hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három fordulós tender volt, hat országban fut mától.

Na de mely ügynökségek és hirdetők reklámjai jutottak be? 

Intézményi arculat és társadalmi-politikai dokumentumfilm-kategóriában. 

hirdetés

Strandoló pár az ötvenes évekből, jegesmedve a kilencvenesekből. Igazi retro képgaléria.

Interjút adott a Portfolio.hu-nak az NKH vezetője, Nobilis Márton.

2015-04-22 15:11:00

Az Átlátszó.hu kikérte az európai uniós fejlesztéseket propagáló kormányzati reklámkampány részletezését. Ebből kiderül, hogyan oszlik meg a közel 900 millió forintos kampány.

2015-04-22 12:09:00

A Müpa és a Marquard Media gondozásában megjelenő Instyle magazin kontentalapú közösségimédiás együttműködésben vesz részt.

2015-04-22 11:51:00

A dán Arla tejtermékeket gyártó vállalat a Wieden + Kennedy Londont kérte fel a brit, német és holland piacra most bevezetett Skyr joghurtmárkájának kommunikációjára. Az ügynökség a szpotban a 60-as évek Izlandját eleveníti meg - írja az Adweek.

2015-04-22 10:26:00

A Lurpak vajmárka a Wieden + Kennedyvel partnerségben sorra készíti a lélegzetelállítóan szép reklámokat, amelyben olyan képsorok illusztrálják a főzés folyamatát, hogy azonnal ki akarok menni a konyhába, hogy valami epikusat alkossak a nemrég vásárolt marhanyakból.

2015-04-21 18:14:00

Április 20-án hétfőn tartotta a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) az idei év első KRU (Kreatív Utánpótlás) versenyét. A Cannes-i Young Lions előválogatójaként is funkcionáló versenyen 27 csapat 35 alkotása versenyzett.

2015-04-21 12:23:00

Ügynökségi szemléletet hozott magával a Művészetek Palotájába Egri Gábor értékesítési és marketingigazgató, aki korábban külsősként már segítette az intézményt. A reklámszakmából sokan a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége főtitkári posztjáról ismerik. 

2015-04-21 11:57:00

Diákok jelentkezését várják Csórompusztára és Csopakra, a Hello Wood alkotótábor két helyszínére.

2015-04-21 11:21:00

Áprilisban indult el a Disney Csatorna és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Add Friend kampánya. Ennek részeként április 20-án a 6-18 éves korosztálynak szóló dalszövegíró pályázat vette kezdetét. A verseny fődíjasának alkotását egy népszerű hazai előadó zenésíti meg.

2015-04-20 14:38:00

Eredményt hirdetett a Magyar Nemzeti Bank a még januárban kiírt, animációs reklámfilmek gyártásáról szóló közbeszerzésén. 

2015-04-20 13:18:00

A Széchenyi 2020 tévés kampányát egy 45 másodperces reklámfilm zárja. 

2015-04-20 13:06:00

Januárban költözött össze a McCann, a Lowe és az FCB. Az FCB bár önálló cég, historikusan a Lowe vezetése alatt működött. A három céget vezető Kubicskó Andrással a változások okairól és következményeiről beszélgettünk.

2015-04-20 11:16:00

Bár nem a Nem hiszem a Kiddo sub-, vintage-, indietronica pop-zenekar első száma, hozzánk mégis most jutott el a zenekar híre a csapat pr-ügynökségének jóvoltából. 

2015-04-20 10:58:00

A reklámban egy magyar anyuka szerepel. 

2015-04-20 10:11:00

A Core Digital nyerte az NNG tenderét, melyben digitális ügynökségi partnert választottak az iGO Navigation 10. születésnapi kampányának lebonyolításához.

2015-04-20 09:53:00

Kérdés, hogy a kerettörténet ismerete nélkül érthető-e, miért beszél sokat Seherezádé?

Ez a kultfilm is szerepel a t-systemses Bánhegyi Zsófia ajánlójában. 

Mindez Kripner Gábor, az Artvertising senior szövegírójának Kultúrterrorjában. 

2015-04-17 17:20:00

Magyar siker született a Telekom Media & Communications Awardson. A nemzetközi verseny fődíjasa Magyarország lett. 

2015-04-17 15:59:00

Véget ért az Országos Piackutatási Diákverseny (OPDV) döntőjének második napja, a zsűri kihirdette a győzteseket, és a Mercedes-Benz képviselői is kiválasztották azt a két csapatot, akiknek szakmai gyakorlatot kínálnak.

2015-04-17 15:24:00

Lezárult az Arany Penge reklámverseny nevezési határideje. A cégek összesen 319 érvényes nevezést nyújtottak be. 

2015-04-17 14:27:00

A csütörtöki és a pénteki nap folyamán zajlott az Országos Piackutatási Diákverseny (OPDV) döntője. A versenyt a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete a Mediaworks-szel és a Piackutatók Magyarországi Szövetségével (PMSZ) közösen szervezi. A döntős csapatokat már korábban bemutattuk, a zsűrizésben résztvevő szakembereknek is feltettünk néhány kérdést a versenyről, most ugyanezt ismételtük meg a szervezők képviselőivel.

2015-04-17 13:18:00

Síró gyerekek helyett szuperhősökkel kéri az adó egy százalékát az SOS Gyermekfalvak Magyarország. Film és werkfotók cikkünkben. 

2015-04-17 11:23:00

Elkezdődött az Országos Piackutatási Diákverseny (OPDV) döntőjének második napja, ahol a tegnapi kimerítő – főként kvantitatív kutatási feladatokból összeálló – versengés után továbbjutó négy csapat kvalitatív kutatási feladatokat kapott a Mediaworksnél, melynek részeként többek között a Corvin Plázában kell kérdőívezniük és fókuszcsoportot is elemeznek.

2015-04-17 11:08:00

A Bomba! Energy Drink szponzorációs együttműködést kötött Nagy László kézilabdázóval, az MKB Veszprém játékosával.

2015-04-17 10:11:00

Három tévészpot készül a Sió új kampányához. A DDB egy Budapest közeli gazdaságban forgatott Szabó Simon rendezővel. 

2015-04-16 17:08:00

A Chevrolet kétoldalas hirdetést vett az Esquire és A Popular Mechanics magazinokban, amelynek közepén egy mikrochip segítségével videóhirdetés fut - írja az Advertising Age.

2015-04-16 13:40:00

A Hyundai segítségével küldött üzenetet a 13 éves Stephanie a Nemzetközi Űrállomáson dolgozó apjának - írja az Adweek.

2015-04-16 10:13:00

A „Tartsd életben!” társadalmi célú kisfilmnek, amelyet az Országos Mentőszolgálat Alapítvány a British Heart Foundation 2011-es tcr-je alapján adaptált, most már a werkfilmje is elérhető.

2015-04-16 10:10:00

A Hell energiaital-gyártó cég új reklámfilmjének elkészítésével az OMG Visions-t bízta meg. A film központi látványeleme a számítógép nélkül megoldott vizuális effektek.

2015-04-15 16:27:00

1940-ben indult, gyorsan követte másik két ügynökség is az Egyesült Államokban. 

2015-04-15 15:46:00

Április 30-án kerül a mozikba a The Duke of Burgundy. Az erotikus drámának számos magyar vonatkozása van. 

2015-04-15 14:39:00

A Warburtons pékárukat gyártó üzem mert nagyot álmodni, és felkérték Sylvester Stallonét, hogy szerepeljen a reklámukban. A cég ügynöksége, a WCRS megpróbálta a lehető legtöbbet kihozni belőle, lássuk, sikerült-e?

Április 21-ig várják a reklámfilmötleteket.

El tudná képzelni az életét reklám nélkül, de ehhez ért. Az Üzlet és Pszichológia interjúja.

Az USA-ban indul újra a kampány, négyszer annyi névvel.

Az Artvertisinggal promóciózik a márka.

Interjú Ujj Mészáros Károllyal, a Liza, a rókatündér rendezőjével.

hirdetés
hirdetés

A Turizmus Trend 2015. május 5-én ismét Turizmus Akadémiát rendez.

Díjátadó május 6-án 20.00-tól a Teslában!

A verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzletét.

Pszichológia a marketing és a reklámok mögött, május 8-án.

Idén is keressük a legszebb és a legötletesebb csomagolásokat!

Gyakorlati tréning a Prezi.com használatáról május 19-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: május 21.

Az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseménye május 28-29-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmakat.

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az ügynökség a Saatchi & Saatchi. 

Egy kérdőívet kell kitölteni hozzá. 

És ezzel 500 millió dollárt spórolnának. 

Mert támogatják az LMBTQ-közösséget. 

A szövetségi hatóság nem engedélyezte a Comcast és a Time Warner Cable egyesülését. 

Gratulálunk a Toyotának!

Fejlesztés, imázskampány a feladatok között. 

Százmilliós keretszerződést kötöttek. 

Borsa Miklós nem mond fel, de nem akar tovább a Híradónál dolgozni.

Ügyfelei a Neticle Technologies-hoz kerülnek.

Ez a Telekom fenntarthatósági elismerése. 

Az önszabályozó szervezet Maridban tartotta tisztújító közgyűlését. 

Heiszler Gabriella korábban cégvezető volt. 

A dán márka a magyar piacon erősít. 

Erről fog szólni egy következő meetup.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.