hirdetés
hirdetés

A Y&R és a McCann örülhetett, utóbbi egy előadót is küldött a fesztiválra.

A szemed előtt van, és mégsem veszed észre a tragédiához vezető utat.

Ezzel a gyerekeknek varázslatossá is teszi az ünnepet. 

hirdetés

Ők készítik decmeber 5-től az állami cégek kommunikációs kampányait. A Mindshare helyén új belépő van.

Wes Anderson rendezte a H&M karácsonyi reklámfilmjét. Nagyon kedves kis film.

2016-12-01 15:19:00

Az IBM-mel közös Edison Light Up! programjukat hirdetik egy sci-fi hangulatú szpotban. Az alábbiakban az MVM kampány leírását olvashatják.

2016-12-01 09:43:00

A filmet a DDB készítette.

2016-11-30 13:49:00

Reklámot készített a Sodastream, melyben a Trónok harca sorozat ikonikus szereplője, a Hegy, azaz Thor Bjornsson bohóckodik. A kampányban Thor a környezetvédelem fontosságát is hangsúlyozza, és a videóban feltűnik egy másik Trónok harca-szereplő, Septa Unella, valamint Daniel Birnbaum, a SodaStream vezérigazgatója is.

2016-11-30 10:52:00

A Carbon Group Communication új koncepción alapuló promóciós kampányt indított megbízója, a Cofidis Magyarország „Megújuló hitel” nevű termékének támogatására – írja az ügynökség közleménye.

2016-11-29 17:01:00

Felhasználói szokásokból válogatta ki a legérdekesebbeket a Spotify, és ezeket közzé is tette digitális billboardokon. Nagyon jók vannak köztük.

2016-11-29 14:03:00

A karácsonyi készülődés igazi sztárjai a nők, és nem a Mikulás, és igaz ez még akkor is, ha a Lidl karácsonyi reklámjában a lány a mikróban akarja elkészíteni a töltött pulykát, aminek láttán valószínűleg mindenki inkább rendelne egy pizzát és fürge egyben inná meg az összes alkoholt a lakásban, hogy jótékony homályban maradjon a szenteste - ebből a jelenetből kiindulva - nyomorúságos hátralévő része.

2016-11-29 13:43:00

A télapói lét nehézségeire fókuszál az önmagát fanyar humorúnak aposztrofáló kampány.

2016-11-29 09:45:00

A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.

2016-11-25 15:23:00

A Trinity Communications lett a befutó.

2016-11-25 11:58:00

Van itt minden: tömzsi banán, spriccelő naptej, szétrobbanó kókusz. 

2016-11-24 18:14:00

Szülők Szava címmel onilne játékot készített az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), amellyel a szülők fiktív hirdetéseken keresztül ismerhetik meg, hogy milyen jogi és etikai szabályok védik a gyerekeket a reklámok területén, és mennyi mindenre kell odafigyelni azok értékelése során.

2016-11-24 14:01:00

Az Omnicom kapta az év holdingvállalata címet az Epica Awardson, miután tagügynökségei, a TBWA, a BBDO és a DDB összesen 82 díjat nyertek el az újságírók által zsűrizett reklámversenyen.

2016-11-24 12:13:00

A spanyol ékszermárka, a Tous sorozatban az ötödik remek kisfilmmel áll elő.

2016-11-23 14:25:00

Egyáltalán nem új ez a reklámkampány, amit most meg fogunk mutatni önöknek, de mi is csak pár hete találkoztunk vele a Golden Drum reklámfesztiválon, ahol a társadalmi ügyeknek járó külön Grand Prix-t nyerte meg. De a Cannes Lions reklámfesztiválon is ez a kampány kapta meg a világ jobbá tételéért járó „Glass Lion for Change” díjat. A kampány a libanoni gyerekházasságokra hívta fel a figyelmet, egyedi módon.

2016-11-23 10:35:00

A szpotokban a Hősök zenekar tagjai hívják fel a figyelmet a szabálytalan vasúti átkelés veszélyeire. A koncepciót Network 360 dolgozta ki.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

2016-11-22 09:54:00

Az ügyben több száz cég érintett. Szekszárdról irányították az autóversenyes csalást. Heten előzetesben, egy autóversenyző apja is érintett lehet.

2016-11-21 17:24:00

Beszámoltunk róla két hete, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszerreklám miatt. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.

2016-11-21 14:19:00

A Hungaria pezsgőmárka és a Carbon Group egy több éve zajló márkaépítési folyamat eredményeként átpozicionálta a Hungaria Pezsgőt – tájékoztat a Carbon Group közleménye. A pezsgő elképzeléseik szerint trendi, progresszív, a klasszikus pezsgős sztereotípiáktól mentes, a divatvilághoz kapcsolt márkaként fog megjelenni. Ehhez első alkalommal forgattak reklámfilmet a pezsgőnek. Az alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatják a reklámról.

2016-11-21 13:18:00

Piros kupakos Sió termékek kaphatók szeptembertől a boltokban, ezeknek megvásárlásával a Piros Orr Bohócdoktorokat lehet támogatni. Az ehhez kapcsolódó tévészpot, illetve a kampány médiatámogatása novemberben indult, erről a készítő ügynökség, a Bold tájékoztatását olvashatják.

2016-11-18 17:37:00

Kilátóban bivakolást, saját playlistjeit és klasszikus némafilmeket is ajánl Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatója a Kultúrterrorban.

2016-11-18 16:36:00

Tekintve, hogy tudatosan észlelhetőek, nem lehetnek „tudatosan nem észlelhetőek”. Sem a csatorna, sem a fogyasztóvédelem, sem a Magyar Reklámszövetség, sem az Önszabályozó Reklámtestület nem tartja aggályosnak az úgynevezett „reklámstingeket".

2016-11-18 16:30:00

Elkészült a Vodafone Family új karácsonyi kampánya, amely a tavaly indított „Mindig együtt a család” márkakoncepciót viszi tovább.

2016-11-18 14:59:00

Aranyat nyert az Epica reklámversenyen a Young & Rubicam által a Katona József Színháznak készített Hírszínház digitális kategóriában.

2016-11-18 10:18:00

5 év után jelentkezik új szpottal a Törley, amelyet a Carbon Group Communication részben a márka alapítójának, Törley Józsefnek a sikertörténetére húzott fel. 

2016-11-17 14:23:00

Az elmúlt évek legnagyobb versenye volt a Lollipopon. Idén először lehetett online nevezni, ennek megfelelően rekordmennyiségű, 160 nevezés érkezett - ennek a fele került shortlistre. Nézze meg a díjátadón készült galériát!

2016-11-17 13:25:00

Az elmúlt évek legnagyobb versenye volt a Lollipopon. Idén először lehetett online nevezni, ennek megfelelően rekordmennyiségű, 160 nevezés érkezett - ennek a fele került shortlistre. Az év ügyfele a Borsodi Sörgyár, az év ügynöksége az Artificial Group. Íme a győztesek.

2016-11-17 10:10:00

-Állítólag megnyertük a lottót!
-De csak holnap húznak.

2016-11-16 13:08:00

Közeledvén a karácsonyhoz a magyar hirdetők és ügynökségek is elkezdtek ráállni a könnyfakasztó-szívfacsaró reklámvonalra. Most a Young & Rubicamen és a Kikán volt a sor.

2016-11-16 12:26:00

A regionális, integrált kommunikációs ügynökség bejelentette, hogy a régiós tevékenységét kibővítve megnyitotta magyarországi irodáját. A lépés a Centrade Integrated és Cheil Worldwide cégek között év elején létrejött, a közép- és délkelet-európai térségre vonatkozó együttműködés része – írja a cég közleménye.

2016-11-15 16:37:00

Te ki tudod ejteni helyesen, hogy streptococcus pneumoniae? - kérdezte István Kovács a járókelőket. A Tüdőgyulladás Világnapjára készített kampányban közterületi akciók is voltak. 

Café Communications ügyvezetőjének történeteit a mindennapok ihlették.

Cél, hogy ismerjük fel a magyar mézet. Kész kreatívok itt! 

Unokája szerint a középkorban élnek, ezért rátromfolt a kis fruskára.

Pedig Debbie azt hitte, "börtönben" tartják őket.

Stop-motion technika, remek dal és kedves történet a szupermarketlánc ünnepi reklámjában.

A nagy médiacégek híreit egy új funckió segítségével külön rendeznék.

A Junior Master of Light-díj felhívása tárgytervezőknek és képzőművészeknek is szól.

Az ingatlanfejlesztő cégcsoport meghívásos tendert írt ki a pr-és közösségimédiás feladatokra.

A citylightok pedig éjszaka is világítanak. 

A Mediacity többi lapja a régi kiadónál marad. Még nem tudni, lesznek-e személyi változások.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Díjátadó: december 5-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük. Pontszerzés az M+ Listán. Nevezési határidő: 12.12.

Save the Date! Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A hangzatos Gyűjtőpont címet viseli.

Tabletre vonatkozó formátumot is meghatároztak.

Szerintük óriási lehetőség rejlik az automatizált közlekedésirányítási folyamatokban.

Összesen 104 millió forint értékben.

A jelentkezési határidő december 9.

Ezért sosem kérnének belőle. A közleményt teljes egészében közöljük.

A biztonságos szex nem hivatalos emotikonja az "esernyő esőcseppekkel" lett. 

Mobilalkalmazását népszerűsíti a Netpincér, és ehhez pár okostelefont is tönkretesz.

A svéd Johan Stromsater a Budapesti Metropolitan Egyetem új vezérigazgatója. 

A közszolgálat nem volt alternatíva, mondták a sajtótájékoztatón.

Egy kamasz lány és az apa nem értenek szót egymással. De mi köze ennek az Ikeához?

Murányi András a Facebookon jelentette be, hogy elhagyja az újságírói pályát.

Széles Gábor erről a Magyar Hírlapnak adott interjújában beszél.

200 pályazatból választották ki a nyerteseket.

Instant share banner is készült.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.