hirdetés
hirdetés

Interjú a Dreher Sörgyárak tavaly októberben kinevezett marketingigazgatójával, Brendan Williamsszel.

A Groupama Arénában rendezte meg Event Touch nevű konferenciáját a Maresz.

A 2017-es kedvezményeket már a kábelcsatornák műsorra tűzésétől tették függővé. 

A fődíjat az Uniomedia vitte el.

Interjú Molnár Csabával, a MagNet Bank közösségfejlesztési vezetőjével.

Interjú Oláh Alexandra marketingvezetővel.

Ezeket a programokat ajánlja Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere. Kultúrterror.

De végre egy egységes európai adatvédelmi szabályozás született.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

A workshoppal egybekötött díjátadót május 26-án tartjuk.

Csr-trendek a világban. 2015 vízválasztó év volt a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történetében.

hirdetés

További marketinghírek

Egyedüli magyar próbavásárló cégként vehetett át díjat a Mystery Visit május 24-26-án Máltán, a Mystery Shopping Providers Association éves konferenciáján.

A keddi 2-0-ás magyar győzelem mellett az osztrák vasúttársaság (ÖBB) sem ment el szó nélkül. Kimaxolta a sztreotípiákat, de közben az üzenet is átment. 

Az Omnicom Grouphoz tartozó PHD médiaügynökség nyerte a Volkswagen globális tenderét.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a K&H Biztosító tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H biztostárs utasbiztosítása népszerűsítésekor, mert a biztosítást az alapárhoz képest 10 százalékos kedvezménnyel hirdette, de a jelzett alapárat valójában nem alkalmazta. A jogsértésért 9 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

A jogsértő tartalom eltávolítására, bírságra és közlemény közzétételére kötelezte a Médiatanács a Magyar Hírlapot és internetes oldalát egy tavaly novemberi Bayer Zsolt-publicisztika miatt.

A Gustavo Martinezt beperelő Erin Johnsont képviselő ügyvédi iroda a bírói engedély után nyilvánosságra hozott egy videót, ahol a JWT vezére arról beszél, hogy attól félt egy hotel liftjében, hogy nem jó értelemben fogják megerőszakolni. 

Nyolcmillió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Budapest Bankra, annak személyi kölcsöneivel kapcsolatos jogsértő kereskedelmi kommunikációja miatt. A hitelintézet több hirdetésében nem megfelelő módon tette közzé a teljeshiteldíj-mutatót (thm).

Gustavo Martinez egy vádirat szerint rasszista és nemi erőszakra utaló kijelentéseket tett.

Az Isobar és a Vizeum közös tenderanyaga volt a befutó a Burger King digitális tenderén

A Vodafone bejelentette, hogy belép a vállalati vezetékes adatszolgáltatások piacára.

2016 májusától Libri Bookline a cég neve. A cégcsoport 2015-ben megfogalmazott víziója és missziója szerint a vállalat életének középpontjában a kultúraközvetítés előtérbe helyezése és az olvasás népszerűsítése áll.

Az Uber egy európai program, az Uberpitch során magyarországi startupoknak és vállalkozó kedvű fiataloknak is lehetőséget kínál ötleteik bemutatására.

A Brain Bar Budapest szatellit rendezvényeként június 2-án csütörtökön, a Corvin Klubban rendezik meg az első budapesti FuckUp Nightot, így a ma már több mint 140 városban, havonta több mint 10 000 embert megmozgató esemény Magyarországon is bemutatkozik. Az este során sikeres emberek beszélnek arról, amikor buktak, kudarcot vallottak, elrontottak valamit. A rendezvény célja, hogy erősítse azt a diszkurzust, amelyben lehet hibákat felvállalni.

Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derül ki az eNET – Madhouse friss kutatásából, amely a mobilhirdetésekkel foglalkozik.

A Neticle Technologies médiamonitoring-cég 2016 júniusától offline médiatartalmak figyelésével és elemzésével bővíti portfólióját.

Megalakult a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozata. A tagozat elnökének a Microsoft Magyarország marketingkommunikációs vezetőjét, Szávuly Krisztiánt választották meg a tagok.

Szerencsénkre a Kreatív főszerkesztője lelkes olvasója az Aegon biztosító hírleveleinek. Az egyikben a következő zseniális pr-fogásra (vagy branded content megoldásra, ha úgy tetszik) lett figyelmes: az Aegon biztosító ingyenes, személyre szabott időjárás-jelentést biztosít Aigner Szilárdtól.

Remek reklám a Coca-Colának Jordan Spieth golfjátékos főszereplésével.

A tűzoltó és az ápolónő a szexuálisan legvonzóbb szakmák a Szexrandi.hu felmérése szerint.

Ez is kiderül a Gfk FMCG-kutatásából.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

Friss hírek, csak röviden

A mosdókba szerelt tabletekkel senki se marad le a gólokról.

Mérföldkőnek számít az ítélet az indoklás miatt.

A Bayer azt állítja, nem fizetett a megjelenésekért.

3 cég fogott össze, hogy 3 éven belül minden iskolába eljusson a technika.

A Design Világnap alkalmából.

Az alkotók méltányos javadalmazását sürgetik.

Az ausztrál Négy Mancs reklámjában.

AZ Old Spice fura és formabontó kampánya.

Többek között a JOY, Éva, InStyle, Shape és Men’s Health közül lehet válogatni.

A játékforgalmazó cég pr-ügynökséget választott.

A svéd csapat futballistája az Eb-n játszotta utolsó válogatott meccsét.

A Dentsu Aegis Network kezdeményezése.

Teljesen kimaxolták a válogatott dicséretét.

A Népszabadság cikke számolt be róla.

A mérkőzést közel három millióan követték csak a háztartásokban.

A Nielsen ennek is utánajárt. Meg fog lepődni.

A Dr. Kelen kozmetikumok kampánya.

Kissé visszaesett a GKI konjunktúraindexe.

A rádió korábbi vezetői távoznak.

A márka 150. születésnapját.

Megvásárolták az ausztrál Repucomot.

Az érdeklődők egész este kérdezhették a Person munkatársait.

Megszületett erről a GVH döntése.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.