hirdetés
hirdetés

A Fülöp-szigeteken indított promóció akkora botrányba fulladt, hogy a végén féltucat ember halt meg.

Tizenöt pályázó huszonnégy projektje indult a versenyen. Öten nyertek.

Interjú Hans-Christian Schwingennel, a Deutsche Telekom márkaigazgatójával.

A John Lewis marketingesei legalábbis bíznak benne.

Mit lehet kezdeni a magyarok alacsony fizetési hajlandóságával? Interjú a Budapest Showcase Hub fesztivál szervezőivel.

Finisbe ért a DIMSZ 2016-os hangszépségversenye.

A Népszabadság bezárása előtt nem kérték ki a munkavállalók véleményét.

Nagy YouTube-workshop volt a múlt héten az A38-on: trendek, fiatalok, zene. Beszámoló.

Múlt héten lezajlott az Ötkertben a Kreatív által meghirdetett B2B Award díjátadója. A versenyen 13 kategóriagyőztes és egy különdíj született.

A telekommunikációs cég ezzel bevétele 40 százalékát a szórakoztatóiparból szerezné.

Építési reklámhálókként indultak, amiből fel is újították a házakat, de az illegális, kamu kihelyezések leverték az árakat és tönkretették a jó szándékot.

hirdetés

További marketinghírek

Véget ért a közönségszavazás és a szakmai zsűri is döntött, a díjakat pedig a Lollipop szerda esti díjátadóján adtuk át a győzteseknek.

A kampányt a Labowsky készítette. 

A Centrál Médiacsoportot is értékesítő CM Sales jövő év elejétől szétválasztja a magazin és az online értékesítési területeket.

150 milliós bírsággal büntette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy gyógyszerész ajánlott gyógyszert reklámokban. A GVH döntése szerint a Merck tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert a jogszabályi tilalom ellenére egy gyógyszerész ajánlotta vény nélkül kapható, gyógyszerként nyilvántartott Flexagil krémjét televíziós reklámfilmjeiben 2015. március és 2016. július között.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a Klapka Üzletház Kft. tiltott gyógyító és az egészségre gyakorolt, megalapozatlan hatásokkal népszerűsítette Arany Só elnevezésű arany kolloidos étkezési sóját, valamint Arany Só Mini Szanatórium elnevezésű inhalátorát, ezért kétmillió forint bírságot szabott ki a cégre.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 50 millió forint bírságot szabott ki a Pfizerre, mert álláspontja szerint a cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Multi-tabs Multi Kid étrend-kiegészítő készítménye népszerűsítésekor. A Pfizer vitatja a döntést és bírósághoz fordul.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ötmillió forint bírságot szabott ki túlzó, megalapozatlan szépségápolási reklámok miatt. A GVH döntése szerint a Manna Natúr Kozmetikum megalapozatlan hatásokkal reklámozta egyes szépségápolási termékeit, a jogsértésért ötmillió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra a hivatal.

Tim Cook, az Apple vezérigazgatója két írországi interjújában is kikelt az Európai Bizottság keddi döntése ellen, amely 13 milliárd dollár adó megfizetésére kötelezter a techcéget. Cook szerint USA-ellenes érzelmek is motiválták az EB-t a döntés meghozatalában - írja a Reuters.

A Person Communications leányvállalataként megalakult a magát digitális ügynökségként apostrofáló The Cave.

Idén a BrandFestival szervezői az fmcg-cégek között díjazták - a Brand Excellence Programra és a GFK ismertség-kedveltség mérésre építve - a tudatos márkaépítést. Az elismerést a fesztivál ideje alatt adták át a Tchibo és a Danone Actimel képviselőinek. 

Az eurüpai régióra szóló digitális tendert írt ki a Pepsico - írja a Campaign.

A Samsung megjelentette a harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit, amely szerint a cég 4,7 milliárd dolláros profitot könyvelt el 42,1 milliárd dolláros jövedelem mellett - írja a Verge.

Az Index azt írja a Wall Street Journalra hivatkozva, hogy 2017 márciusában tőzsdére menne a Snapchat tulajdonosa, a Snap. A cég értéke ezzel akár 25 milliárd dollárra is nőhet.

A magyarok több mint fele soha nem kapott a szüleitől szexuális felvilágosítást, a 18-29 év közötti férfiak esetében a pornó az elsődleges információforrás – derült ki az NLCafé szextesztjéből. A reprezentatív felmérés mintegy 30 ezer válaszadó segítségével készült – írja az NLCafé közleménye.

Kutatás készített a PwC tanácsadócég modern fogyasztói trendekről. A napokban megjelent tanulmány két dimenzió mentén vizsgálja a fogyasztói szokásokat: a globális változásokat figyelembe véve, amelyek hosszú vagy rövidtávon gondolkodásbeli és fogyasztói igényváltozást hoznak létre; illetve az ezek által katalizált innovációk mentén, amelyek beépülnek a fogyasztók mindennapjaiba, a táplálkozástól egészen a városi életig.

A kiegyensúlyozott, pontos és tárgyilagos hírszolgáltatás jogszabályi követelménye ellenére súlyos elfogultságról tett tanúbizonyságot az M1 közszolgálati televízió és a Tv2 esti főműsoridős híradója a kvótanépszavazási kampányában - derül ki a Democracy Reporting International (DRI) és a Mérték Médiaelemző Műhely közös kutatásából.

A Coca-Cola HBC Magyarország nyár végén tendert írt ki a Kinley márka rendezvénysorozatának lebonyolítására.

Jó hír a szakmának: e hét péntekig, azaz október 7. toltuk ki a verseny határidejét, viszont nem lesz több hosszabbítás! Ellenben a nevezési folyamatokat egyszerűsítettük az online pályázati lehetőséggel, így a korábbiakhoz képest sokkal gyorsabban lehet megírni a projektek ismertetőit és feltölteni az anyagokat. Hajrá!

Indul a btl és ahhoz kapcsolódó kreatív kommunikációs megoldások versenye. Idén először online nevezéssel. Nevezési határidő: szeptember 30.

A nagy médiacégek híreit egy új funckió segítségével külön rendeznék.

A Junior Master of Light-díj felhívása tárgytervezőknek és képzőművészeknek is szól.

Az ingatlanfejlesztő cégcsoport meghívásos tendert írt ki a pr-és közösségimédiás feladatokra.

A citylightok pedig éjszaka is világítanak. 

A Mediacity többi lapja a régi kiadónál marad. Még nem tudni, lesznek-e személyi változások.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Díjátadó: december 5-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük. Pontszerzés az M+ Listán. Nevezési határidő: 12.12.

Save the Date! Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

Friss hírek, csak röviden

A hangzatos Gyűjtőpont címet viseli.

Tabletre vonatkozó formátumot is meghatároztak.

Szerintük óriási lehetőség rejlik az automatizált közlekedésirányítási folyamatokban.

Összesen 104 millió forint értékben.

A jelentkezési határidő december 9.

Ezért sosem kérnének belőle. A közleményt teljes egészében közöljük.

A biztonságos szex nem hivatalos emotikonja az "esernyő esőcseppekkel" lett. 

Mobilalkalmazását népszerűsíti a Netpincér, és ehhez pár okostelefont is tönkretesz.

A svéd Johan Stromsater a Budapesti Metropolitan Egyetem új vezérigazgatója. 

A közszolgálat nem volt alternatíva, mondták a sajtótájékoztatón.

Egy kamasz lány és az apa nem értenek szót egymással. De mi köze ennek az Ikeához?

Murányi András a Facebookon jelentette be, hogy elhagyja az újságírói pályát.

Széles Gábor erről a Magyar Hírlapnak adott interjújában beszél.

200 pályazatból választották ki a nyerteseket.

Instant share banner is készült.

Az IBM-mel közös Edison Light Up! programjukat hirdetik egy sci-fi hangulatú szpotban.

Mindenki a piac bővülését várja – derült ki az IAB és az FMG R&D kutatásából. 

A Facebookra konfigurálták, a Máltai Szeretetszolgálatot támogatják.

A sok színes ajtót és az inspiráló üzeneteket az ügynökség 15. születésnapjára időzítették. 

Mindenből hozd ki a legtöbbet üzeni a márka.

Lesz Playback Párbaj is Gáspár Lacival.

A Szeretlekmagyarországé, például.

Azaz: filmeket és sorozatokat lehet legálisan letölteni telefonra és tabletre.

Az Unilever új cégnek adta a megbízást.

Illetve, pont, hogy nem. Jópofa Sodastream-reklám.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.