hirdetés
hirdetés

Felszólították a Zing Burgert és a Burger Kinget a posztok eltávolítására, de komolyabb jogi lépéseket is fontolgatnak.

A hagyományos szereplők, mint a Dreher és a Telekom mellett meglepő installációk is akadtak. Szavazás indul!

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

Nekik szerencséjük van, nem kell csak a nyárra várniuk. Klasszfeszt 1.

A háttérzenétől jobban megnyílnak a pénztárcák, nem véletlen, hogy külön iparág épül rá.

Sok marketinges teljesen fals dolgokat gondol a fogyasztóiról a Maxus Hungary kutatása szerint.

Új kommunikációs versenyt indít a Kreatív. Üzleti marketingmegoldások nevezéseit várjuk.

Megnéztük a márkaaktivitásokat a Sziget gyerekverziójánál, a 15 éves Gyerek Szigeten. Rengeteg kép!

Egy apuka elmeséli a fiának a Spar szórakoztató animációs videójában.

Zab Gábor korábban a Dreher, a Pepsi, a Red Bull és a Monster márkákon dologozott. 

Az MEC elemzésből az is kiderült, hogy a márkák közül Telekom és a Túró Rudi posztjai voltak a legnépszerűbbek.

hirdetés

További marketinghírek

Egyesül a két legnagyobb, csomagautomatákat üzemeltető magyar cég, miután a FOXPOST Zrt. megvásárolta a Webox Hungary Kft-t. A két teljesen eltérő technológiai alapról építkező rendszer összehangolása után a Foxpost szolgáltatása országszerte már 142 ponton lesz elérhető. Ezzel létrejön Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb beltéri csomagautomata-hálózata.

2016. augusztus 19-től már Budapesten is elérhető lesz a Taxify, a nemzetközi taxiszolgáltatás.

Az UberPITCH Európa 21 országában és 37 városában két héten keresztül adott lehetőséget startupok képviselőinek, hogy egy Uber-autóban utazva prezentálják üzleti ötletüket az adott régió legjobb tanácsadóinak, vállalatvezetőinek. A kezdeményezés során közel négyezer ötlet mutatkozott be. Végül 21 startup került a legjobbak közé (Magyarországról a vakok és gyengénlátók számára készült, mobiltelefonhoz csatlakoztatható okosszemüveget fejlesztő EVA), közülük pedig négy izgalmas kezdeményezés kitalálója kapott arra lehetőséget, hogy személyesen találkozzon Berlinben Travis Kalanickkel, az Uber alapítójával.

A brit önszabályozó reklámtestület, az Advertising Standards Authority (ASA) betiltotta a Nurofen fájdalomcsillapító egyik tévéreklámját, mert nem tudta bizonyítani a termék "speciális" fájdalomcsillapító hatását - írja a Guardian.

A brazil AlmapBBDO súlyos scam gyanújába keveredett: A Bayer gyógyszergyár Aspirin márkájának készített közterületi reklámjának megjelentetéséért az ügynökség maga fizetett, hogy nyerhessenek vele a reklámversenyeken - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ nevű cég tisztességtelen kereskedelmi és üzleti gyakorlatot folytat a Megbízható Cég Tanúsítvány használatakor, a jogsértésért 7 millió forint bírságot szabtak ki és eltiltották a céget a jogsértő magatartás folytatásától.

William John Grizack éveken keresztül ámított több reklámügynökséget is, mire kiderült, hogy 270 millió dollár értékben hamisított szerződéseket. Emiatt a bíróság 5-7 év börtönre ítélte Grizackot - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a K&H Biztosító tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H biztostárs utasbiztosítása népszerűsítésekor, mert a biztosítást az alapárhoz képest 10 százalékos kedvezménnyel hirdette, de a jelzett alapárat valójában nem alkalmazta. A jogsértésért 9 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

A világ egyik megnagyobb ügynökségi holdingja, a japán Dentsu 1,5 milliárd dollárért többségi részesedést vásárol az amerikai Merkle CRM- és adatelemző cégben - írja a Campaign.

A Zwack Unicum Nyrt. 532 millió forint adózott eredményt ért el a 2016-2017-es üzleti év első negyedévében, 49,7 százalékkal többet az egy évvel korábbinál - derül ki a társaságnak a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján közölt gyorsjelentéséből.

A Magyar Telekom nyeresége 9,2 százalékkal csökkent a második negyedévben.

A világ legnagyobb üdítőgyártója kiábrándította a befektetőket - Írja a Világgazdaságra hivatkozva az Élelmiszer. Az italcég második negyedéves eredménye és a vállalat előrejelzése kedvezőtlenebb volt, mint amire a Coca-Cola teljesítményét követő elemzők számítottak.

Erőteljesen csökken az Iphone-ok eladása. Az év második negyedévében 40,4 millió készüléket adtak el, ami 15 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban – írja a Time.com.

Egy kutatás szerint ez történik a Pokémon Go játékosokkal.

Árnyékkutatás készült a 15−24 évesek médiahasználatáról. A Pécsi Tudományegyetem kutatói a tévénézésről, a zenehallgatásról éppúgy kérdezték a fiatalokat, mint a számítógépes játékokról, vagy éppen a médiával kapcsolatos kritikájukról.

Már beszámoltunk róla, hogy az NMHH bejelentette: átfogó, és a rádiók számára szabadon hozzáférhető hallgatottságmérést készítenek elő. Feltettünk néhány kérdést mind a hatóságnak, mind a rádiós szakmai szervezeteknek, hogy egészen pontosan miről is van szó.

A Carling idei btl-kommunikációjának középpontjában a „frissülj fel” élmény megosztása áll, melyet egy különleges termékminta-osztással és az aköré épülő online aktivitással dobott fel a márka. A cél a márka közleménye szerint az volt, hogy növeljék a Carling ciderek magyarországi ismertségét a 18-35 éves korosztály körében. A HPS által jegyzett kreatívkoncepció szorosan kapcsolódik a Carling „Best on ice” vagyis „Jéggel ajánlva” szlogenjéhez.

Augusztusban jótékonysági evezéssel és „Bajnoki kalandok” névre keresztelt nyereményjátékkal is készül az áruházlánc.

Egy meghívásos tender egyik nyerteseként a Roxer augusztustól a Magyar Telekom számára btl-kommunikációs feladatokat végez.

Németh Lajos közel húsz év után nyugdíjba megy. 

Nagy Réka, modell is műsorvezető lesz a TV2 tehetségkutatójának egyik háttérműsorában.

A svéd szakszervezeti tömörülés készített egy szuper szpotot arról, hogy miért is jó Svédországban munkavállalónak lenni.

hirdetés

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. MEGTELT!

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 16-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest, mint brand. Szeptember 22.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

Friss hírek, csak röviden

A Nyugati téri áruházban lesz okos tükör, okos próbafülke és okos pad is.

Amikhez új plakátok és kreatívok készültek.

A Virtu360 készítette a filmet.

Az Ineedcoffee.hu a márka korábbi imázskampányából nőtt ki.

Az Andrássy út elején, egy molinón lehet a kiterjesztett valósággal találkozni.

Andrea Bocelli, tenorista a reklám főszereplője.

A Népszabadság 300 ember elbocsátásáról tud. 

A Google reklámjának van rá egy rövid, de megnyugtató válasza.

A magazin idén 19 éves.

Az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adta ki.

Szeptember 15-én zárul az adatfelvétel.

Az ügynökségek a Bellacom és az Effektív-Art.

A Millenárisra szerveznek rekorddöntést.

A Nielsen Catalina Solutions kutatását az MLE szemlézte az új kampányának keretében. 

A GVH 30 millió forint bírságot szabott ki. 

A Deutsche Telekom imázsfilmjét adaptálta az Isobar, az animációk itthon készültek.

Szeptembertől jön az almapromóciós program!

A jelentkezési határidő szeptember 8.

Kommunikációs feladatok ellátására.

A sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeit hangsúlyozza új kampányában az MLE.

A világhírű festő kiállításának hosszabítását kommunikálták.

Az önálló PPC-csapatot irányítja.

A Y&R Group servicedesign-ügynökséggel bővül.

Grafika és design kategóriában várják a nevezéseket.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.