hirdetés
hirdetés

A McDonald's-nak készített kríziskommunikációs kampányért.

Először vezeti magyar a globális pr-ügynökségi hálózat régiós részlegét.

Problémakezelés kategóriában.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

Latin-amerikai irodalom, Top Gear és Vad Fruttik Kordos Szabolcstól a Kultúrterrorban.

Interjú Ferling Dáviddal, a Ferling ügyvezetőjével.

hirdetés

A kelet-európai és issue-management kategóriákban esélyesek győzelemre a munkák.

Az X Kommunikációs Központ készítette a Nemzetközi Roma Nap alkalmából.

Michael Frohlich EMEA-vezető beszél az ügynökség hazai terveiről.

A nemzetközi ügyfelek magyarországi kommunikációját is támogatják. 

Roosevelt Sun Deck néven a Lánchíd lábánál.

Egész kedden CGI-filmszörnyeket vetítenek.

Így nézett ki a Jófogás márkázott kempingje.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. Limitált létszám: 24 fő.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Az animációs filmrendező másodszor dolgozott együtt a brit zenekarral.

Öttagú főzsűri plusz 25 tagú döntőzsűri lesz.

Tizenöt százalékkal kevesebbet adtak el.

A cég nem találja a helyét a piacon.

A második negyedéves jelentés szerint.

A Citrix üzletágával egyesült a magyar multi.

A portál médiaügynökségi értékesítését végzik. 

A 13. Jameson Cinefest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál díszvendége lesz szeptemberben.

Reklámfilmmel folytatódik a Richter Gedeon tartós párkapcsolatokat népszerűstő kampánya. 

Új palackot kapott az italmárka. 

A mobilok után most a kis és nagy elektromos készülékeket promózzák. 

Arra kiváncsi a portál, hogy hogyan éljük meg a szexualitást.

A Tekerj, hogy segíthess! kampányban 1 km letekerése 3 gyerek napi étkezését jelentette.

Három év alatt, építették meg az angliai Durham székesegyházának kicsinyített mását.

A GE által megkérdezett vállalatvezetők szerint.

A Gatorade sportital márkázott tartalma.

A Kantar listaáras költéseit az Mmonline.hu szedte össze.

Két új sorozat és több új évad érkezik a csatornán.

Péntek óta nem ő a csatorna pr-menedzsere.

Az adatvezérelt kampányok tervezését megkönnyítendő.

A háttérben Mészáros Lőrinc érdekeltségét sejtik.

Érdemes megfogadni a szervezet javaslatait.

Itt a KSH második májusi becslése.

Ezek közül a Taxify talán a legerősebb aspiráns.