hirdetés
hirdetés

Pintér Dániel Gergő, válságkommunikációs szakértő a Teréz körúti robbantásról. 

A hazai kommunikációs cégek közül ők kapták meg elsőként ezt az elismerést.

Kultúrterror Szepes Zsolttól, a Morpho vezető tanácsadójától.

A McDonald's-nak készített kríziskommunikációs kampányért.

Először vezeti magyar a globális pr-ügynökségi hálózat régiós részlegét.

Problémakezelés kategóriában.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

hirdetés

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

Latin-amerikai irodalom, Top Gear és Vad Fruttik Kordos Szabolcstól a Kultúrterrorban.

Interjú Ferling Dáviddal, a Ferling ügyvezetőjével.

A kelet-európai és issue-management kategóriákban esélyesek győzelemre a munkák.

A legtöbb pályázat a web és print kategóriába érkezett.

Egy aranyos történet elevenedik meg a mobilon.

Egy romos kaszinó kel így új életre.

hirdetés

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Meghosszabbított nevezési határidő: október 7.

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni. A KONFERENCIA MEGTELT!

Ismét keressük a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket! Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: október 7.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek. 2016. október 7., 14., 21.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12. BETELT!

Az elkötelezett fogyasztó, mint hatékony marketingeszköz. Időpont: október 13.

Konferencia a YouTube-ról a Google-lel. YouTube hirdetések, YouTube sztárok, kutatási eredmények, exkluzív bejelentés a Google-től, vacsora, Random Trip október 18-án, az A38 Hajón.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal harmadik alkalommal, október 25-én.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: 10.28.

Előre! De Merre? Sztárelőadő: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier 2016.11.29.

Friss hírek, csak röviden

A szoftverfejlesztésre fókuszálnak inkább.

Az ingatlanfejlesztő cég pr-partnert keresett.

A Nickelodeonon lesz látható október 2-tól.

Az elfogadást közvetíti ezzel a vállalat.

Például sofőrökkel gyakoroltatják, hogyan kell rázárni az utasra az ajtót. Vicces reklám a BVG-től.

A márka 150 éves évfordulója alkalmából.

A Kúria immár jogerős döntése alapján.

A Más bolygó októberben jelenik meg.

Toscanából szállították őket.

A Halott Pénz és a Quimby volt a fesztiválszezon legtöbbet hivatkozott zenekara.

Nem aknázzuk ki a Budapest turizmusában rejlő lehetőségeket — derült ki a Turisztikai Marketing konferencián múlt csütörtökön.

Nem biztos, hogy Magyarország jutna eszébe a Google keresőjében ma látható animációról.

A Forbes éves listáján letaszították Jerry Seinfeldet az első helyről.

Kutatást indít a Kreatív a Mercedes-Benz támogatásával.

33 százalékos tulajdonrészük lett a Special Effects Mediában.

Fényvetítés, tűzzsonglőrködés, étel és ital minden mennyiségben.

A díjátadó gálán óriási káosz volt, a reklámosok közelharcban szerezték meg a díjakat.

Deutsch Tamás az Internet Hungaryn mutatta be a tervezetet. 

A multimédiai szolgáltatásokra kiírt tenderen nyert a Karma Production.

Ezzel lezárult az ügynökség szervezeti átalakulása.  

Az ügynökséget a Forevermark hazai képviselője kérte fel a feladatra. 

Új pr-ügynökséggel kezdi a 2016/17-es tanévet a 2016-tól egyetemként működő intézmény.

Október 3-tól megszűnik a húszperces napi összefoglaló.