hirdetés
hirdetés

Első benyomások a keleti Cannes Lions-ról. 

Ma versenyeznek a fiatal magyar kreatívok!

hirdetés

Magabiztos győzelem, a dobogó további helyeiért szoros verseny.

A Connect Box modemet népszerűsítik.

2016-08-25 11:47:00

A Deutsche Telekom imázsfilmjét adaptálta az Isobar, amelyet itthon fejlesztett animációkkal egészítettek ki. Az alábbiakban a Isobar kampánybejelentője olvasható.

2016-08-24 10:32:00

A világhírű festő kiállításának hosszabítását kommunikálták. A kommunikációs megldásról az alkotók küldtek nekünk tájékoztatást.

2016-08-23 15:56:00

Az Edelman Dallas és a Wieden+Kennedy Portland áll a KFC gyorsétteremlánc legújabb, valószínűleg csak online terjesztett reklámja mögött, amire nem túlzás azt állítani, hogy rendkívül pihent agyúaknak való csak.

2016-08-23 14:00:00

Egy kuvaiti luxusruházati márka, a Centrepoint reklámja meglehetősen idegesítően indul, de meglepően vicces véget ér. A szpotot az Impact BBDO Dubai jegyzi. 

2016-08-22 12:10:00

A Facebookon debütált a Soproni magyar árpás reklámja. A panírozás és az erős paprika mellett a száz százalék magyar árpából készült Soproni sört is közös hagyományaink egyikeként mutatja be a videó.

2016-08-22 11:20:00

Új reklám készült a Tchibo Family márkának, melynek hosszú ideje ez az első ilyen jellegű kampánya. A kampányról az alkotók tájékoztatását olvashatják.

2016-08-19 16:25:00

Megmászta a Kilimandzsárót.

2016-08-19 15:16:00

A Pizza Hut angliai akciójában.

2016-08-18 11:14:00

Van benne Goldberg-gép, kawaii-kultúra, és lányból fiúvá átváltozó főszereplő is.

2016-08-17 14:13:00

Ők készíthetik a magazin reklámfilmjét.

2016-08-17 09:04:00

A mozi nagy pillanatait sűríti egy percbe.

2016-08-16 17:10:00

Új üzemanyagcsaládot vezetnek be a piacra, a kampány központi elemét adó szpotban három szokatlan autós-jármű párosítás látható. 

2016-08-16 15:19:00

Az Invitel most induló márkakommunikációs kampányában a szűkebb környezetünk, településünk, vidékünk kedves elemeire fókuszál. 

2016-08-16 10:30:00

David Ogilvy keze alatt kezdte a reklámszakmát, szorgalma és kitartása a Wunderman London globális kreatívigazgatói pozíciójáig vitte és direkt marketing kategóriában ő büszkélkedhet a legtöbb cannes-i Oroszlánnal a világon. Néhány éve nagy sikerű könyvet írt Howard Luck Gossage-ról, a történelem legnagyobb hatású reklám- és pr-szakemberéről, akinek az interaktivitást, a közösségi médiát és a zöldmozgalmakat köszönhetjük. Steve Harrisont a könyv magyar nyelvű megjelenése kapcsán kérdeztük reklámdíjakról, inspirációról, Gossage örökségéről és aktualitásáról.

2016-08-15 15:43:00

Az 1968-as mexikói olimpián Bob Beamon akkora világrekordot ugrott, hogy azt 22 évig senki sem tudta megdönteni. Olimpián pedig azóta sem ugrottak ekkorát.

Kultúrterror Kovács Gergelytől, a HPS Experience üzletágigazgatójától.

A klasszikus zenei fesztiválok sorában ott van az Opera Májusünnepe is. Interjú a főigazgatóval.

2016-08-15 10:24:00

Három kereskedelmi médiaszolgáltató jelentkezett a Nemzeti Választási Bizottságnál (NVB), hogy a szombaton indult népszavazási kampányban politikai reklámot kíván közzétenni - derül ki a Nemzeti Választási Iroda (NVI) internetes tájékoztató oldalának adataiból.

2016-08-12 16:50:00

A Medve sajtmárka legújabb kampányának célja a megújult, sajtos szendvicskrémek megismertetése és a termékkipróbálás ösztönzése a márkától megszokott játékos, könnyed stílusú kommunikáción keresztül - olvasható a Pannontej által küldött közleményben.

2016-08-11 16:03:00

Az Átlátszó.hu olvasta át a Közbeszerzési Értesítőben megjelent tájékoztatót, amelyből kiderül 2016. április eleje és június vége között a két nagy tételből állt a 8, 5 milliárd értekben kötött szerződés. 

2016-08-11 11:25:00

Az október 27-28-án, a Budapest Music Centerben megrendezésre kerülő eseményen a „márkaélmény” alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több mint 100 előadó.

2016-08-10 10:47:00

Az applikációval a Save the Children szervezetet lehet támogatni.

2016-08-10 09:10:00

A Tudatos Vásárlók Egyesülete pro bono megbízásra ügynökséget keres. A TVE olyan civil szolgáltatást szeretne bevezetni, amely segíti a fogyasztókat, hogy a legjobb és fenntarthatóbb alternatívákat válasszák vásárlásaik során – a szervezet küldetésének megfelelően. Nyugat-Európában egy nagy presztízsű, több évtizede sikerrel futó modell, de Magyarországon még nem valósult meg hasonló.

2016-08-09 15:37:00

Szerdán indul a 24. Sziget Fesztivál. Mára már ott bulizik a Hajógyári-szigeten az a generáció is, akik még az első, 1993-as fesztivál idején fogantak. Összeszedtük az elmúlt több mint húsz év Sziget-reklámjait. Ahol tudtuk, alkotókkal, lábjegyzetekkel is kiegészítettük.

2016-08-09 15:22:00

A Just A Kid-kampány új elemében egy boxoló srác flashbackjeit láthatjuk a ringben.

2016-08-09 13:21:00

3D-hatású épülethálóval búcsúzik a nyártól a Somersby cidermárka az Oktogonon, amelyet a Progressive reklámügynökség készített helyi kreatívfejlesztéssel.

2016-08-09 10:59:00

Rendhagyó megoldással harangozta be a drogéria-hálózat új mobilalkalmazását, melyhez egy Happy Hour-akciót is kapcsolt. A kampányt az Okego jegyzi.

2016-08-08 15:30:00

Átlagosan évi 5,5 millió fontot (hozzávetőleg kétmilliárd forintot) keresnek a Londoni Értéktőzsde irányadó FTSE-100-as indexét alkotó száz legnagyobb vállalat vezetői egy hétfőn ismertetett jelentés szerint. A toplista élén pedig a reklámipar pápáját találjuk.

2016-08-08 11:19:00

A Kreatív nyolcadik alkalommal rendezte meg a PAKK csomagolásdizájn-versenyt, melynek végeredményeként 29 munka lett döntős és 21 kapott díjat, ebből 4 volt az arany. Idei újítás volt, hogy kiemeltünk egy kategóriát, a kisüzemi sörök kategóriáját, amely a magyarországi kisebb termelők kreativitását, dizájn-megoldásait hivatott díjazni és népszerűsíteni. A PAKK arany díjasait bemutató sorozatunk első darabjaként a kategória első helyezettjével, a Mad Scientist söröket megálmodó csapattal, Tarján Csabával, Szilágyi Tamással és Závodszky Gergővel beszélgettünk.

2016-08-05 16:57:00

Rendhagyó módon jelenik meg közterületi felületeken is a Telekom Szurkolói szív kampánya.

2016-08-05 16:20:00

Az egész nyáron futó, kedvezményes fesztiváljegyeket kínáló online promóciót augusztus 8-ától egy integrált kampány váltja.

2016-08-05 13:26:00

José Mourinho, a világ egyik legsikeresebb és legismertebb futballedzője, aki nyers, arrogáns stílusáról is híres. Az edzővel a Lipton készített reklámfilmeket, ahol Mourinho vicces módon válaszol az újságírói kérdésekre.

Btl-feladatokat végeznek a márkának.

Erős reklám a szervdonáció fontosságáról.

Általános iskolai osztályoktól várnak videókat.

Csak az Instagramon keresztül 50 ezer embert értek el.  

Megnéztük a márkaaktivitásokat a Sziget gyerekverziójánál, a 15 éves Gyerek Szigeten. Rengeteg kép!

Németh Lajos közel húsz év után nyugdíjba megy. 

Nagy Réka, modell is műsorvezető lesz a TV2 tehetségkutatójának egyik háttérműsorában.

A svéd szakszervezeti tömörülés készített egy szuper szpotot arról, hogy miért is jó Svédországban munkavállalónak lenni.

hirdetés
hirdetés

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. MEGTELT!

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 16-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest, mint brand. Szeptember 22.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Nyugati téri áruházban lesz okos tükör, okos próbafülke és okos pad is.

Amikhez új plakátok és kreatívok készültek.

A Virtu360 készítette a filmet.

Az Ineedcoffee.hu a márka korábbi imázskampányából nőtt ki.

Az Andrássy út elején, egy molinón lehet a kiterjesztett valósággal találkozni.

Andrea Bocelli, tenorista a reklám főszereplője.

A Népszabadság 300 ember elbocsátásáról tud. 

A Google reklámjának van rá egy rövid, de megnyugtató válasza.

A magazin idén 19 éves.

Az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adta ki.

Szeptember 15-én zárul az adatfelvétel.

Az ügynökségek a Bellacom és az Effektív-Art.

A Millenárisra szerveznek rekorddöntést.

A Nielsen Catalina Solutions kutatását az MLE szemlézte az új kampányának keretében. 

A GVH 30 millió forint bírságot szabott ki. 

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.