hirdetés
hirdetés

Román Balázs távozik, Pál Zsombor érkezik.

Két meglévő partner mellé egy újat is választottak.

Pedig ha valami, ez tényleg képes értéket teremteni egy cégnek.

Idén először online is. Egy hónapjuk van nevezni!

Szerinte USA-ellenes érzelmek is közrejátszottak a 13 milliárd dolláros bírság kiszabásánál.

Az Európai Bizottság kötelezte Írországot 13 milliárd euró behajtására.

Magabiztos győzelem, a dobogó további helyeiért szoros verseny.

Augusztus 20-tól a dohánytermékek már csak egységes csomagolásban kerülhetnek piacra.

A népszavazásra buzdító kampányt megelőző kampány számai és eredményei. Számok+ vélemény.

Felszólították a Zing Burgert és a Burger Kinget a posztok eltávolítására, de komolyabb jogi lépéseket is fontolgatnak.

A hagyományos szereplők, mint a Dreher és a Telekom mellett meglepő installációk is akadtak. Szavazás indul!

hirdetés

További marketinghírek

A Kolivri új gyakornokának természetesen VR-fotó és videó készítése lesz a feladata.

A Hrenko és a Teleki-Degenfeld Kastélyszálló Szirák közreműködésében létrejövő Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations elnevezésű program célja, hogy segítse a cégeket márkát építeni a digitális világban.

Október 27-én rendezik meg a munkaerő-piaci kihívásokat boncolgató HR Festet.

A bíróság csaknem húsz olyan weboldal ideiglenes eltávolítását rendelte el, amelyeken egy holokauszttagadó könyv volt beszerezhető.

Több szponzor is szerződést bontott a 32 éves Ryan Lochte amerikai úszólegendával, amiért hazudott arról, hogy kirabolták, és valójában ő és társai rongáltak meg egy benzinkutat - írja a New York Times.

A brit önszabályozó reklámtestület, az Advertising Standards Authority (ASA) betiltotta a Nurofen fájdalomcsillapító egyik tévéreklámját, mert nem tudta bizonyítani a termék "speciális" fájdalomcsillapító hatását - írja a Guardian.

A brazil AlmapBBDO súlyos scam gyanújába keveredett: A Bayer gyógyszergyár Aspirin márkájának készített közterületi reklámjának megjelentetéséért az ügynökség maga fizetett, hogy nyerhessenek vele a reklámversenyeken - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ nevű cég tisztességtelen kereskedelmi és üzleti gyakorlatot folytat a Megbízható Cég Tanúsítvány használatakor, a jogsértésért 7 millió forint bírságot szabtak ki és eltiltották a céget a jogsértő magatartás folytatásától.

Nem üzemelteti tovább a Cinema City a Palace Mammut moziját, mert a mozihálózat és a bevásárlóközpont között sikertelenül zárult a szerződés megújításának tárgyalása.

A Népszava írta meg először forrásaira hivatkozva, hogy a Duna Aszfalt Zrt. és a Mediaworks már meg is kötötte a kiadó eladásáról szóló szerződést. A Mediaworks most közleményben cáfolta a pletykát, sőt, jelentős felvásárlást is emlegetnek.

A Népszava úgy értesült, hogy a Fidesz-közeli, a legutóbbi időkben a közbeszerzéseken kiválóan teljesítő Duna Aszfalt Zrt. már meg is kötötte a szerződést a sokak szerint Spéder Zoltán milliárdoshoz köthető Heinrich Pecina tulajdonolta Vienna Capital Partnersszel a Mediaworks felvásárlásáról.

Kevesebb, mint 4 hónappal azután, hogy a Comcast médiavállalat, bevétel alapján a világ legnagyobb kábeltévé-hálózata bejelentette, hogy 3,8 milliárd dollárért felvásárolja a Dreamworks Animation SKG animációs stúdiót, már be is jelentették az akvizíció lezárultát - írja a Verge.

A világ nagyvárosaiban, így Budapesten egyre népszerűbb a rövidtávú lakáskiadás. A befektetői kedv meglódulása miatt a legtöbb helyen jelentősen megemelkedtek az ingatlan- és az albérletárak, mivel a turistáktól néhány nap alatt nagyobb bevételt lehet elérni, mint a fix havidíjas lakáskiadásból. A szálláspiacon tömegével megjelent lakások miatt több amerikai és európai nagyvárosban a szabályozás szigorítására került sor. Hol a szállodások szövetsége, hol helyi lakosok tiltakoznak az Airbnb-s ellen. A Turizmus Online cikke elsősorban a BBC alapján készült, és valóságos csatát vizionál a városok és a globális közösségi szállásfoglaló oldalak között.

Üzenetküldő alkalmazások, telefonhívás és SMS – sorrendben ezek bizonyultak a legnépszerűbb kapcsolattartási módnak a Szigeten. A Viber üzenetküldő alkalmazás közel 400, több mint 40 országból érkezett fesztiválozót kérdezett meg erről.

Egy kutatás szerint ez történik a Pokémon Go játékosokkal.

Máshogy látja a világot a marketinges szakma és a fogyasztó. Egyáltalán nem olyan népszerűek a telefonos alkalmazások, mint ahogy azt a marketingesek gondolják. Sőt, ha a fogyasztókat kérdezzük, akkor az olyan technológiai megoldásoknak sem jósolhatunk nagy jövőt, mint a QR-kód, az NFC vagy érintés nélküli fizetés, a drónok, vagy a 3D-s nyomtatás. Többek között ezek is kiderülnek a Maxus Hungary médiaügynökség legfrissebb kutatásából.

 

A Fa, Schwarzkopf, Syoss és Vademecum termékeket gyártó Henkel iskolakezdési nyereményjátékkal jelentkezik a nyár végén, valamint a Vígszínházzal közös fotó-, és videópályázatot hirdet iskolásoknak. A kreatív anyagok elkészítését és a megvalósítást a Mediator Group nyerte el a Henkel meghívásos tenderén.

A Carling idei btl-kommunikációjának középpontjában a „frissülj fel” élmény megosztása áll, melyet egy különleges termékminta-osztással és az aköré épülő online aktivitással dobott fel a márka. A cél a márka közleménye szerint az volt, hogy növeljék a Carling ciderek magyarországi ismertségét a 18-35 éves korosztály körében. A HPS által jegyzett kreatívkoncepció szorosan kapcsolódik a Carling „Best on ice” vagyis „Jéggel ajánlva” szlogenjéhez.

Augusztusban jótékonysági evezéssel és „Bajnoki kalandok” névre keresztelt nyereményjátékkal is készül az áruházlánc.

Az eddigi 77,7 milliárd mellé.

Az Apróséffel együttműködve lépnek be a piacra.

Ami nem rossz egy debütáló versenytől.

hirdetés

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: szeptember 30.

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni. A KONFERENCIA MEGTELT!

Ismét keressük a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket! Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: október 7.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek. 2016. október 7., 14., 21.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12. BETELT!

Koktélozással és networkinggel egybekötött szakmai tréning a Kollaboratív Marketingben rejlő lehetőségekről. Időpont: október 13.

Konferencia a YouTube-ról a Google-lel. Reklámok, zene, YouTube sztárok, vacsora, Random Trip október 18-án, az A38 Hajón.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal harmadik alkalommal, október 25-én.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: 10.28.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

Friss hírek, csak röviden

A GVH engedélyezte az Ipress megvételét.

Lenyűgöző kilátás és egy Random Trip koncert.

Díjat alapított az Új Nemzedék Központ.

A Budapest Poster Gallery-nek ez lesz a 3. plakátaukciója. 

A magazin buliján salsa táncosok is voltak. Nézegessen képeket az eseményről!

A műszaki vezérigazgató-helyettes a Telekom Németországnál folytatja.

A DBH Grouptól érkezett az online számlázóhoz.

A tévés és rádiós műsorvezető október 3-tól, délutánként lesz hallható.

A Démonok között 2. című filmhez készült egy elég ijesztő marketingfogás.

A közösségi médiára költött kampánypénzek nagy részét nem valódi szavazókra költik.

A hivatalos Lego-építő 4 hónapon keresztül dolgozott az épületeken.

A nevezési határidő november 3.

Hatalmasat kaszált az Origo, a TV2 és Habony Árpád médiabirodalma.

Alternatív vizuális arculatot készített az országnak.

A Magyar Szó és a Hét Nap lapokról van szó.

A Kutyabarát.hu-val együttműködésben.

Csütörtöktől letölhető a BringaMánia alkalmazás.

A Gravity R&D nyerte a cég tenderét.

Az eredményeket nemzetközi konferencián mutatták be.

Áramfogyasztást csökkentő fejlesztéssel lett harmadik a Greenergizer.

A Time Inc. alelnöke, Norman Pearlstine vállalta a felkérést. 

Rövid, diás anyaggal készültek. 

A Republic rendezvényén D. Tóth Kriszta, Sebestyén Balázs és Uj Péter lesz a vendég. 

A K&H szakmai gyakorlatára hat, nappali tagozatos fiatal kerülhet be.

 

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.