hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egyhónapos köztéri kiállítás a Magyar Nemzeti Balettet népszerűsíti. Premier és bőséges werkanyag.

Kampány Új-Zélandon a biztonságos vezetésért.

Meditációs bonbont, robotot, és eldobható kerékpáros foltozókészletet is bemutatunk. 

hirdetés

1922-ben egy New York-i ingatlanügynökség futtatta le a WEAF-en. 

15 kategória, nyolcfős zsűri. 

2015-05-20 15:48:00

Kiderül belőle, mi az a Rasenmähen-életérzés?

2015-05-20 13:29:00

Globális értékesítési megállapodást kötött a DEFI Group és a Branded Cities Network.

2015-05-20 12:52:00

Egyenként 80-90 ezren nézték meg azokat a videókat, amelyeket egy május végi fesztivál népszerűsítéséhez talált ki a Müpa. A kisfilmeken négy külföldi kórus énekli a Tavaszi szél vizet áraszt című népdalt.

2015-05-20 12:46:00

A Charlie's Pro a brandfilozófia megalkotásán dolgozik.

2015-05-19 15:54:00

Elindult az idei Electrolux Design Lab nevű nemzetközi dizájnverseny, ahol a tét most az elődöntőbe jutás. Az öt legtöbb szavazatot szerző pályázó garantáltan bekerül a verseny következő szakaszába. Hét hazai versenyzője van a versenynek, így az ő továbbjutásuk most az olvasók kezében is van.

2015-05-19 15:35:00

Már az OECD (Gazdasági és Együttműködési Szervezet) is foglalkozik azzal a kérdéssel, hogy az önszabályozás hogyan szolgálja a fogyasztók érdekeit. Nem csak a reklámszakmában ismert az önszabályozás, de az itteni tapasztalatok is kiemelt hangsúlyt kaptak az OECD vizsgálatában – áll az ÖRT közleményében.

2015-05-19 15:17:00

A Core Digital kampányindító rendezvényt szervez a Danone Activia számára, főszerepben egy 1000 négyzetméteres virágszőnyeggel.

2015-05-19 13:56:00

A Kreatív Online, mint az Epica reklámverseny médiapartnere, bemutatja a verseny zsűrijének tagjait. A mostani portrénk a szlovén Aljoša Bagolát, a Pristop reklámügynökség kreatívigazgatóját mutatja be.

2015-05-19 12:30:00

Kiosztották a 2015-ös Best Print Hungary díjait. A korábban Pro Typographia néven futó versenyen a nyomtatott kommunikáció termékeit díjazták, a versenyt a Nyomda- és Papíripari Szövetség írta ki.

2015-05-19 11:52:00

Mediafield Outdoor néven új out of home tervezésre szakosodott részleget hozott létre a Mediafield médiaügynökség.

2015-05-18 16:58:00

Divatfotókkal kampányol Brazíliában a gyermekmunka ellen a Save the Children és ügynöksége, a TBWA. A kampányban megjelenő divatfotókon a csíkos minta a ruhadarabokon börtönráccsá változott, amelyek mögött kiskorú gyermekeket láthatóak.

2015-05-18 12:57:00

A 12. alkalommal megrendezett Autovision nemzetközi film- és multimédiás fesztivál meghosszabbította a pályázati határidőt, a nevezéseket így június 12-ig lehet beküldeni.

2015-05-18 12:54:00

A We Love Budapest, a Design Terminál, és az Akvárium Klub által szervezett, június 4-én induló Brain Bar Budapest fesztiválról korábban itt írtunk. A háromnapos rendezvényen a technológiai változás hatásait vitatják meg a szakemberek és a nemzetközi előadók Budapest különböző pontjain. A fesztivál beharangozóján elhangzott, hogy a részletes programokat folyamatosan hozzák nyilvánosságra, most kiderültek az előadások helyszínei és időpontjai.

2015-05-18 10:28:00

Az idei év első tűzfalát festette meg a Színes Város Csoport Budán, az I. kerületben a Telekom megbízásából. A komplett munkát megelőző hőszigetelést követően a 208 négyzetméter nagyságú falfelületre 3 művész 1 hét alatt festette fel a múlt hét szerda óta látható rajzot, amely egy digitális életteret mutat be.

2015-05-15 14:11:00

Kampányt indított a Telekom, az OTP Bank, a Vodafone és a Mastercard a mobiltárca-alkalmazások népszerűsítéséért. A kreatívügynökség a Leo Burnett volt.

hirdetés

A sales house a nyolcadik születésnapját ünnepelte.

Az Uniomedia tartalom és kreatív megoldások igazgatóját kértük fel, hogy írjon Kultúrterrort. 

2015-05-15 12:03:00

A Prague International Advertising Festival kihirdette a verseny idei shortlisteseit. Összesen 9 magyar munka jutott rövidlistára, az Isobar Budapest által a brit Brewdog sörfőzde számára készített kampánya két kategóriában is éremesélyes. 

2015-05-14 13:13:00

Vállalati arculat kategóriában kapta az elismerést.

2015-05-14 11:55:00

Az emotikonok használatával lehet adományozni.

2015-05-14 11:47:00

Urbán Zsolt elnök szerint az ügynökségi piac finanszírozhatatlanná válik. 

2015-05-14 10:33:00

12 kreatívigazgató várja a fiatalokat. 

2015-05-14 09:24:00

Az idei ügynökségi focikupa az előző két évhez képest új helyszínen lesz, a Fáy utcai Vasas-pályán. Május 16-án kilenc ügynökség mérkőzik meg egymással. 

2015-05-13 16:03:00

Művelt Marketinges sorozatunk e heti témája az első tévéreklámról szól. 1941 július első napján Amerikában hivatalosan is engedélyezték a televíziós csatornákon a fizetett reklámok megjelenését, ezen a napon a Bulova óra- és ékszermárka hirdetése startolt először.

2015-05-13 15:00:00

London és Johannesburg után június 3-tól ismét Magyarországon dolgozik, a DDB Budapestnél folytatja karrierjét. 

2015-05-13 14:30:00

Kiválasztotta a zsűri a Kreatív által idén másodszor meghirdetett verseny, a Content Marketing Award shortlistjére került alkotásokat. Összesen 24 munka került a döntőbe, a workshoppal egybekötött díjátadó június 10-én lesz megtartva.

2015-05-13 13:00:00

A Dévai Szent Ferenc Alapítvány által gondozott gyerekek illusztrálják a Vs.hu-n szerdán megjelenő anyagokat. Az 1%-os kampány kreatívkoncepciójáért a Republic Group felel. 

2015-05-13 12:45:00

A bolíviai DDB és az Alcázar Gynecology Institute a mellrákszűrést ösztönző kampányának felülete a Pornhub. A DDB feltöltött egy elsőre szexfilmnek tűnő videót, amely bemutatja a helyes mellvizsgálatot.

2015-05-13 10:47:00

A Népszabadság számítása szerint az élelmiszerboltoknak reklámújságuk minden egyes példánya után 2 forintot kell reklámadóként befizetnie, és a lap szerint nemcsak a szórólapok, hanem a beltéri reklámok is adókötelesek (mint saját reklám). 

2015-05-13 10:23:00

Idén 14. alkalommal rendezi meg a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) az Effie reklámhatékonysági versenyt. A nevezési időszak május 7-én indul, a versenyzők 14 kategóriában küldhetik be a pályázati anyagokat.

2015-05-13 09:40:00

Elbocsátásokban és a juttatások megvonásában is gondolkoznak a médiavállalkozások - derül ki a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) által készített felmérésből. A cégek nagy része ezzel párhuzamosan áremelésben és a tevékenységi kör bővítésében is gondolkozik, hogy csökkentse a reklámadó negatív hatásait. 

2015-05-12 16:48:00

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közzétette az idei Arany Penge döntőseinek hosszú listáját. 166 nevezés szerepel rajta. 

A kristályos metamfetamin hatását mutatja be sokkoló képsorokon keresztül.

A felhőtlen szórakozás garantált.

A színház a nyári reklámkampányához használja fel a színházbajárók képeit. 

A Szivárvány Misszió Alapítvány és az Europress egynapos versenyt szervez. Lehet jelentkezni!

A mexikói Anónimo reklámügynökségé az ötlet.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítottuk a nevezési időszakot, május 22-ig várjuk a legszebb és legötletesebb csomagolásokat!

Az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseménye május 28-29-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmakat.

Workshop a hálózatkutatásról és az influencer marketingről

Content Marketing Award díjátadó és workshop. Meríts ihletet a legjobb tartalomba ágyazott hirdetésekből!

Minden amit a megfelelő email marketing stratégiákról tudni érdemes.

Hatékony kommunikáció a fogyasztók segítségével, avagy a Word of Mouth.

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az együttműködés egész évre szól.

Június 26-án az Akváriumban rendezik.

Házon belül viszik tovább a kreatívfeladatokat.

Belányi József a Holdon járt.

A Sapientnitro az Ogilvy One-t váltja.

Az NKA digitalizálási projektjeiből.

Jogsértők a cég összehasonlító reklámjai.

Legalábbis az élelmiszerek között.

Három első helyezettet választottak.

Vezetőket választott az éves közgyűlés.

Mert tiltott import élelmiszereket reklámoz.

A Türr István Képző és Kutató Intézet volt a kíiró.

Rand Paul republikánus szenátor maratoni obstrukciós beszédet tartott szerdán.

Ideológiai csatatérré vált, és veszélyes a pártra.

Csak a mama van kiakadva, mert a srácok már 36 évesek.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.