hirdetés
hirdetés

Először vezeti magyar a globális pr-ügynökségi hálózat régiós részlegét.

Problémakezelés kategóriában.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

Latin-amerikai irodalom, Top Gear és Vad Fruttik Kordos Szabolcstól a Kultúrterrorban.

Interjú Ferling Dáviddal, a Ferling ügyvezetőjével.

A kelet-európai és issue-management kategóriákban esélyesek győzelemre a munkák.

hirdetés

Az X Kommunikációs Központ készítette a Nemzetközi Roma Nap alkalmából.

Michael Frohlich EMEA-vezető beszél az ügynökség hazai terveiről.

A nemzetközi ügyfelek magyarországi kommunikációját is támogatják. 

A shortlistesek és díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistáján.

A Paramount Tetőmozi szeptember elejéig üzemel.

A Blablacar​ a NYU Stern Üzleti Egyetemmel készített felmérése szerint.

A külpolitikai hírportál ma frissül utoljára.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Tavaly több mint 30 ezren vettek benne részt.

A műszaki fejlesztésre kiírt pályazatán összesen tizenöt közösségi televízió és rádió nyert.

A Geometry Global nyerte meg a tendert.

A Vitorlás Magazin az első országos lapja.

Remek reklám a Coca-Colának Jordan Spieth golfjátékos főszereplésével.

A tűzoltó és az ápolónő a szexuálisan legvonzóbb szakmák a Szexrandi.hu felmérése szerint.

Ez is kiderül a Gfk FMCG-kutatásából.

A mosdókba szerelt tabletekkel senki se marad le a gólokról.

Mérföldkőnek számít az ítélet az indoklás miatt.

A Bayer azt állítja, nem fizetett a megjelenésekért.

3 cég fogott össze, hogy 3 éven belül minden iskolába eljusson a technika.

A Design Világnap alkalmából.

Az alkotók méltányos javadalmazását sürgetik.

Az ausztrál Négy Mancs reklámjában.

AZ Old Spice fura és formabontó kampánya.

Többek között a JOY, Éva, InStyle, Shape és Men’s Health közül lehet válogatni.

A játékforgalmazó cég pr-ügynökséget választott.

A svéd csapat futballistája az Eb-n játszotta utolsó válogatott meccsét.

A Dentsu Aegis Network kezdeményezése.

Teljesen kimaxolták a válogatott dicséretét.

A Népszabadság cikke számolt be róla.

A mérkőzést közel három millióan követték csak a háztartásokban.

A Nielsen ennek is utánajárt. Meg fog lepődni.

A Dr. Kelen kozmetikumok kampánya.