hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sorozatunk negyedik részében egy Rembrandt-önarckép is van. 

Egy producer ajánlójából a 35 milliméteres film nem maradhat ki.

90 országban elérhető a német cég reklámja, amit egy magyar ügynökség készített.

hirdetés

Új médiumokkal bővült és egyre globálisabb a Hipnózis nemzetközi partnere.

A jegyeladások mentek, a zenészek is ki vannak már fizetve, a helyszínnel van a gond.

2015-07-02 11:57:00

A Nike az Air Zoom Elite nevű futócipője számára készített egy nagyon pörgős reklámot. Ügyesen van vágva, jók a képek, tényleg dinamikus a film, ráadásul szokás szerint tele van pakolva sztárokkal, mint Rooney, Kobe Bryant, meg hasonló kaliberű sportolók. A Must Be Something nevű ügynökség készítette, ráadásul magyar felirata is van. Itt találtuk.

2015-07-02 10:43:00

Wolfie, Tóth Vera és a Random Trip közösségi slágert ír a Nescafé új reggeli kampányában.

2015-07-01 16:42:00

Budaházy Szabolcs, a Cannes-ban a svájci Novartisnak készített alkalmazással bronzot nyerő AR Works ügyvezetője szerint minden magyar cégnek meg kellene próbálni külföldön, mert van helyük a világban. Interjú.

2015-07-01 15:11:00

A szombat esti díjátadóval és az azt követő gálával véget ért a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál, ahol idén rekordszámú, több mint 40 ezer nevezést adtak be a világ reklámügynökségei, ezek közül végül a zsűri 1077 díjat osztott ki. De vajon ki nyerte az első nagydíjat?

2015-07-01 12:36:00

Diplomatacsaládban nőtt fel, egyetemista korában Párizsban kalandozott, mára igazi médiás apuka lett Gulyás János, a MEC médiaügynökség ügyvezetője. A cég a médiaügynökségek teljesítményét értékelő nemzetközi kutatócég, a RECMA szerint 2014-ben (is) a legjobb volt Magyarországon. Interjúnkban az állami tenderek és a médiapiac kihívásai mellett családjával való kapcsolatáról és a párizsi diákéveiről is kérdeztük.

2015-07-01 11:57:00

Wolfie, Tóth Vera és a Random Trip közösségi slágert ír a Nescafé új reggeli kampányában.

2015-07-01 10:59:00

Pontosan két hete írta meg a Kreatív, hogy a Heineken és lead ügynöksége, a Wieden + Kennedy útjai öt év után elváltak. A sörmárka kedden bejelentette, hogy az új lead kreatívügynökségeként a Publicist választotta - írja az Adweek. 

2015-06-30 13:10:00

Az ACG-től érkezett a szakember. 

2015-06-30 10:40:00

Idén is névadó támogatóként segíti a Veszprémi Utcazene Fesztivált (VUF) az OTP Bank.

2015-06-30 10:36:00

A Kreatív indul a Night Run powered by Vodafone 4G futóversenyen. Az "ügyfelek" csapatba megbízói oldalon dolgozó marketingeseket, pr-eseket keresünk. 

2015-06-30 09:00:00

Adományokat vár az ARC kiállítás, mert idén nem találtak szponzort. 

2015-06-29 18:05:00

A cannes-i reklámfesztivál utolsó két napja is tartogatott érdekes programokat, Sorrell Al Gore-ral, a DDB Worldwide elnöke pedig a hátizsákos szövegíróval beszélgetett. És még egy ijesztő robot is feltűnt az utolsó cannes-i napon.

2015-06-29 11:42:00

Életet mentesz vele - figyelmeztet a Colgate kampánya.

2015-06-29 11:32:00

Szombaton adták át az utolsó 4 kategória nagydíjait. Branded Content kategóriában végül nem osztottak grand prix-t, de a maradék háromban is elég halvány kampányok nyerték a legnagyobb elismerést.

2015-06-29 10:14:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek minősítette a Vargha Gyógymód-Metodika Egészségügyi Szolgáltató és Gyógyhatású termékeket Forgalmazó Kft. „Vargha Metodika” elnevezésű kezeléseinek népszerűsítését, mert a cég valótlanul tett közzé gyógyhatásra, valamint egészségre vonatkozó állításokat és egyéb hatásállításokat több televíziós műsorban és különböző hirdetésekben. A jogsértés elkövetéséért 12.086.800 forintot, a kiszabható maximális bírságot rótta ki a GVH.

A Red Room Office Gallery kiállításmegnyitóján.

2015-06-26 17:42:00

Az Amerikai Legfelsőbb Bíróság ma engedélyezte az azonos neműek házasságát. A Youtube ezzel a videóval köszönti a döntést. 

2015-06-26 16:50:00

A reklám világa iránt érdeklődő, 10-14 év közötti kreatív gyerekeket vár a Café Next nyári reklámtáborába.

2015-06-26 16:15:00

Folytatódott az előadásdömping Cannes-ban, melynek részeként meghallgattuk Monica Lewinskyt, Jeff Goodbyt és Rich Silversteint, valamint azt is, hogyan faggatja Maurice Lévy, a Publicis elnöke David Guetta sztár dj-t.

 

2015-06-26 15:38:00

A cannes-i fesztivál helyszínén kerestük meg az egyik bronz oroszlánt nyerő csapatot, a Young & Rubicam magyar különítményét. Aczél László (AL) ügyvezetővel, Falvay László (FL) kreatívigazgatóval és Galácz Karolina (GK) helyettes kreatívigazgatóval beszélgettünk. Falvay Lászlóval legutóbb fél éve készítettem interjút, aminek a zárszavai azok voltak, hogy szeretnének egy cannes-i oroszlánt.

2015-06-26 14:58:00

18 nevezés kapott elismerést. 

2015-06-26 12:29:00

Posztapokaliptikus látvány és misztikum.

2015-06-26 11:53:00

Szerényi Szabolcs kollégánk fotói a cannes-i éjszakáról. 

2015-06-26 11:31:00

A kötelező olvasmányok között két magyar is van.

2015-06-25 17:38:00

Számított arra, hogy hazavisznek valamilyen díjat az Adventures of Poco Eco játékkal, mivel az eddig már közel húsz nemzetközi elismerést kapott. Interjú Tóth Krisztiánnal, a cannes-i bronzot nyerő Possible vezetőjével.

2015-06-25 16:10:00

Hivatásos filmes áldozat a főszereplője annak a szpotnak, amely szervdonorokat keres.

2015-06-25 15:06:00

A Pampers új szpotja azt mutatja be, hogy Dél-Afrikától Észak-Európáig minden társadalomban megváltoznak az emberek, ha kisbabákról van szó.

2015-06-25 14:34:00

Az ügyeletes jófej Newcastle Brown Ale és ügynöksége, a Droga5 ismét magasra tette a mércét, ha hülye reklámokról van szó: az új szpotban emberek káromkodva vallják be, hogy eddig idióták voltak, mert azt hitték, nem fog nekik ízleni a cég söre.

2015-06-25 13:54:00

A Kreatív indul a Night Run powered by Vodafone 4G futóversenyen. Médiás, ügynökségi és ügyféloldali csapatokat szervezünk. A nevezési díjat mi álljuk.

2015-06-25 11:43:00

A keddi nap díjkiosztója után, ahol kevés kivételtől eltekintve szerintünk nem túl jó kampányok kaptak grand prix-t, a szerdai napon már több jó kampányt is fel lehet jegyezni, amely méltán kapta meg a zsűri által odaítélhető legmagassabb elismerést. Lássuk, melyek voltak ezek!

2015-06-25 09:48:00

Cannes-ba érkezésünk másnapján már nem csak a szállás és a fesztiválpalota megtalálása, a díjátadó és a Croisette felfedezése töltötte ki minden időnket, hanem beültünk szakmai előadásokra is, könnyedebbekre és nehezebbekre egyaránt. Az egyiken Sir Martin Sorrell mondott okos gondolatokat.

Üdvözlőcsomag, díjátadó, partizás a Croisette-en magyarokkal és indiaiakkal.

Méghozzá a fesztiválpalota előtt!

Olyan jó lenne, ha ez lenne a marketing. 

Hiánypótló Tumblr-blog indult.

A Pölöskei új kampányát az Okego készítette.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív szaklap hetedik alkalommal meghirdetett versenyének díjátadóját július 9-én 6 órától rendezzük meg az Ankertben, amelyen kategóriánként levetítjük a győztes munkákat.

Ismét meghirdetjük nagysikerű Gastro Design versenyünket! Nevezési határidő: augusztus 7. péntek 18 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: 2015. szeptember 1.

Honnan tájékozódnak a betegek és mire kíváncsiak, betegedukáció,compliance és betegtámogató programok

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Balaton-felvidék magazinja.

A Gastro Design nevezési határideje augusztus.

Ezt hirdeti a városban található Parasztétterem.

Az ügynökségi oldal képviseletét látja el.

Lesz szörp, sör, zsíros kenyér is.

Direkt marketinggel kapcsolatban.

A végső döntést viszont a GVH fogja kimondani.

Sokkoló meglepetés az egyéjszakás kaland után.

A Bass Awardsról hoztak el kettőt.

Szakmai műhely profiknak és egyetemistáknak.

Ösztöndíjat nyertek az animátorok a SZAFT-on.

Több újdonság az utazást kedvelőknek.

Akik még tisztelik is az ország kultúráját!

Új zenei realityvel jelentkezik az RTLII csatorna.

Ha Terminátor-rajongó, akkor sejti, mi lett a végeredmény. 

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.