hirdetés
hirdetés

Problémakezelés kategóriában.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

Latin-amerikai irodalom, Top Gear és Vad Fruttik Kordos Szabolcstól a Kultúrterrorban.

Interjú Ferling Dáviddal, a Ferling ügyvezetőjével.

A kelet-európai és issue-management kategóriákban esélyesek győzelemre a munkák.

Az X Kommunikációs Központ készítette a Nemzetközi Roma Nap alkalmából.

hirdetés

Michael Frohlich EMEA-vezető beszél az ügynökség hazai terveiről.

A nemzetközi ügyfelek magyarországi kommunikációját is támogatják. 

A shortlistesek és díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistáján.

Megalakult az Omnicom PR Group. Az ügyvezető Karen van Bergen lett.

A RTL Klub új műsora május 28-án indul. 

Új tagok a felsővezetésben.

Digitális kampányt indított az oldal.

hirdetés

A legjobb tartalomalapú marketinges megoldások versenye díjátadó és workshop: május 26.

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

FMCG-FÓRUM az aktuális és égető szakmai kérdések megvitatására, június 7-én

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Nagy Dezsővel közösen irányítják a folyamatokat.

Nézze meg a Chili TV és az Izaura logóit.

De legalább jön a Snickers jégrémváltozata.

A tárlatot június 1-17. között nézhetik meg.

A Magnet Bank kampányát segítik.

A demokrácia elkötelezett szószólójaként.

Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei.

Az Up készíti, az Ízművek elnevezést kapta.

Márkázott tartalmi, digitális és rendezvényes területen fejlesztenek.

A Müpa Hangjáték új dallamokat is kapott.

Mondja Hadházi László, aki a budavári Utolsó Sörfesztivált népszerűsíti.

Nehezebb papír, matt címlap.

Az Eltűnt Gyermekekért Alapítvánnyal közösen.

Lesz benne foglalkoztató füzet és nyári programajánló is.

Egy Über-autóban prezentálhatnak, 7 perc alatt.

A Secret dezodor ütős filmjében.

Próbáld ki, mielőtt megveszed a gyerekednek.

A Népszabadság online kiadásánál folytatja.

A demokratikus konferencia-modell jegyében.

Glamour Gardróbfrissítést tartottak a Westendben.

Helytelenül fogalmaztak a tegnapi bejelentéskor.

A brazil Colgate kampányában egy szomjas kisgyerek néz rád a mosdókagylóból.

A Mars című film egyes jeleneteit vették fel.

Sikeres emberek beszélnek a baklövéseikről.

A Szentkirályi tavaly került külföldi résztulajdonba.