hirdetés
hirdetés

Nagyon szép lett egy kreás hallgató szemeszterzáró munkája.

Itt van 2016 első Telekom-reklámfilmje.

hirdetés

Az Átlátszó kért adatokat. Kaszált a közmédia és a jobbos médiabirodalom.

2016-02-04 11:51:00

Régiós megmérettetésen választotta ki a HD Group-ot a Lexus márkát képviselő Toyota Central Europe a Lexus RX típusú új szabadidő-autó bevezetésére.

2016-02-04 11:04:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a BÁV-ZÁLOG Zrt., valamint a BÁV Aukciósház és Záloghitel Zrt. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor bizonyítatlan piacelsőségi állításokat jelenített meg a BÁV Záloghitelről. A jogsértésért 60 millió forint bírságot szabott ki a GVH a két vállalkozásra együttesen.

2016-02-02 16:29:00

Ez lesz az LG Super Bowl-szpotja.

2016-02-02 15:14:00

Amit a Hamu és Gyémánt által tulajdonolt Media Services Company Magyarország végez.

2016-02-02 14:53:00

Apák, akik emberfeletti tetteket hajtanak végre.

2016-02-02 10:50:00

A brit reklámköltés 6,8 százalékkal 4,64 milliárd fontra nőtt 2015 harmadik negyedévében 2014 azonos időszakához képest, ez pedig történelmi csúcsnak felel meg - írja a Campaign az Advertising Association és a WARC legfrissebb riportja szerint.

2016-02-02 10:31:00

Négyet filmes, többet írott formában.

2016-02-01 14:52:00

Korhatárossá tenné a dohányzós jeleneteket bemutató filmeket, mint „a dohánytermékek promóciójának utolsó bástyáját” az Egészségügyi Világszervezet (WHO).

2016-02-01 12:25:00

Az egyik legnagyobb állatvédő szervezet, a PETA reklámja szerint a vegánok.

2016-01-29 12:25:00

A legjobbkor jött ki a Schweid & Sons darálthúst forgalmazó cég az Always #LikeAGirl kampányának paródiájával, hiszen az ezen a héten megjelent Gunn Report a legjobb kampánynak választotta meg azt.

2016-01-29 11:53:00

Hallott már olyan reklámügynökségről, ahol a dolgozók segítenek költözni az ügyfélnek? És olyanról, amely megszervez egy komplett olimpiát, amelynek saját tévéműsorai vannak, és az új dolgozóknak meg kell mászniuk egy hegyet? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen a 3000 ügyféllel büszkélkedő japán Dentsu reklámügynökséggel és bepillantást nyerjen a japán reklámiparba! Ebben pedig George Sugitomo, a 8 ezer dolgozóval működő ügynökség egyik kreatívigazgatója lesz segítségére. George decemberben az Isobar Budapest irodájában segített nemzetközi kampányok kidolgozásában, ekkor beszélgettünk vele.

2016-01-29 10:06:00

A világ legnagyobb sörvállalata, az A-B Inbev egy Shock Top nevű sörrel akar betörni az amerikai kézműves sörök piacára, de mivel nekik rengeteg pénzük van, ezért rögtön Super Bowl-hirdetést is kap a márka. A készítők szerint ez lesz minden idők elgjobb SB-szpotja.

2016-01-27 15:32:00

Az ötletgazda a Brandlift volt. 

2016-01-27 14:57:00

Akik egyre több országból érkeznek. 

2016-01-27 11:01:00

A 20-as, 30-as korosztályt kívánja megszólítani.

hirdetés

Új név, sok ügyfél, hamburger, gifie-automata.

2016-01-27 10:46:00

Az Intel legújabb reklámkampányával azt szeretné megmutatni, hogy a modern technológiai eszközök miként alakítják át a mai felhasználók életét és teszik élménydúsabbá a mindennapjaikat.

2016-01-26 17:11:00

Az Artisjus év eleji tisztújító ülésén újabb két évre az eddigi elnök, Madarász Iván kapott bizalmat. A komolyzeneszerző fontos gazdasági hajtóerőnek tartja a kreatív- és kulturális ipart.

2016-01-26 15:39:00

Az amerikai Boone Oakley ügynökség gyümölcsökön is használt címkékkel leragaszott anyamellek képeivel kampányol a csecsemők természetes táplálása mellett. A reklámok célja, hogy a most szülő kismamák számára népszerűsítsék a szoptatás hasznosságát. Vigyázat, egyesek szerint 18 pluszos tartalom következik!

2016-01-26 11:10:00

Múlt héten mutatta be új márkastratégiáját és az ezt bevezető globális reklámkampányt a Coca-Cola. A Kreatív munkatársa is ott volt a helyszínen és kérdéseket is intézett a Coca-Cola Company két globális vezetőjéhez, Marcos de Quinto marketingigazgató alelnökhöz és James Sommerville arculatért felelős alelnökhöz.

2016-01-26 10:22:00

Több mint 780 millió hirdetést blokkolt a Google tavaly az egész világon, majdnem 50 százalékkal többet, mint 2014-ben - írta hivatalos blogján a cég.

2016-01-26 10:02:00

MOME-s hallgatók tervezik a Somlói borvidék vizuális kommunikációját.

2016-01-25 19:00:00

Az év kampánya pedig a Geico Unskippable-je lett. 

2016-01-25 16:27:00

Azért a szóviccért, amit a Facebookra tettek ki. 

2016-01-25 16:18:00

53 jelölt van, február 10-ig lehet szavazni. 

2016-01-25 14:19:00

Meghívásos tendert írtak ki. 

2016-01-25 11:52:00

Csak hogy tudjuk, milyen kockázatokat vállalunk. 

2016-01-25 10:45:00

De vajon miért? 

2016-01-22 16:06:00

A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű, hasonló profilú céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.

2016-01-22 15:01:00

Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámoltunk, bemutattuk a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemléztük.

2016-01-22 14:01:00

Imázskampány készült a PTE Közgazdaságtudományi Karának, azaz a Pécsiközgáznak. A filmben Marsalkó Dávid, a Halott Pénz frontembere népszerűsíti a kart. A kampányt a HPS Experience tervezte és kivitelezte.

A Hungexpóval dolgoznak együtt januártól.

Hogyan alakultak ki a nagy ügynökségi hálózatok?

Soha korábban nem volt még reklámjuk, Geszti Péter Okegója készítette. 

Hamarosan az összes üzletben kapható is lesz. 

Négy ügynökség indult a tenderen.

Néhány nap alatt dőlt el, hogy a hurkolt négyzet lesz az új alma szimbólum a billentyűzeten.

Az MPRSZ és a Magnetbank ügynökségek jelentkezését várja.

Képzésükön ketten ingyen vehetnek részt. 

hirdetés
hirdetés

A Professional Publishing Hungary ötödik alkalommal hirdeti meg a Greennovációs Nagydíjat

Februárban ismét Üzlet & Pszichológia Akadémia! Az értékesítés pszichológiájáról

2016. február 16-án először rendezzük meg Magyarországon a Microsoft Future Decoded rendezvényét ahol fél nap alatt megismerheti, hogy a leggyorsabban fejlődő hazai cégek miként készültek fel a digitális jövőre.(x)

Gyakorlati tréning a Prezi.com használatáról. Következő időpont: február 23.!

Digitális költések okosan, big data in pharma, mennyit költ a gyógyszeripar digitális marketingre, sikeres hazai digitális kampányok Konferencia február 25-én

Idén 11. alkalommal hirdetjük meg. A nevezési határidő: február 26.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 7-én!

A verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzletét.

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Tapad technológiájával célzott hirdetésekkel érhetik el a Telenor ügyfeleit.

Minden amit a témáról tudni érdemes a Tobaccomagazin.hu-n. 

Pepsi és popkultúra történet 30 másodpercben.

A jogellenes fogvatartásért kárpótlás illeti meg a Wikiéeaks alapítóját. 

Az állami hirdetésekből csak Simicska médiabirodalma maradt ki 2015-ben.

Matt LeBlanc a Top Gearben vállalt munkát.

Az Artvertising készítette a dizájnt.

De csak három hét múlva derül ki, hogy ténylegesen kié lesz

A világ egyik legfontosabb sport/média/reklám eseményének fél évszázada.

Sztereotípiákat mondanak a brit kisautóra.

Mozgalmas Audi-reklám David Bowie zenéjével.

Bud Light-pártot alakítva turnézzák végig Amerikát.

A Fox promózza így a sorozat 6. évadját.

Szülési szabadságáról tért vissza a szakember.

A Sony mind az öt üzletágát megtendereztette.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.