hirdetés
hirdetés

A szpot mellé bakiparádé is készült, és talán jobb, mint a végeredmény - Gervais esetében ez persze nem meglepő.

hirdetés

Vannak márkák, amelyek beszálltak a buliba. És van közöttük jó is. 

A Kreatív várja a jelentkezéseket az egyik legátfogóbb hazai reklámversenyre!

2014-08-29 14:09:00

A Better Together uniópárti skót politikai szervezet reklámfilmet készített a skót függetlenség kérdésében hezitáló női szavazók megnyerésére. A filmben egy családos nőt láthatunk, aki a reggeli teája mellett mereng arról, hogy miért is érné meg Skóciának kilépni az Egyesült Királyságból - írja a Guardian.

2014-08-29 13:19:00

A Washington D.C.-ben alapított Intridea dizájnügynökség meglepő módon próbál bekerülni az Ogilvy New York partnerei közé: óriásplakátot helyeztek el az Ogilvy főhadiszállásával szemben, amelyben felhívják magukra az ügynökség figyelmét.

2014-08-29 11:09:00

Nagyon nyomasztóan indul a Life Alert életvédő szolgáltatás reklámja, majd egy 180 fokos fordulattal televíziós vásárlásba csap át. Ezt is csak az Egyesült Államok termelheti ki magából.

2014-08-27 12:13:00

Ha az Ikeában sétálgatva ábrándozott már arról, hogy a bútoráruház egyik berendezett szobájába akár rögtön beköltözne, akkor eljött az ön ideje!

2014-08-27 11:43:00

Egy austini sörgyár elkészítette a 99 darabos sörcsomagot. És létezik.

2014-08-27 10:55:00

Országosan már nem használják az Egyesült Államokban a Got milk?-szlogent, Kaliforniában, ahol kitalálták, még továbbra is ezzel készíti a California Milk Processor Board, a helyi tejfeldolgozók által alapított lobbiszervezet. A Goodby, Silverstein & Partners, amely 1993 kitalálta a szlogent, most két új szpotot csinált, hogy fellendítsék az évek óta csökkenő tejfogyasztást - írja az Adweek. 

2014-08-26 14:55:00

A reklámadó hatálya alá tartozik a felelős vállalati magatartásról (CSR) szóló kommunikáció is. Sas István reklámszakember publicisztikájában arról ír, mit eredményezhet ez.

2014-08-26 14:36:00

A Clio Awardson keddig 13 kategóriában hirdették ki a shortlisteket, ezek között egy magyar munka sincs. A többi kategória a hét folyamán teszi közzé a rövidlistát.

2014-08-26 13:13:00

Kétszámjegyű növekedés volt a webes hirdetési piacon - derül ki a IAB Hungary tagságának bevallásaiból, amelyről közleményben számolt be a szervezet.

2014-08-26 11:51:00

Sintér címmel készített kisjátékfilmet Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs és stratégiai igazgatója. Ennek apropóján olvasható vele az Origo interjúja.

2014-08-26 10:28:00

Augusztus 20-ig 1,3 milliárd forint bevétel érkezett a reklámadóból – tájékoztatta a Világgazdaságot a Nemzetgazdasági Minisztérium.

 

2014-08-25 18:42:00

Az Átlátszó nyomán mi is megírtuk, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium elküldte az oknyomozó portálnak a reklámadó bevezetését előkészítő háttéranyagot. Ezt itt foglaltuk össze. Egy olvasónk azonban felhívta a figyelmünket, hogy a háttéranyagban az egyik hivatkozott tanulmány oldalakon keresztül taglalja a reklámadó negatív hatásait. 

2014-08-25 16:22:00

Jean-Claude van Damme szerepel a Coors amerikai sörmárka brit piacra készített legújabb reklámjában, amely ugyanúgy egy havas-jeges hegycsúcson játszódik, mint a három évvel ezelőtti szpot, szintén van Damme-mal a főszerepben.

2014-08-25 15:10:00

Augusztus 25-től augusztus 31-ig számos legendás rajzfilmet vetítenek az Uránia Nemzeti Filmszínházban féláron, 600 Ft-os jegyért, és a közmédia M2-es csatornáján is megannyi magyar animációs filmet tekinthetnek meg a nézők. Az M2 műsorfolyamában 17, a Médiatanács által támogatott alkotást vetítenek.

2014-08-25 14:01:00

Az Átlátszó.hu addig-addig élt a közérdekű adatigényléssel, ameddig két hónap után a Nemzetgazdasági Minisztérium elküldte nekik. 11 oldal, elég érdekes dolgok vannak benne. 

hirdetés

Az utolsó forduló is erős lett az irodai dekorációs versenyünkön. Szavazzatok!

Mindez Arany Gábortól, az Armadillo operatív igazgatójától. Kultúrterror. 

2014-08-25 14:00:00

A Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének (SINOSZ) megbízásából társadalmi célú kisfilm-sorozat készült azzal a céllal, hogy bemutassa a Magyarországon újdonságnak számító fejlesztést, a KONTAKT Tolmácsszolgáltatást. A szolgáltatás elősegíti a siket és halló társadalom közötti kommunikációt, amely hatalmas lépést jelenthet a siketek és nagyothallók társadalmi integrációjában. A KONTAKT Tolmácsszolgáltatásnak köszönhetően a siketek és nagyothallók az ország minden pontján azonos eséllyel jutnak hozzá a mindennapokhoz elengedhetetlen szolgáltatásokhoz, immár akadálymentesített formában.

2014-08-22 14:51:00

Valóságtól messze elrugaszkodott; a magyar kormány jóhiszeműsége; becsületes adófizetők; milyen jogon?; gazdasági felzárkózásért emberfeletti erőfeszítéseket tevő ország kormánya; könnyen kifosztható gyarmat; önző profitérdek; az RTL Csoportnak nincs erkölcsi alapja; fiktív veszteségek - ezek a kulcsszavak a Nemzetgazdasági Minisztérium sajtóközleményéből, amellyel az RTL Csoport által tett vádakra kívánt reagálni, miszerint "a Magyarországon aktív összes külföldi befektető számára elriasztó" jelzés a "sietve bevezetett, elkobzással felérő reklámadót".

2014-08-22 13:25:00

Bevezeti - egyelőre csak az Egyesült Államokban - a reklámokat a Soundcloud zenemegosztó oldal, így próbálva monetizálni a 350 milliós havi felhasználótáborát - írja a Marketing Week.

2014-08-22 12:22:00

A Magyarországon bevezetett reklámadó várhatóan visszaveti a legnagyobb európai televíziós vállalkozás, az RTL-csoport eredményét - ezt emelte ki a vállalat első félévi profitbeszámolójáról szóló ismertetésében a Financial Times.

2014-08-22 11:35:00

Többéves szerződést kötött a Lincoln autómárka Matthew McConaughey Oscar-díjas színésszel, aki a főszereplője lesz a szeptemberben induló, a 2015-ben debütáló Lincoln MKC autót népszerűsítő kampánynak - írja az Advertising Age.

2014-08-22 10:09:00

Az antireklámjairól híressé vált Newcastle Brown Ale angol sörmárka ismét nagyot húzott, és olyan kampányt indított, amelyben a rajongóktól várnak fényképeket magukról, és ígérik, azokat nagyon rosszul fogják "befotosoppolni" az egyébként is pocsék reklámjaikba - írja az Adweek.

2014-08-22 09:00:00

Jelentős megújulást hozott a Laboratory életében az idei nyár. Elköltöztek a Hűvösvölgyi úti szecessziós villából, a Kacsa utcai Residence irodaházba, megújult az ügynökség arculata és a tulajdonosi szerkezet is módosult. Szénássy Alex kivásárolta eddigi üzlettársát. A változásokról Szénássy Alexet kérdeztük.

2014-08-21 17:23:00

A kedves kutyás tartalmakat soha nem fogjuk elzárni az olvasóink elől. Most a II. Friskies Családi Futam beharangozó online szpotját mutatjuk meg, amelyben Duggy egyszerűen levett bennünket a lábunkról. A videóban egyébként szerepel még Bártfalvi Sándor, a Mary Popkids frontembere is. 

2014-08-21 15:47:00

Egy sor, csak víz alatt értelmezhető alkalmazással promózza a Sony a vízálló Xperia Z1S telefonját. Természetesen a fele több mint vicc, vagyis teljesen értelmetlen. A fejlesztésekért a Wieden + Kennedy, a Motim és a SoftFacade felelt. 

2014-08-21 10:56:00

A Clio kreatívfesztivál idén Jerry Seinfeldnek és Blondie-nak adja át a tiszteletbeli díjakat - írja az Adweek.

Egy épphogy legális zálogházat vezetnek, Emmy-díjat akarnak rájuk sózni.

Sötétség, megdöbbent arcok, sikoltozó nők.

A reklám- és médiaügynökségek is adókötelesek lehetnek.

Pödri a bajszát? Csuhébabát készít? Ostort csattogtat?

Sokan panaszkodtak a brit mobilétkezde új húzására.

Legfrissebb reklám hírek, reklámkritika, reklámkampány-elemzés, havi kampányjelentés, reklámversenyek, reklámos bulik

hirdetés

Üzlet és titok a gyógyszeriparban - Mivel kell szembenézniük az egészségipar szereplőinek?

Konferencia gyógyszeripari marketingeseknek és a velük dolgozó ügynökségeknek

A Kreatív és az Élelmiszer szaklap közös kétnapos konferenciát rendez a rövid távú vevőszerzésről és a hosszú távú vevőmegtartásról.

Következő időpont: szeptember 23.

Második alkalommal hirdetjük meg a Medaidesign versenyt. Szeptember 30-ig várjuk a nevezéseket!

Idén is keressük az elmúlt év legjobb btl és azon túlmutató kommunikációs projektjeit, illetve a 2014-as év ügynökségét! Nevezési határidő: október 3.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz.

Gyakorlati tréning Facebook-kampányok menedzseléséhez

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés

A McCann búcsúja.

Három magyar tóhoz csábítanak.

A Droga5 készítette egy ausztrál szupermarketnek.

Pedig egy fülhallgatóra húzták.

Érd már odatette magát.

Steampunk ékszerek magyar tervezőktől.

Egy readingi bevásárlóközpontban szabad az ölés.

Hattyúcsőr- és rágógumisarok.

A 16 éves Cristina Otero önarcképei.