hirdetés

A legtöbb munkával a DDB jutott a döntőbe. A nemzetközi zsűri értékel. 

Reklám és ügynökségi hírek

Az egészséges étkezést is így népszerüsítik.

Magyarok jelentkezését is várja a Syngenta.

Évezredeken átívelő vonzalom egy fiú és egy lány között. Remek és ízléses reklám!

Teaserként már meg is építették a Lego-bazilikát.

hirdetés

További hírek: reklám, reklámügynökség

Ije Nwokorie Karl Heiselmant váltja.

Interjú Huszics Györggyel, a DIMSZ új elnökével.

Egy fitneszterem reklámjához green boxban forgattak.

Május 21-én lesz a fiatal kreatívok seregszemléje.

Az új koncepció legalább két évig fut. 

Néhány perc grafikai ötletesség a kattintás után. Várjuk a magyar verziót!

Enyhül a hányinger és kiszárad lassan az igénytelenség mocsara. Reklámkritikák.

hirdetés

A szakmai véleményírók szerint. A közönség viszont jobbra értékelte. 

De van választásod. Vicces reklámok az HBO Go-nak. 

Akkor talán ettől a szép videótól megteszed. 

Kellemes húsvétot kívánunk! Rengeteg minden történt a reklámszakmában ezen a héten is. Összegyűjtöttük.

Kipróbáltuk mi is a Millward új módszerét. 

Nem, egyelőre még nem váltottunk profilt. Ez történetesen egy kulturális reklám!

Ismert színészek kampányolnak a szervezetnek.

Az akció a „Vedd észre!" szlogennel indul.

Először indít kampányt a civil szervezet.

Darabokra kellett hozzá szedni az autót.

A WPP nyerte a globális tendert, de ki lesz vajon itthon a befutó?

A túraautót népszerűsítik FB-alkalmazással.

hirdetés

Az egyik kertészet ajánlott fel utalványokat.

Legfrissebb reklám hírek, reklámkritika, reklámkampány-elemzés, havi kampányjelentés, reklámversenyek, reklámos bulik

hirdetés

A sikeres kommunikáció titka a Facebookon

Online marketing és értékesítési trendek. Időpont: május 20.

Az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseménye. Jelentkezzen és találkozzon potenciális ügyfeleivel május 28-án!

Enyhül a hányinger és kiszárad lassan az igénytelenség mocsara. Reklámkritikák.

Nem árt, ha egy reklámban a beszélő, mozgó embereken kívül van valami történet is.

Marketingszempontból mindenképpen - véli kritikájában Román Balázs. 

Amikor színészek vagy statiszták belenéznek a kamerába, és egy termékről elmondják, hogy az jó, ők kipróbálták, és tényleg működött, az általában nem az a reklámklisé, amit pozitív példaként szokás említeni.

Miért kapott gyenge kettest az olajos/gázos cég imázsreklámja Román Balázstól? 

hirdetés

A McCann búcsúja.

Három magyar tóhoz csábítanak.

A Droga5 készítette egy ausztrál szupermarketnek.

Pedig egy fülhallgatóra húzták.

Érd már odatette magát.

Steampunk ékszerek magyar tervezőktől.

Egy readingi bevásárlóközpontban szabad az ölés.

Hattyúcsőr- és rágógumisarok.

A 16 éves Cristina Otero önarcképei.