hirdetés
hirdetés

Folytatják a négy évvel ezelőtti Szurkolói Szív koncepciót.

A Coco24 ital bevezető kampánya Erdélyi Zsolttól.

Május 19-én, a Hipnózis díjátadóján mutatták be munkáikat.

hirdetés

Képek a díjátadóról, az alapozásról és az utána következő bulizásról az A38 Hajón.

Interjú Oláh Alexandra marketingvezetővel.

2016-05-23 11:51:00

A barátság áll a Nescafé 3in1 tavaszi-nyári kommunikációs aktivitásainak fókuszában. Az Igazán barátok? kampány főszereplője Tomi, aki sorra keresi fel régen nem látott Facebook-ismerőseit, hogy a felületes kapcsolattartást személyes élménnyel, egy csésze kávé mellett elköltött beszélgetéssel gazdagítsa. 

2016-05-20 13:52:00

Kiemelt kategória a kisüzemi sörök kategóriája, emellett keressük a tehetséges kreatív hallgatókat is! Május 27-e az új leadási határidő.

2016-05-20 13:14:00

Székely Szabolcs, a Halcyon Mobile társalapítója is zsűritag lesz a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, mobil kategóriában. A Halcyon Mobile egy kolozsvári, mobilalkalmazásokkal foglalkozó dizájn- és fejlesztőügynökség.

2016-05-20 11:42:00

A magyarok közös jellemzőiről készültek az új videók is. 

2016-05-19 16:36:00

A brazil AlmapBBDO készítette a legnagyobb stockfotó-szolgáltató, a getty Images részére az alábbi kampányt, amelynek lényege, hogy a stockban megtalálható fotók részleteiből rakták össze négy híres ember arcát - írja az Adweek.

2016-05-19 15:44:00

Kedden volt a Visart Művészeti Akadémián a diplomavizsgája, amin a Kreatív főszerkesztője, Román Balázs is részt vett. Az alábbiakban a végzőseket kértük meg, hogy röviden mutassák be egy-egy munkájukat. A hallgatók teljes portfólióját a pénteken nyíló diplomakiállításon lehet megnézni a Visart Akadémán.

2016-05-19 13:52:00

Ingyen dolgoztatta volna a brit művészeket a Sainsbury's, akik ezen felháborodva ingyen kértek ételt a szupermarketlánctól - írja az Adweek.

2016-05-19 12:08:00

Idén tavasszal megújult a Főtaxi taxirendelő applikációja. 

2016-05-19 10:54:00

Elindult a MagNet Közösségi Bank tavaszi „Jó voltam” kampánya. A kampányon több ügynökség is dolgozott, köztük a Twist, a „Jó voltam!” kreatívkoncepció ötletgazdája, és az Okego, amely a kampányhoz készült filmeket készítette a Magnet Segítő Bankkártyájáról és új szlogent hozott a bank életébe.

2016-05-18 13:16:00

2016-05-18 12:00:00

„Nem nehéz…” ez a Médiaunió idei, környezetvédelmi témájú kampányának fősora. A zöld civil szervezetekkel együttműködésben kialakított kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a tudatos fogyasztásra. Azaz a szakértők javaslatai alapján elsősorban arra, hogy ha nem vásárolunk feleslegesen sokat és okosan hasznosítjuk újra a hulladékot, azzal máris sokat tettünk azért, hogy a környezetünket óvjuk.

2016-05-18 10:11:00

A Lürzer’s Archive, a világ egyik legelismertebb reklámszakmai magazinja, a White Rabbit reklámügynökség Allee Bevásárlóközpont számára készített poszterét fogja szerepeltetni következő kiadványának borítóján.

2016-05-17 17:23:00

Társadalmi célú kampányt indított május elején a Deutsche Telekom, amelynek célja, hogy elősegítsék a demenciakutatás fejlődését. A kampány középpontjában a Sea Hero Quest nevű mobilalkalmazás áll.

Ez már nem Öveges professzor konzervdobozos kísérletezgetése.

Ezeket a programokat ajánlja Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere. Kultúrterror.

2016-05-17 16:33:00

Reklámkampányt indított a Bubbles nevű önkiszolgáló mosodahálózat. Az országszerte 26 egységet üzemeltető cég szerint a nyilvános, önkiszolgáló mosodák a hollywoodi filmeknek köszönhetően már régóta ismertek, azonban kevesen tudnak róla, hogy ilyen itthon is van, így a Bubbles-t is kevesen ismerik. Ezért indították a kampányt a korábban a DDB Budapestnél és DDB Berlinnél is dolgozó reklámszakember, Bodnár Bence segítségével. A kampány részleteiről Bodnár Bence, mint a projekt kreatív vezetője adott tájékoztatást.

2016-05-17 12:14:00

A Trinity lett a Magyar Református Szeretetszolgálat ügynöksége.

2016-05-17 12:01:00

Arról már beszámoltunk, hogy komoly hazai sikerként az ACG lett a világ leghatékonyabb független ügynöksége az Effie Index alapján, azonban a hálózatos toplistát még nem mutattuk meg.

2016-05-17 11:45:00

Lakos Nóra filmrendező és Komlósi Orsolya filmforgalmazó 21. századi szintre próbálja feltornázni a civil szervezetek vizuális kommunikációját. Interjú.

2016-05-13 16:36:00

A kampánnyal a kormánynak az a célja, hogy minél többen vegyenek részt a kényszerbetelepítés elleni népszavazáson.

2016-05-12 16:23:00

Már beszámoltunk róla, hogy két magyar zsűritagja is lesz Ázsia egyik legnagyobb reklámfesztiváljának, a dél-koreai Adstars-nak. Mint kiderült, kicsit előreszaladtunk, ugyanis a zsűri hivatalos bejelentése csak most érkezett meg.

2016-05-12 15:30:00

Playmobil játszóvárost nyitott a Premier Outlet, hogy a családoknak közös kikapcsolódásra is lehetőségük legyen a vásárlás mellett. A biatorbágyi bevásárlóközpont kreatívügynöksége, a Springer & Jacoby az Aprópoliszról forgatott egy trükkös reklámfilmet.

2016-05-12 14:51:00

Reklámkampányt indított a Netpincér, amelynek célja a rendelési gyakoriság növelése és új felhasználók megnyerése. Mindezt az ételrendelésre motiváló lehetséges indokok középpontba állításával igyekszik elérni a kampány. A kampány részleteiről a készítő ügynökség, a 2016. januárjában alakult Deepinsight küldött információkat.

2016-05-12 14:16:00

A Costa Kávézó új imázskampánya a kávé minőségét és a kávézók hangulatát helyezi a kommunikáció középpontjába. A stratégiát és a kreatívanyagokat a White Rabbit reklámügynökség készítette.

2016-05-12 10:57:00

Okos társadalmi célú reklám Kanadából.

2016-05-11 15:01:00

Mindig van ok az ivásra.

2016-05-11 13:32:00

Országos outdoor kampányt indítottak.

2016-05-10 14:31:00

A MagNet Bank által szervezett Kreatív Rapid Randin ismerte meg a Geometry Global a RIROSZ alapítványt. Hogyan indult az együttműködés? Mi lett az eredmény? Miért foglalkozik egy bank civil szervezetek segítésével? Beszélgetés Pászka Petrával, a MagNet Magyar Közösségi Bank marketingvezetőjével, Sályi Rékával, a Geometry Global cégcsoport vezetőjével és Őri Istvánnal, a RIROSZ és a Mentőöv Információs Központ projektvezetőjével.

2016-05-10 11:00:00

A daganatos és krónikusan beteg gyerekek élményterápiás kezelésével foglalkozó Bátor Tábor Alapítvány 2001 óta működik Magyarországon, kiemelt transzparenciával. Hatvani székhelyére idén érkezik meg a 8000. táborozó. Az alapítvány közösségi összefogásból készülő új filmmel és szlogennel ("Vissza az életbe") ünnepli az évfordulót.

2016-05-10 10:45:00

A Škoda jégkorong-világbajnokságra időzített imagekampányának célja bemutatni a sportág 24 éve tartó szponzorációjának új irányát. A Guinness-rekordnak számító kooperáció idéntől a korábbinál is nagyobb figyelmet fordít az egyre sikeresebb magyar jégkorong utánpótlásának nevelésére, az U8-U10-es korosztályokra.

Több mint 30 országban fog futni a szpot.

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

A drogérialánc az új hűségprogramját hirdeti ezzel. Árpa Attila most mint hajóskapitány lép színre.

A Missee termékbevezetésére szól a megbízás.

Lesz roadshow és hajrászalag-gyűjtés is.

A demokrácia elkötelezett szószólójaként.

Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei.

Az Up készíti, az Ízművek elnevezést kapta.

hirdetés
hirdetés

A legjobb tartalomalapú marketinges megoldások versenye díjátadó és workshop: május 26.

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

FMCG-FÓRUM az aktuális és égető szakmai kérdések megvitatására, június 7-én

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Márkázott tartalmi, digitális és rendezvényes területen fejlesztenek.

A Müpa Hangjáték új dallamokat is kapott.

Mondja Hadházi László, aki a budavári Utolsó Sörfesztivált népszerűsíti.

Nehezebb papír, matt címlap.

Az Eltűnt Gyermekekért Alapítvánnyal közösen.

Lesz benne foglalkoztató füzet és nyári programajánló is.

Egy Über-autóban prezentálhatnak, 7 perc alatt.

A Secret dezodor ütős filmjében.

Próbáld ki, mielőtt megveszed a gyerekednek.

A Népszabadság online kiadásánál folytatja.

A demokratikus konferencia-modell jegyében.

Glamour Gardróbfrissítést tartottak a Westendben.

Helytelenül fogalmaztak a tegnapi bejelentéskor.

A brazil Colgate kampányában egy szomjas kisgyerek néz rád a mosdókagylóból.

A Mars című film egyes jeleneteit vették fel.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.