hirdetés
hirdetés

Első alkalom, hogy a hatóság is beszáll a kutatásba.

Interjú Maszlavér Gábor fesztiváligazgatóval.

Elkészültek a 2016-os Ördögkatlan videói.

Az itthoni operatív igazgató szerint a döntéshozókban zéró hajlandóság volt a párbeszédre.

A filmforgatások hatása egy-egy város turizmusára. 

Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között, nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik.

Beszélgetés Szollár Domokossal, a Mol-csoport kommunikációs igazgatójával.

Együttműködések, reklámok, nyitás a szélesebb közönség felé: milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje?

A Telekom, a Soproni és az állami cégek is hangsúlyosan jelen voltak a fesztiválon.

Film, integrált, film craft, titanium oroszlánok.

Vajon hogyan szórakozik, mivel tölti a szabadidejét a Pepsi vezetője?

hirdetés

További marketinghírek

Nyáron sok kiskereskedő és vendéglátó kitelepül a vásárokra, fesztiválokra. Ilyenkor is kell nyugtát adniuk a vásárlóknak, de online pénztárgépet csak üzlethelyiségben és mozgóboltban kell használni - olvasható az Élelmiszer Online-on.

Hároméves türelmi idő után, július 20-án hatályba lép a szabályozás. Az ok, hogy a diabetikus termék elnevezést nagyon sokan marketingeszközként használták - írja az Élelmiszer.

A tavalyi évhez képest az Instagram, a Pinterest és a Viber tudott még több regisztráltat toborozni, az Instagram esetében a tagokon belül az oldalt látogató felhasználók aránya is nőtt – derült ki a Kutatócentrum Social Media Report 2016 kutatásából. Nem tudott bővülni a Microsoft által felvásárolt LinkedIn, a diplomások számára ugyanakkor még mindig ez az egyik legvonzóbb felület.

A brit önszabályozó reklámtestület, az Advertising Standards Authority (ASA) betiltotta a Nurofen fájdalomcsillapító egyik tévéreklámját, mert nem tudta bizonyítani a termék "speciális" fájdalomcsillapító hatását - írja a Guardian.

A brazil AlmapBBDO súlyos scam gyanújába keveredett: A Bayer gyógyszergyár Aspirin márkájának készített közterületi reklámjának megjelentetéséért az ügynökség maga fizetett, hogy nyerhessenek vele a reklámversenyeken - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ nevű cég tisztességtelen kereskedelmi és üzleti gyakorlatot folytat a Megbízható Cég Tanúsítvány használatakor, a jogsértésért 7 millió forint bírságot szabtak ki és eltiltották a céget a jogsértő magatartás folytatásától.

William John Grizack éveken keresztül ámított több reklámügynökséget is, mire kiderült, hogy 270 millió dollár értékben hamisított szerződéseket. Emiatt a bíróság 5-7 év börtönre ítélte Grizackot - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a K&H Biztosító tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H biztostárs utasbiztosítása népszerűsítésekor, mert a biztosítást az alapárhoz képest 10 százalékos kedvezménnyel hirdette, de a jelzett alapárat valójában nem alkalmazta. A jogsértésért 9 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

A tavalyi 28,1 milliárd euróról több mint hússzorosára, 570 milliárd euróra emelkedhet 2025-re a megosztáson alapuló gazdaság (sharing economy) öt legjelentősebb ágazatának, a közösségi finanszírozás, a közösségi alapú szállásmegosztás, a személyszállítás, az on-demand háztartási- és szakmai szolgáltatások forgalma Európában a PwC legfrissebb tanulmánya szerint.

Spanyolországban minden 175 lakosra jut egy bár, ami azt jelenti, hogy a népességhez viszonyítva itt található a legtöbb bár a világon - derült ki a Nielsen Iberia piackutatócég által készített felmérésből.

A Nielesen megvette a sportmarketinggel foglalkozó Repucom nevű vállalatot.

Megugrott a sörfogyasztás hazánkban a labdarúgó Európa-bajnokság kezdete óta – írja a Magyar Idők. A nyári sportesemények miatt a teljes piac háromszázalékos növekedésére számít a hazai sörszövetség, ami azt jelenti, a mostani időszakban mintegy harmincmillió korsóval fogy több sör, mint egy átlagos évben – tudta meg lap. Tarolnak az áruházláncok a kontinenstornához kapcsolódó termékek eladásaival.

Vision 100 néven jelent meg a Rolls-Royce új konceptautója, ami szinte minden, csak az nem, amit egy autótól eddig megszokhattunk - azon kívül, hogy négy keréken gördül, de milyen négy keréken?!

Átfogó és a rádiók számára szabadon hozzáférhető hallgatottságmérést készít elő a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) - közölte múlt héten a hatóság.

A tűzoltó és az ápolónő a szexuálisan legvonzóbb szakmák a Szexrandi.hu felmérése szerint.

Az EFOTT fesztiválon is fellépő zenészek úszógumikkal és a fesztivál emblémáival felszerve gerilláztak a fővárosban. Puskás Peti, Puskás Dani és Ganxsta Zolee kis TukTuk kocsikkal járták a város, azzal a céllal, hogy feldobják a még tanulni kényszerülő diákok napját.

Rendhagyó kampányt indított a Bátor Tábor Behind The Clouds néven. A projektet ügynökség nélkül, egyéni segítőkkel valósították meg. A Bátor Tábor közlése szerint a médiabüdzsé mindössze nettó 300 ezer forint volt.

Event Touch néven idén is megrendezve éves szakmai eseményét a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (Maresz). Mi is ellátogattunk, hallgattunk előadást arról, hogy segíti a digitalizáció a rendezvényeseket, megcsodáltuk a Groupama Arénát, közben ebédre egy kis báránygerincet ettünk pollentával.

A startupverseny győztesei Tel Avivba mehetnek. 

A kutatás a PC-kről érkező adatokra épült.

A Szegedi Szabadtéri Játékok felkérésére készítették a kiterjesztett valóság-alkalmazást.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. Limitált létszám: 24 fő.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Friss hírek, csak röviden

A fiktív Wonderland zenekar klipje lett az év legjobbja a Paris Art and Movie Awardson. 

Már a drogériában is be lehet fizetni a csekkeket. 

A Kásás Tamás vezette aukción 510 ezer forintért kelt el a dedikált vízilabda.

A Progressive készítette fesztiválokra.

Roosevelt Sun Deck néven a Lánchíd lábánál.

Egész kedden CGI-filmszörnyeket vetítenek.

Így nézett ki a Jófogás márkázott kempingje.

Az animációs filmrendező másodszor dolgozott együtt a brit zenekarral.

Öttagú főzsűri plusz 25 tagú döntőzsűri lesz.

Tizenöt százalékkal kevesebbet adtak el.

A cég nem találja a helyét a piacon.

A második negyedéves jelentés szerint.

A Citrix üzletágával egyesült a magyar multi.

A portál médiaügynökségi értékesítését végzik. 

A 13. Jameson Cinefest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál díszvendége lesz szeptemberben.

Reklámfilmmel folytatódik a Richter Gedeon tartós párkapcsolatokat népszerűstő kampánya. 

Új palackot kapott az italmárka. 

A mobilok után most a kis és nagy elektromos készülékeket promózzák. 

Arra kiváncsi a portál, hogy hogyan éljük meg a szexualitást.

A Tekerj, hogy segíthess! kampányban 1 km letekerése 3 gyerek napi étkezését jelentette.

Három év alatt, építették meg az angliai Durham székesegyházának kicsinyített mását.

A GE által megkérdezett vállalatvezetők szerint.

A Gatorade sportital márkázott tartalma.

A Kantar listaáras költéseit az Mmonline.hu szedte össze.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.