény-kutatások szerepét a hatékony döntéshozatalban. Az Esomar minden évben elkészíti a Global Market Research Reportot, hogy bemutathassa a legfőbb iparági trendeket.

A tagokat kizárólag ajánlás útján veszik fel, a Maxima KutatóCentrumot a Masmi piackutató cég ajánlotta.

„A tagság előnye számunkra, hogy a szakmai fórumokon, konferenciákon és workshopokon párbeszédet folytathatunk más piackutatókkal, amely nemzetközi tapasztalatszerzésre ad lehetőséget. Emellett fontos hátteret ad az Esomar etikai kódexe is, amelynek nemrég készítették el a speciálisan az online kutatásokra vonatkozó változatát” - mondta el a Kreatív Online-nak Barcza Enikő, a Maxima KutatóCentrum kutatásvezetője.