hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézze meg Kulkát, Nagy Ervint, Ónodi Esztert vagy Haumann Pétert!

Címlapsztárok-sorozatunkban Michał Kobierzewskit, a lengyel The Digitals kreatívigazgatóját mutatjuk be. 

Új nevek az eddig tudottak mellett. Kiírták az első közbeszerzést is. 

hirdetés

Integrált kategória helyett idén médiaportfólióval lehet versengeni.

Akárhogy is, határozottan szórakoztatóak. Már az izmos pasik miatt is érdemes megnézni.

2015-08-27 11:19:00

És szerintünk a szám is jó. 

2015-08-27 09:35:00

A béke nevében. A McDonald's visszautasította. 

2015-08-26 17:11:00

A tavalyi rekordot is túlszárnyaló idei 152 pályaműből számos nevezés érkezett a  hatékony reklámokat díjazó hazai Effie új  „Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok” és a „Doing good” kategóriáiba. 

2015-08-26 12:41:00

Egy brazil dizájner, Paula Rúpolo nemrégiben kísérletezgetni kezdett azzal, hogyan néznének ki a nagy cégek logói, ha a színeiket felcserélné a versenytárséval. Hát így.

2015-08-26 11:32:00

Egész oldalas hirdetéseket futtat a Burger King a legnagyobb amerikai lapokban, mint a New York Times és a Chicago Tribune, amelyben egy napos fegyverszünetet kínál a McDonald's-nak a szeptember 21-i Béke Világnapja alkalmából - írja a New York Times. 

2015-08-26 10:18:00

A kiadók így tudják, melyek a rendelkezésre álló, szabad felületek.

2015-08-25 18:13:00

Hétfőn kezdetét vette az idén először hat naposra nyúló utolsó nyári zenei fesztivál, a Szegedi Ifjúsági Napok.

2015-08-25 15:27:00

A Hvg.hu egy összeállítást közölt hétfőn a 21. század szerintük legjobb magyar filmjeiről, amely részben a szerkesztőség, részben pedig kifejezetten fiatal filmes portálok (Filmtekercs, Prizma és A hetedik sor közepe) kritikusainak a szavazatai alapján állt össze.

 

2015-08-25 14:47:00

Idén 20 éve, egészen pontosan augusztus 24-én 20 éve jött ki a Windows 95, ennek apropóján pedig egy Daniel Jones nevű digitális művész lelassította az operációs rendszer bejelentkező hangját egészen pontosan 4000 százalékkal hosszabbra, ami negyvenszeres hosszúságot jelent.

2015-08-25 10:31:00

Ismét egy szerethető, mondhatni cuki reklámot készített az Adam & Eve DDB a brit John Lewis áruház számára. A másfél perces film ezúttal egy aprócska balerina táncát mutatja be. A John Lewis reklámok kedvelői, akik szerették például a macis, vagy épp a pingvines hirdetésüket, meg akik amúgy a cukiságra érzékenyek, azok biztosan imádni fogják.

2015-08-24 17:44:00

Egy rosszul sikerült film, egy kis falu a Velencei-tó mellett és a tömegközlekedés is inspirálja Inkei Bencét, a Cink újságíróját. Miért volt jobb régen a foci, a címlapok? Miért jobb a kazetta, mint a Spotify?

2015-08-24 13:30:00

Közös videoklipet forgatott Tóth Vera, a Punnany Massiffból ismert Wolfie és a random tripes Delov Jávor, akik mellé a klipet megrendelő Nescafé az online közösségét is bevonta.

2015-08-24 09:51:00

Elkezdődött az Eurobest kreatívverseny nevezési időszaka, egyúttal megnevezték a 12 zsűrielnököt is.

2015-08-19 15:45:00

A tavalyi év fontos újítása és rekordnevezése után idén ismét újdonságokkal érkezik a Kreatív Csoport által szervezett 2015-ös Lollipop. Többek között azzal, hogy a verseny pontjai már nem csak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, hanem a Pr Toplistán is szerepelnek majd.

2015-08-19 13:22:00

A reklámos újságírók által zsűrizett Epica Awards nemzetközi reklámverseny várja az ügynökségek nevezéseit. Az augusztus 26-ig jelentkezők 100 eurós kedvezményt kapnak a nevezési díjból.

Fantasztikus kilátással partizott a Progressive reklámügynökség.

2015-08-19 12:28:00

Mert ebben a reklámban ők a főszereplők.

2015-08-19 12:09:00

Amikor Mike Brinker a Deloitte Consulting digitális vezetője néhány éve találkozott egy nagy cég marketingvezetőjével, utóbbi megmutatta egy ábrán, hogy összesen hány partnerrel dolgozik. Kreatívoktól kezdve a beszállítókon át egészen a logisztikai szakemberekig összesen 75 emberrel tartotta a kapcsolatot. „Teljes őrület volt" - mondta Brinker, és ez a felismerés vezette el oda, hogy egy full-service digitális tanácsadó céget alapítsanak 2011-ben.

2015-08-19 11:56:00

Az Emirates légitársaság egy több részből álló WPP-s csapatot nevezett ki a globális kreatív- és brandindfeladatok elvégzésére - írja a Campaign.

2015-08-19 11:34:00

Az Axa a versenytársak eltört láncaival fényezi saját lakatját.

2015-08-19 10:54:00

Egy zombis rendezvény számára készült olyan plakát Nagy-Britanniában, amelyet az Advertising Standards Authority brit önszabályozó reklámtestület be is tiltott, mert szerinte az a gyermekek számára ijesztő lehet - írja a Guardian.

2015-08-18 17:46:00

„Nézz ki úgy, mint egy lány, viselkedj úgy, mint egy hölgy, gondolkozz úgy, mint egy férfi, dolgozz úgy, mint egy főnök" - ezzel a szöveggel és egy kosztümben pózoló, színesbőrű nő képével rakott ki hirdetést a tollakat, öngyújtókat, borotvákat és papírtermékeket gyártó Bic dél-afrikai csapata augusztus 9-én, a dél-afrikai nemzeti nőnap alkalmából.

2015-08-18 11:38:00

Biztos feltűnt már, hogy van a Saatchi & Saatchi és az M&C Saatchi. 

2015-08-18 10:25:00

A Van Damme-féle Epic Splitről ismert svéd Forsman & Bodenfors zseniális terméket fejlesztett az If Insurance biztosító számára: egy olyan, ingyenesen letölthető GPS-alkalmazást, amely gyerekhangra vált, amikor az autós iskola, óvoda vagy bölcsőde közelében jár.

2015-08-18 10:01:00

A júliusi Malta Street Art Festivalon alkotta meg Leon Keer azokat az óriási gumimacikat ábrázoló alkotásait, amelyek a szigetország fővárosának tengerparti sétányán kaptak helyet, és amelyek a levegőből fényképezve teljesen élethű hatás keltenek.

2015-08-17 14:55:00

Az MC Saatchi már kísérletezik vele. 

2015-08-14 16:15:00

A Fear Boxban a rajongók saját, személyre szabott trailerüket is elkészíthetik. 

2015-08-14 15:01:00

A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad is itt lesz az idei BrandFestival-on. Az eseményen többek között olyan világhírű szakemberek is előadnak, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a „Sound of Honda/Ayrton Senna” kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, és a világhírű digitális reklámügynökség, a Barbarian Group is. Az október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben megrendezendő eseményen az „Márkalojalitás” lesz a központi téma.

2015-08-14 13:49:00

Átalakul a DDB kreatívvezetése. Tordai Péter távozik, Andrew Kontra érkezik a kreatívigazgatói pozícióba. 

2015-08-13 18:03:00

A grafikus, dizájner Nick Reeve igazán egyedi módját választotta az esküvői öltöny kialakításának. A brit férfi 10 éve ismerte meg a feleségét egy társkereső oldalon, ahol eleinte nagyon sok üzenetet váltottak.

2015-08-13 13:59:00

Ezúttal Kanadából érkezett egy eszement választási videó. Az elkövetőt Wyatt Scottnak hívják, és független jelöltként szeretne bejutni a kanadai parlamentbe. Választási programját pedig egy nehezen feledhető videóban mutatja be.

HÁNY meg HÁNY élmény – szól a fősor.

Ikonikus reklámok 8-bites képként.

Nagyon sokat lefotóztunk, tessék szavazni!

Most a Magyar Úszó Szövetség leváltotta. Pályázatot írnak ki az új figurára. 

A Trulia ingatlankereskedő kampánya szerint egy átlagos ember igen. 

hirdetés
hirdetés

A zsűrizés hamarosan indul!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: 2015. szeptember 1.

Gyakorlati tréning a Prezi.com használatáról. Következő időpont: szeptember 10. (megtelt)

Szeptemberben újra Üzlet & Pszichológia Akadémia! Témánk: Az önismeret

A Kreatív Csoport szeptember 17-én konferenciát rendez Vevőszerzés és megtartás címmel. Esettanulmányok és best practice-ek szakértő előadóinktól!

Idén is meghirdetjük a Medaidesign versenyt. Szeptember 25-ig várjuk a nevezéseket!

Honnan tájékozódnak a betegek és mire kíváncsiak? Betegedukáció,compliance és betegtámogató programok

Indul a nevezés a Lollipopra! Új kategóriák és új zsűrizési rendszer, a helyezések pontot érnek a M+Listán és a pr kategóriában a Pr Toplistán.

Workshop a hálózatkutatásról és az influencer marketingről

A Kreatív Csoport idén is meghirdeti pr-versenyét. Nevezési határidő október 9.!

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Nulla másodperc nézésért is pénzt kér. 

A britek törvénnyel tiltanák, hogy a videók automatikusan elinduljanak. 

Portré- és tájképformátumban is. 

Az Adrants tíz online számlázási eszközt gyűjtött össze kifejezetten reklámügynökségeknek. 

Látványos, de semmi értelme nincsen. 

A férfiak között Berki Krisztián vezet. 

A célja a bűnüldözés segítése. 

Egészségügyi kampányokat is várnak. 

Letisztultabb, frissebb, modernebb lesz. 

Ők fogják kiadni mostantól például a Playboyt is.

1999 óta dolgozik az ügynökségnél.

Szeptember 1-től érkezik Blaski Judit. 

Az Mfor.hu készített elemzést a lappiacról a MATESZ-adatok alapján.

Vámos Attila hét év után köszön el, saját startupjaira akar koncentrálni. 

Bemutatta őszi műsorait a TV2 Csoport. 

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.