hirdetés
hirdetés

A cég elkezdett páratlan cipőket árulni, de abből mindjárt kettőt is adnak.

Ahol a performance marketing lesz a szakterülete.

Interjú Szabó Ádámmal, a Pécsi Sör marketingmenedzserével.

hirdetés

A J. Walter Thompsontól érkezett.

Amikor a közös fotó nem úgy sikerül a kézilabdázóval, mint az ember várná.

2016-09-21 17:39:00

A Time Inc. alelnöke, Norman Pearlstine vállalta a felkérést. 

2016-09-21 15:11:00

A Republic rendezvényén D. Tóth Kriszta, Sebestyén Balázs és Uj Péter lesz a vendég. 

2016-09-21 11:14:00

Üzeni a Whiskas ebben a kicsit fura japán reklámban.

2016-09-19 16:08:00

Lassan már egy hónapja fut a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) és a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségének közösen indított kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. Eddig 44 printlap – és az ehhez kapcsolódó site – vállalta, hogy hétről hétre közvetíti a kampány főbb üzeneteit és megosztja annak rövidhíreit, valamint megjelenteti a kampány szerves részét képező b2b printüzeneteket.

2016-09-19 11:03:00

A szeptemberi Kreatív magazinban egy kirakós játékot is találnak olvasóink, ezt a Nyitottak Vagyunk megbízásából a Bold találta ki.

2016-09-19 10:40:00

Meghívásos tenderen, 8 ügynökség közül választotta ki a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) a Spice Communicationt legújabb, az öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó és a hazai nyugdíjbiztosítási termékpaletta áttekintésére ösztönző kampányának kreatív kivitelezési munkálataira.

 

2016-09-19 10:17:00

Két félperces filmmel népszerűsíti a Jófogás a megújult ingatlankereső oldalát.

2016-09-15 17:20:00

Elindult a Coop Hazai Hetek nevet viselő kampánya. A reklámanyagokat a Sky Marketing Communications készítette magyar népi motívumokat megidézve.

2016-09-15 12:42:00

Szépen fényképezett, de üzenetében meglehetősen fals reklámot dobott ki a H&M ruházati márka. A szpotban a modern nők kifejeződéseit láthatjuk, amint megszabadulnak az eddigi társadalmi kötöttségektől, hogy végre teljesen önmaguk lehessenek - úgy viselkedhessenek, öltözködhessenek, vagy épp határozhassák meg magukat, ahogy szeretnének.

2016-09-15 10:28:00

A Koraszülöttekért Országos Egyesülettel közösen indított kapányt a Naturaqua, amely során a szpot mellett a koraszülött-intenzívosztályok családbaráttá tételét, és tárgyi adományokat is finanszíroz a cég.

2016-09-14 17:12:00

Björn Borg, Stefan Edberg, Henrik Larsson, Ace of Base, Ingrid Bergman, Ibrahimovic, Volvo és IKEA: mi a közös bennük? Svéd exportcikkek mind, mint az INGO. A kreatív ügynökségek 2016-os szuperszárja legutóbbi munkájával egyenesen Svédországot brandingelte. Stratégiai vezetője, Josefine Billström az idei BrandFestival-on igazi svéd perspektívát mutat a szakma jövőjének.

2016-09-14 14:22:00

Oroszlán Szonját 2015 őszén választották a L’occitane kozmetikai márka hazai reklámarcának.

2016-09-14 11:56:00

Az IKEA vállalta fel, hogy elvált szülők gyerekének is van gyerekszobája, a "Where life happens" című sorozatban még nyolc szpot lesz.

2016-09-13 17:07:00

Hétfőn, azaz szeptember 12-én volt a határideje a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) idei megapályázatának, amin eldől, melyik három konzorcium végezhet egyáltalán kommunikációs és PR-munkát a kormány hivatalai és cégei részére a következő évben - írja a 444.hu.

2016-09-13 15:01:00

Október elejétől Pál Zsombor lesz a Kreatív főszerkesztője. Román Balázs, korábbi főszerkesztő a PPH ügynökségének, a Starskinak a kreatív tartalmi vezetője lesz.

Kokics Viktória, a Grayling szakmai igazgatója a Kultúrterrorban.

2016-09-13 13:13:00

Két meglévő kreatívügynöksége mellé egy harmadikat is választott a Mito személyében a Magyar Telekom a most lezárult kreatívtenderén. 

2016-09-13 12:17:00

A Heineken Benicio del Toróval hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire legújabb szpotjában.

2016-09-12 14:34:00

Először készített szpotot a Cewe fotókidolgozással és fotókönyvkészítéssel foglalkozó cége. A filmben igazi vásárlók szerepelnek a közlemény szerint.

2016-09-09 15:47:00

Hol jár az eszed?- tette fel pályázóinak a kérdést az ARC. Az idén 16. alkalommal megrendezésre kerülő óriásplakát kiállítás alkotásai bemutatják, milyen gondolatokat szült a pályázati kiírásban felvetett téma. A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül – mint minden évben, idén is - bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni

2016-09-09 12:52:00

Az eredeti Cog című alkotás minden idők egyik leghíresebb autós szpotja.

2016-09-09 12:08:00

A Wild Turkey whiskey-t reklámozza, amúgy ő a brand kreatívigazgatója is.

2016-09-09 11:45:00

A Fox csatorna The Walking Dead véradást szervez.

2016-09-09 10:14:00

14 félperces kisfilm készült a Burger King 25. születésnapjára. A kampányról az alkotók tájékoztatását olvashatják.

2016-09-09 09:52:00

A K&H kampányában interaktív térképen mutatják meg ezt.

2016-09-08 15:30:00

Két interaktív óriásplakátot készített a Geometry Global a 16. ARC köztéri kiállítás civilszervezeteknek és kreatív ügynökségeknek szóló pályázatára.

2016-09-08 13:48:00

A két fő kategória idén teljesen megújult.

2016-09-07 17:26:00

Idén negyedik alkalommal rendezték meg az Ügynökségi Kick-Off focitornát.

2016-09-07 15:55:00

A Magyar Kézilabda Szövetség (MKSZ) tendert írt ki márkaépítő és népszerűsítő kampánykoncepcióra.

2016-09-07 12:30:00

Új nagyszabású lakossági kampányt indított a Vodafone. A fiatalokat célzó „Vodafone You” szolgáltatást vezetik be. A kampányt a Bold készítette, az Akkezdet Phiai szövege hallható benne, részleteiről az alkotók küldtek nekünk tájékoztatást.

2016-09-07 11:00:00

„Használd a kobakod, Hedrin a haverod!” – ezzel a fősorral indított újrabevezető kampányt a Ceumed, a Hedrin termékcsalád magyarországi forgalmazója. A médiás feladatokat a Bellacom látja el, a kreatívügynökség pedig az Effektív-Art.

A döntés mögött a kreatívcsapat jelentős átalakítása áll.

Kávékészítés és zenealkotás.

Az AT&T és a BBDO megint nagyon erős filmet készített.

Gyuris úr arcára kiült a totális megdöbbenés.

A társulati színházi formát népszerűsítenék.

A Budapest Poster Gallery-nek ez lesz a 3. plakátaukciója. 

A magazin buliján salsa táncosok is voltak. Nézegessen képeket az eseményről!

A műszaki vezérigazgató-helyettes a Telekom Németországnál folytatja.

hirdetés

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 23-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: szeptember 30.

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni. A KONFERENCIA MEGTELT!

Ismét keressük a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket! Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: október 7.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek. 2016. október 7., 14., 21.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12. BETELT!

Koktélozással és networkinggel egybekötött szakmai tréning a Kollaboratív Marketingben rejlő lehetőségekről. Időpont: október 13.

Konferencia a YouTube-ról a Google-lel. Reklámok, zene, YouTube sztárok, vacsora, Random Trip október 18-án, az A38 Hajón.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal harmadik alkalommal, október 25-én.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: 10.28.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A DBH Grouptól érkezett az online számlázóhoz.

A tévés és rádiós műsorvezető október 3-tól, délutánként lesz hallható.

A Démonok között 2. című filmhez készült egy elég ijesztő marketingfogás.

A közösségi médiára költött kampánypénzek nagy részét nem valódi szavazókra költik.

A hivatalos Lego-építő 4 hónapon keresztül dolgozott az épületeken.

A nevezési határidő november 3.

Hatalmasat kaszált az Origo, a TV2 és Habony Árpád médiabirodalma.

Alternatív vizuális arculatot készített az országnak.

A Magyar Szó és a Hét Nap lapokról van szó.

A Kutyabarát.hu-val együttműködésben.

Csütörtöktől letölhető a BringaMánia alkalmazás.

A Gravity R&D nyerte a cég tenderét.

Az eredményeket nemzetközi konferencián mutatták be.

Áramfogyasztást csökkentő fejlesztéssel lett harmadik a Greenergizer.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.