hirdetés
hirdetés

Tudósítás a Kreatív által szervezett PR Napról.

60 pályamű került a döntőbe a Kreatív pr-versenyén.

Pintér Dániel Gergő, válságkommunikációs szakértő a Teréz körúti robbantásról. 

A hazai kommunikációs cégek közül ők kapták meg elsőként ezt az elismerést.

Kultúrterror Szepes Zsolttól, a Morpho vezető tanácsadójától.

A McDonald's-nak készített kríziskommunikációs kampányért.

Először vezeti magyar a globális pr-ügynökségi hálózat régiós részlegét.

hirdetés

Problémakezelés kategóriában.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

Latin-amerikai irodalom, Top Gear és Vad Fruttik Kordos Szabolcstól a Kultúrterrorban.

Ezért sosem kérnének belőle. A közleményt teljes egészében közöljük.

A biztonságos szex nem hivatalos emotikonja az "esernyő esőcseppekkel" lett. 

Mobilalkalmazását népszerűsíti a Nepincér, és ehhez pár okostelefont is tönkretesz.

A svéd Johan Stromsater a Budapesti Metropolitan Egyetem új vezérigazgatója. 

A közszolgálat nem volt alternatíva, mondták a sajtótájékoztatón.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Díjátadó: december 5-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük. Pontszerzés az M+ Listán. Nevezési határidő: 12.12.

Save the Date! Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Egy kamasz lány és az apa nem értenek szót egymással. De mi köze ennek az Ikeához?

Murányi András a Facebookon jelentette be, hogy elhagyja az újságírói pályát.

Széles Gábor erről a Magyar Hírlapnak adott interjújában beszél.

200 pályazatból választották ki a nyerteseket.

Instant share banner is készült.

Az IBM-mel közös Edison Light Up! programjukat hirdetik egy sci-fi hangulatú szpotban.

Mindenki a piac bővülését várja – derült ki az IAB és az FMG R&D kutatásából. 

A Facebookra konfigurálták, a Máltai Szeretetszolgálatot támogatják.

A sok színes ajtót és az inspiráló üzeneteket az ügynökség 15. születésnapjára időzítették. 

Mindenből hozd ki a legtöbbet üzeni a márka.

Lesz Playback Párbaj is Gáspár Lacival.

A Szeretlekmagyarországé, például.

Azaz: filmeket és sorozatokat lehet legálisan letölteni telefonra és tabletre.

Az Unilever új cégnek adta a megbízást.

Illetve, pont, hogy nem. Jópofa Sodastream-reklám.

Kampányba kezdett a szépségápolási márka.

A férfimagazin idén a marketinges, kommunikációs szakma fontos arcait is bevonta.

Ezt egy új animációs filmben mesélik el.

Water Willy és Lilly bukása már neki is sok volt?

A Magyar Úszószövetség elhatárolódott az általa kiválasztott kabalafiguráktól.

"Kedves valaki, aki 42-szer játszotta le Valentin Napon a Sorry című számot: mit tettél?!"

A nyertesek hosszabb távon dolgoznak majd a dizájnon.

Hiszen az ünnepi készülődés dandárja a hölgyekre marad.

A télapói lét nehézségeire fókuszál az önmagát fanyar humorúnak aposztrofáló kampány.

Megjelenésenként nettó 2,4 millió forintért. FRISSÍTVE: Megszólalt az MVM