hirdetés
hirdetés

A meztelen modellek testére különböző zászlókat festettek és néhány helyen a színek elkenődtek. 

Interjú az egyik legnépszerűbb svéd kreatívügynökséggel, a Snaskkel. 

Összesen 92 nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobbakat. 

hirdetés

Leköszön az ügynökség kreatív- és vezérigazgatója, egyelőre  nem tudni, mihez kezd.

Interjú Kostil Danila filmrendezővel, a Young Director Awardon aranyat nyert Kinopravda alkotócsoport egyik tagjával.

2016-06-29 17:07:00

Remek reklám a Coca-Colának Jordan Spieth golfjátékos főszereplésével.

2016-06-29 14:22:00

A mosdókba szerelt tabletekkel senki se marad le a gólokról. Az alkotók tájékoztattak minket a kampányról.

2016-06-29 11:58:00

A brazil AlmapBBDO súlyos scam gyanújába keveredett: A Bayer gyógyszergyár Aspirin márkájának készített közterületi reklámjának megjelentetéséért az ügynökség maga fizetett, hogy nyerhessenek vele a reklámversenyeken - írja az Adweek.

2016-06-28 17:34:00

Az ausztrál Négy Mancs reklámjában.

2016-06-28 16:13:00

A Wieden + Kennedy Portland által készített új Old Spice kampány (amely a Swagger és Desperado illatokat népszerűsíti) egy egészen szürreális job interview-t bemutató filmmel vette kezdetét.

2016-06-28 11:36:00

A svéd csapat futballistája az Eb-n játszotta utolsó válogatott meccsét.

2016-06-27 17:41:00

A Cannes-i reklámfesztivál utolsó előtti napján, pénteken ültünk le a Young Lions egyik párosával beszélgetni. Erdei Zsófia és Csík Hargitta a Republic Group munkatársai és cyber kategóriában versenyeztek.

2016-06-27 16:31:00

Cannes-ban, a reklámfesztivál alatt jelentették be az idei évre vonatkozó legfontosabb változásokat egy másik reklámverseny, a Kreatív által szervezett Hipnózissal partnerségben álló Epica szervezői. A verseny idén ünnepli a 30. születésnapját.

2016-06-27 14:58:00

Sir Martin Sorrell, a WPP globális vezetője is megszólalt a Brexittel kapcsolatban. Az angliai származású üzletember kifejezte csalódottságát a népszavazás eredménye miatt, és úgy gondolja annak hatása nem csak Anglia és Európa, de az egész világ számára negatív lesz.

2016-06-27 12:01:00

A Cannes Lions magyar sikerei mellett, a reklámfesztivál ernyőprogramjaként jegyzett Young Director Awardon (YDA) is volt minek örülni. A magyar-spanyol rendezőkollektíva, a Kinopravda  aranyat nyert a video art kategóriában.

2016-06-27 11:31:00

Komoly magyar sikereknek örülhettünk a Cannes Lions reklámfesztiválon a múlt héten: a Young & Rubicam ezüstöt nyert a Hírszínházzal, a Leo Burnett pedig két bronzot hozhatott haza. Azonban ezen kívül is rengeteg díj talált gazdára fesztiválon, ahol szombat este adták át a királykategóriákban a díjakat, ezek közül most a nagydíjasokat (Grand Prix) mutatjuk be.

2016-06-24 14:00:00

Hiánycikk volt sokáig a kreatívképzés Magyarországon, az elmúlt években azonban valami beindult. Vannak külföldről adaptált kezdeményezések, de akad ügynökség, amelyik saját kurzust fejlesztett. A fiatalok viszont türelmetlenek, sokuknak már vonzóbb a startup-világ, mint a reklámszakma.

2016-06-24 12:00:00

Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló. Ennek alkalmából egy kampányt indít a márka a világ több mint 50 országában, köztük Magyarországon is – minderről a cég tájékoztatott közeményében.

 

2016-06-24 11:48:00

Soha ennyi magyar Young Lions csapat nem volt még Cannes-ban, idén négy gárda is megmérettethette magát a fiatal kreatívok nemzetközi versenyén. Print, cyber, média és young marketer kategóriában voltak tőlünk indulók, Tölcsér Borbálát (TB) és Budavári Balázst (BB), a printes párost még kedden kaptuk el egy rövid élménybeszámolóra. A DDB Budapest fiataljai a Cannes Lions Beachen, napszúrás közeli állapotban meséltek a felkészülésről, a feladatról és arról, hogy miért nem mennek csalódottan haza a francia Riviéráról.

2016-06-23 16:00:00

A Leo Burnett nagyszerűen szerepelt a Cannes Lions reklámfesztiválon: először kedden egy új kategóriában, a Digital Craftban nyertek bronz oroszlánt, szerdán pedig sikerült a duplázás, a mobil kategóriában is bronz oroszlánnal díjazták a Samsungnak készített SeeColors kampányukat. Farkas Vilmossal, az ügynökség kreatívigazgatóval a díjátadó, illetve az azzal párhuzamos zajló, csodálatos magyar-portugál 3-3-as meccs után ültünk le a tengerpart közelében beszélgetni. 

Az Artvertising executive directora írta az e heti Kultúrterrort.

Vajon hogyan szórakozik, mivel tölti a szabadidejét a Pepsi vezetője?

2016-06-23 13:16:00

A Bécsi úti Buda Gourmet nyári lokális médiakampányt indít – derül ki a cég sajtóközleményéből.

 

2016-06-23 12:33:00

Ausztriában, az osztrák GSK Pharma 5 országos Közép-Európai clusterre kiírt tenderén nyert a Republic Group. A kampány célja a hepatitis A és B fertőzés veszélyére való figyelemfelhívás.

2016-06-23 11:48:00

A Panasonic elindítja a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékokkal kapcsolatos globális marketingtevékenységét. A Panasonic olimpiai szlogenje, a „Megosztjuk a szenvedélyt”.

2016-06-23 11:01:00

Szerda este újabb magyar sikernek örülhettünk Cannes-ban: a Leo Burnett Budapest által a Samsungnak készített #SeeColours-kampány az első, Digital Craft bronz után egy újabb bronzot nyert, ezúttal a Mobile kategóriában. Azonban ezen kívül is rengeteg díj talált gazdára szerda este, ezek közül a nagydíjakat (Grand Prix) mutatjuk most be.

2016-06-22 21:04:00

Magyar ügynökségnek még nem sikerült az, ami a Leo Burnettnek az idei Cannes Lions reklámfesztiválon: két oroszlánt is hazahoznak a reklámszakma legrangosabb versenyéről.

2016-06-22 15:41:00

Hatalmas sikert ért el a Young & Rubicam a Cannes Lions reklámfesztiválon. Már eddig is ők vezették a hazai ügynökségek között a cannes-i ranglistát, volt egy bronzuk még 1997-ből, illetve tavaly is egy bronzot hoztak haza a Házhoz megy a mozi kampánnyal. Most még fényesebb lett az oroszlán, a Katona József Színháznak készített Hírszínházzal ezüst oroszlánt nyertek. A kampány alkotóival, Galácz Karolinával (GK), a Y&R helyettes kreatívigazgatójával és Visy Zoltánnal (VZ), a művészeti csoport vezetőjével a díjátadó előtt beszélgettünk a Hírszínház hátteréről, a zsűrizés kiszámíthatatlanságáról és a fesztivál mindennapjairól.

2016-06-22 15:01:00

Ma este még van izgulnivalója a magyaroknak Cannes-ban: shortlisten van a Leo Burnett által a Samsungnak készített #SeeColours-kampány Mobile/Technology kategóriában. Este 9-kor kiderül, nyer-e valamit.

2016-06-22 11:15:00

Hat kategóriában osztottak díjat kedd este Cannes-ban: Creative Effectiveness, Design, Product Design, az új Digital Craft, Outdoor és PR kategóriában találtak gazdára az oroszlánok. Megmutatjuk a nagydíjasokat!

2016-06-22 10:36:00

A Y&R a Katona József Színháznak készített kampányával Ezüst Oroszlánt, míg a Leo Burnett a Samsungnak készített alkalmazásával Bronz Oroszlánt nyert. 

2016-06-22 10:23:00

A Rendezditt.hu reklámfilmjében szerepel Gesztesi Károly, aki a filmben egy erkélyen ül a reggelizőasztal előtt, és a párjával beszél telefonon, akinek nagyon dicséri a helyet.

2016-06-22 09:46:00

Múlt héten számoltunk be róla, hogy 22 év után elhagyja ikonikus helyszínét, a szlovén tengerpartot a régió egyik fontos szakmai versenye, Golden Drum reklámfesztivál. Megkérdeztük néhány, a fesztiválon általában jelentős létszámban jelenlévő hazai ügynökség vezetőjét, mit szólnak a változáshoz.

2016-06-21 15:09:00

A One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet.

2016-06-21 14:18:00

2016 őszi szemeszterben az Independent Media Education Center (IMEC) mindkét eddig futtatott szemeszterét elindítja.

2016-06-21 14:01:00

Ezentúl D24 néven kaphatók az alkoholmentes, gyümölcsízű termékek.

2016-06-21 11:49:00

A soknál is többe kerülhet a fesztivál.

Öt kategóriában adták át a díjakat.

A Google egy aloldalon mutatja be a legnépszerűbbeket.

Egy közepes reklámot is csináltak hozzá.

Két munka osztozik a három döntős helyen.

Nagyon gyorsan reagáltak a hajnali meccsre.

De meglepetésből még öt másik ügynökség is szerepel a képen.

A Szépvölgyi úton egy rendhagyó óriásplakát jelent meg.

Rivaldafényben Sean Connery.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Olimpiász címen vasárnaponként

1941-ben a Bulova óra- és ékszermárka vetített egy 10 másodperces szpotot egy baseball-meccs előtt.

Az ásványvíz ezzel is ünnepli idei megújulását.

A Hvg.hu értesülései szerint, és a pénzt részben cégvásárlásokra fordítanák. 

A tévés szakember a csatorna híradójának műsorvezetője lesz. 

Július 1-től Bordás Gábor vezeti az online szerkesztőségét.

A Paramount Tetőmozi szeptember elejéig üzemel.

A Blablacar​ a NYU Stern Üzleti Egyetemmel készített felmérése szerint.

A külpolitikai hírportál ma frissül utoljára.

Tavaly több mint 30 ezren vettek benne részt.

A műszaki fejlesztésre kiírt pályazatán összesen tizenöt közösségi televízió és rádió nyert.

A Geometry Global nyerte meg a tendert.

A Vitorlás Magazin az első országos lapja.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.