hirdetés
hirdetés

A férfi nem csak ordít, gügyög is, a doktornő nem csak precíz, csinos is.

Azt üzeni, hogy a bank már a felkészülési időszakban is a sportolók mellett áll.

Mi mindenesetre nagyon éhesek lettünk.

hirdetés

Tudósítás a fiatalos és fiatalokkal teli Youth Marketing Forumról.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok – VIII. rész.

2016-04-28 10:17:00

Az esemény főszervezője, a Behance.net, itthon az Umbrella karolta fel. 

2016-04-26 13:55:00

A Republic Group nyerte a Kőröstej kommunikációs tenderét.

2016-04-26 13:05:00

A csernobili atomerőműben 1986. április 26-án következett be a baleset. Az Energiaklub célja a kisfilmmel, hogy az atomerőművek biztonságáról és veszélyességéről szóló társadalmi párbeszédet elősegítse. 

2016-04-26 10:56:00

Az Európai Önszabályozó Testület (EASA) Bukarestben tartotta tisztújító közgyűlését, amelyhez számos szakmai találkozó is csatlakozott. Az 1935-ben alapított, és 1953-ban újjászervezett európai szervezet igazgatója a francia Stéphane Martin lett, míg Fazekas Ildikót ismét ügyvezető elnökségi tagnak választották.

2016-04-25 13:29:00

2016-ban a Progressive reklámügynökség készíti a Voltaren Emulgél Forte és a Voltaren Emulgél 1% integrált kommunikációs kampányát.

2016-04-25 10:40:00

Brazíliában helyezték ki a következő, meglehetősen rendhagyó plakátot, amely első ránézésre nem több egy egyszerű citylightnál, második ránézésre viszont már jócskán több annál. Egy rovarcsapda, amelyet úgy alakítottak ki, hogy a veszélyes Zika-vírust terjesztő szúnyogokat magához csalogassa. Az állatok azután a készülék belsejében kiszáradnak és elpusztulnak.

2016-04-22 11:36:00

A Saatchi Budapest a nemzetközi New Directors’ Showcase programmal lehetőséget teremt arra, hogy a legtehetségesebb fiatal magyar rendezők bemutatkozhassanak a hazai, majd a nemzetközi reklámszakma képviselőinek. A napokban lezárult pályázatra közel 60 fiatal rendező jelentkezett, akik közül egy szakmai zsűri dönti majd el, kik mutatkozhatnak be a Hipnózis reklámfesztivál díjátadóján, illetve kik kerülhetnek a nemzetközi zsűri elé.

2016-04-21 13:39:00

Az új kampány a hétköznapi kurázsit teszi a középpontba.

2016-04-21 12:44:00

Egy El Salvador-i márkának készítette az alábbi szpotot az Ogilvy & Mather, amelyben egy világbajnok légfingó vall a sporthoz fűződő kapcsolatáról.

2016-04-21 11:22:00

A Hegy a Sodastreamet népszerűsíti.

2016-04-21 09:58:00

A múlt héten egy emlékezetes meccsel fejezte be aktív kosaras pályafutását az Észak-Amerikai Kosárlabdaliga (NBA) elmúlt 20 évének egyik legjobb játékosa, Kobe Bryant. Sportolóként több pénzt keresett, mint Michael Jordan, de vajon üzletemberként is hasonlóan sikeres lesz? Első lépésként szinte észrevétlenül felépített maga köre egy komoly üzleti potenciállal bíró márkát. Publicisztika.

2016-04-20 16:41:00

Mégsem az MEC 1,4 milliós árajánlata lett a befutó a korábban szakmai vitákat is indító pályázaton. A GVH közbeszerzésére a hiánypótlást követően ugyanis végül csak a Republic adott be érvényes pályázatot.

2016-04-20 14:34:00

Három éve választotta a Márka Üdítőgyártó Kft. a JWT budapesti ügynökségét kommunikációs partnernek. Idén tavasszal egy új imázskommunikáció született, amelyről Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó tulajdonosa beszélt bővebben.

2016-04-20 13:07:00

A 2016-os Hipnózisra 232 nevezés érkezett. A zsűrizés első fordulója hétfőn elindult.

2016-04-20 11:49:00

Egyetlen magyar szereplőként a Whitereport mediabrowsert választották be egy fontos amerikai startupbörze, a New Orleansban sorra kerülő Collision konferencia Data Track kategóriájának elit mezőnyébe, az úgynevezett Alpha Classba. Erről korábban is beszámoltunk már, most a médiaadatbázis-cég munkatársai leírták azt is, hogy jutottak ki a megmérettetésre, illetve hogyan készülnek fel rá. Elég komolyan, még egy amerikai színész-coachot is felkértek, hogy a fontosabb amerikai kommunikációs elemeket elsajátíthassák.

Kultúrterrorunkat ezúttal Szántó Dániel, a Noguchi Porter Novelli operatív igazgatója írta.

Ahol ráadásul digitális jövőről volt szó? A Kreatív, a BUD és a Clear Channel összehozta!

2016-04-19 15:41:00

M.I.A. a legkülönbözőbb helyszíneken énekel.

2016-04-19 15:00:00

360 fokos videó a BMW-től, amely játék is egyben.

2016-04-19 14:51:00

A Prague International Advertising Festival (PIAF) kihirdette a verseny idei shortlisteseit. A fesztivál április 26-27-én lesz, az eredményhirdetésre a második napon kerül sor. A győztes munkákat Ben Tollett (adam&eveDDB London) zsűrielnök vezetésével a nemzetközi zsűri választja ki. A zsűri tagja Pőcze Balázs, a Mito alapító-kreatívigazgatója is.  

 

2016-04-19 13:26:00

Ezt járja körül a Soproni új imázskampánya.

2016-04-19 13:24:00

Bemutatták Till Attila Tiszta Szívvel című filmjének új plakátját Thuróczy Szabolccsal, valamint egy mozgó alkotói ajánlót, szereplőbemutatót.

2016-04-19 11:23:00

Az Ádám keresi Évát az Éden Hotel romantikusabb folytatásának szánja a csatorna. Április 25-én lesz az első adás, vetkőztető app is készült.

2016-04-18 18:14:00

Kilenc új szakember érkezett az ügynökséghez. Tech, kreatív, UX és service design területre jöttek új munkatársak.

2016-04-18 16:58:00

A kampány tervezését és lebonyolítását, a márka stratégiai és kreatív ügynöksége, a HPS Experience végezte. 

2016-04-18 14:31:00

A Krea Kortárs Művészeti Iskola diákmunkája lett a 2017-es budapesti vizes világbajnokság arculata. A sokak által kritizált Gyárfás-féle arculatot cserélik le erre.

2016-04-18 09:39:00

A sportra és a szurkolásra építi most induló féléves kampányát a Mol. A ma debütáló kampány más országokban is látható lesz.

2016-04-15 15:19:00

Mindegyik epizód más-más történelmi korszakban játszódik. 

2016-04-15 14:39:00

A New York-i fagylaltmárka, a Häagen-Dazs nemrég váltotta le kreatívügynökségét, a Goodby, Silverstein & Partnerst, amellyel 2003 óta dolgozott együtt. A márka tenderén a J. Walter Thompson (JWT) lett a befutó, amely rögtön új alapokra helyezte a márkakommunikációt, és új szlogent is adott a fagylaltnak - írja az Adweek.

2016-04-15 13:51:00

Új arculatot kapott az Auchan, amelyhez bevezető reklámkampány is kapcsolódik, melyet a DDB Budapest, az Auchan stratégiai kommunikációs partnere készített.

2016-04-15 12:30:00

Két díjat hozott el a DDB Budapest a Telekom ügynökségeinek nemzetközi versenyén.

2016-04-15 09:49:00

Nemes Jeles László 2015-ben bemutatott filmje, a Saul fia elnyert szinte minden rangos filmes elismerést. Előbb Cannes-ban kapott nagydíjat, majd idén év elején Golden Globe-ot, bő egy hónappal ezelőtt pedig Oscar-díjat nyert, ami az egyik legnagyobb magyar kulturális siker az elmúlt évtizedekben. A film komoly médiafigyelmet is kapott mind a hazai, mind a nemzetközi sajtóban, emellett a közösségi felületeken is rengeteg véleményt, párbeszédet generált. A Neticle online médiafigyelő- és elemző munkatársai a weben közétett bejegyzéseket vizsgálták meg, hogy a web Saul fiáról alkotott véleményét feltérképezzék.

Egyikük az előzsűriben, másikuk a főzsűriben.

Előbbinél a Graphasel munkája lett a befutó.

A Cannes Lions vezetősége 2016-ban nekik ítélte a díjat.

Az ACG, a DDB és az Isobar alkotásaira még szavazhat  közönség.

És vidámabbak, mint valaha.

Szabó Tibor a Juhász Péter-ügy miatt hagyta ott a csatornát.

A Twix reklámja vicces Kandi Kamera lett.

Három középvezetőt is kineveztek.

hirdetés
hirdetés

Május 6-án ismét Üzlet & Pszichológia Akadémia! Amit a startupoktól tanulhatnak az üzleti élet szereplői

Hipnózis díjátadó május 19-én az A38-on. A jegyvásárláshoz kattints!

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Nevezési határidő: május 20.

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal május 25-én

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Anyák napján, az SOS Gyermekfalu kampányában.

Új dizájnt is kaptak.

A Magyar Adományozói Fórum ismerte el őket.

A Miniszterelnökség írta ki a pályázatot.

A Kika akciójában.

Mára cégcsoportként működik.

Kreatív alkotók, gyártó és megrendelő cégek jelentkezését várják. 

Az országos programban a Telekom részt vett. 

Civilek, kreatívok, programozók fognak össze az Adakozz Okosan program keretében.

A két angol egyetem először csap össze hazánkban, a Dunai Regattára jönnek. 

Az energiaszolgáltató tenderét a Merlin Communications nyerte el.

Ma még énekelt egy duettet a Március 15-ei téren. 

A 22. Annual Communicator Awardon díjazták az ügynökséget. 

A Századvég-tanulmányok elemzése a feladat.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.