hirdetés
hirdetés

De végre egy egységes európai adatvédelmi szabályozás született.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

A workshoppal egybekötött díjátadót május 26-án tartjuk.

Csr-trendek a világban. 2015 vízválasztó év volt a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történetében.

Hogyan talált egymásra a Geometry Global és a RIROSZ?

Tiszta szén, kamu adatok, növényi kóláspalack és egyéb nagyvállalati hazugságok.

Komoly büntetésekkel szankcionálná a tervezet az adóbevallás és a nyilatkozattétel elmaradását.

A salone del Mobile bútorkiállítás tapasztalatai egy látogató szemével.

Hazai piaci szereplőket kérdeztünk arról, hogyan írhatja át a digitális piacot a programmatic és a natív hirdetések terjedése. (x)

Márfi Márta távozik, a helyére kinevezett szakember 2009 óta van a cégnél.

Tudósítás a fiatalos és fiatalokkal teli Youth Marketing Forumról.

hirdetés

A Gustavo Martinezt beperelő Erin Johnsont képviselő ügyvédi iroda a bírói engedély után nyilvánosságra hozott egy videót, ahol a JWT vezére arról beszél, hogy attól félt egy hotel liftjében, hogy nem jó értelemben fogják megerőszakolni. 

Nyolcmillió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Budapest Bankra, annak személyi kölcsöneivel kapcsolatos jogsértő kereskedelmi kommunikációja miatt. A hitelintézet több hirdetésében nem megfelelő módon tette közzé a teljeshiteldíj-mutatót (thm).

Gustavo Martinez egy vádirat szerint rasszista és nemi erőszakra utaló kijelentéseket tett.

A JWT globális kommunikációs igazgatója, Erin Johnson beperelte az ügynökség tavaly kinevezett vezérigazgatóját, Gustavo Martinezt, amiért folyamatosan szexista és rasszista megjegyzéseket tett a kollégák és a média képviselői előtt is. Martinez mindent tagad - írja az AdAge.

Az RTL2-n közzétett Való Világ 7 tavaly január 20-án délben közzétett adása kapcsán a Médiatanács megállapította, hogy a CLT-UFA SA médiaszolgáltató nyilvánvalóan és súlyosan megszegte a korhatár-besorolási szabályokat.

Most először hozza el Magyarországra regionális konferenciáját az IBM. A vállalat üzleti és innovációs fóruma, az IBM Business Connect 2016. május 30. és 31. között a Várkert Bazárban sorakoztatja fel a hazai és nemzetközi szintű technológiai és gazdasági véleményvezéreket. 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Finella Investment (a HTD Szaknévsor Kiadó jogutódja), a JRM Produkció, a LIGA TV, a PUPU Produkció Filmgyártó és a Nosztalgia-Design versenykorlátozó céllal hangolta össze magatartását a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) által kiírt közbeszerzési eljárásokon. A jogsértésekért a cégekkel szemben összesen 81 970 500 forint bírságot szabott ki a GVH.

Országos méretű, mindenki által jól ismert alapítvány és kisebb helyi szerveződés is rangos díjat nyert az első Civil Díj gálaestjén. A NIOK Alapítvány által szervezett programon a 13 tagú zsűrinek több mint 100 pályázatból kellett a legjobbakat kiválasztania. A nyertes szervezetek és projektek között van roma tehetségeket segítő program, újszerűségével kitűnő adománygyűjtő kampány és mintaértékű civil - vállalati együttműködés is. Különdíjat pedig a példátlan méretű civil összefogásért azon szervezetek és magánemberek kapták, akik részt vettek a menekültek segítésében.

A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének éves konferenciája április 25-26-án zajlott, ezen előadott Kozák Ákos, a bevásárlóközpontok számára adatokat szolgáltató Gfk igazgatója is.

A Magyar Telekom idén is díjazza a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállalókat. A Delfin Díjjal azokat a magyar cégeket szeretné kitüntetni,  amelyek fenntartható fejlődés iránti elkötelezettsége kimagasló, és tevékenységükhöz viszonyított fenntarthatósági teljesítménye példaértékű - olvasható a Telekom sajtóközleményében.  

A hazai digitális médiapiac több szereplője kapott a közelmúltban levelet arról, hogy megszűnik a Medián Webaudit szolgáltatása.

Az új hangulatjelek bevezetése után is leginkább lájkolnak a felhasználók Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használnak más reakciógombot – derült ki a SAKKOM Interaktív elemzéséből. A vizsgált mintegy háromezer poszt esetében leginkább a szomorú vagy felháborító tartalmak kapcsán nyomtak az új ikonokra a felhasználók.

Egyetlen magyar szereplőként a Whitereport mediabrowsert választották be egy fontos amerikai startupbörze, a New Orleansban sorra kerülő Collision konferencia Data Track kategóriájának elit mezőnyébe, az úgynevezett Alpha Classba. Erről korábban is beszámoltunk már, most a médiaadatbázis-cég munkatársai leírták azt is, hogy jutottak ki a megmérettetésre, illetve hogyan készülnek fel rá. Elég komolyan, még egy amerikai színész-coachot is felkértek, hogy a fontosabb amerikai kommunikációs elemeket elsajátíthassák.

Szabadtéri, ingyenes márkaeseményt szervez a Danone Activia Fusion május 21-én. A jógázni szeretőket célzó rendezvény koncepcióját és kreatív tervezését a Y&R Budapest, a digitális kommunikációt a Core Digital, a pr-t a Neonoir, a médiavásárlást a Mediacom, a rendezvényszervezést pedig az Aldeacom végzi a márka számára.

A Jófogás különleges marketingakcióval jelent meg két fővárosi egyetemen. A márka 3-3 napra berendezett egy kipróbálható, fiatalos nappalit a Corvinus Egyetemen és az Óbudai Egyetemen, ahol a diákok megpihenhettek a szünetekben. Volt csocsó, X-box, kávé, popcorn és az alkotók állítása szerint minden berendezési tárgy a Jófogásról lett beszerezve.

A mindennapi prémium termékeiről ismert holland Frico sajtmárka magyarországi indulását segíti az Artvertising reklámügynökség.

A Skool kampányában a Geometry Global is részt vett. 

A kínai mosóporreklám okkal veri ki a biztosítékot. 

Egy helyen minden információ a Cannes Lionsról.

hirdetés

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

Friss hírek, csak röviden

Az ügynökség feladata egy új, vizuális platform bevezetése is lesz.

A fejlesztést a médiavásárló cégek már az őszi reklámkampányok tervezésekor igénybe vehetik. 

A lapfej megújítása a legmarkánsabb.

A londoni céggel a Hyundai online kampánya volt a közös projekt.

A TI felhívására június 10-ig lehet jelentkezni. 

Soha ennyi közeli, 360 fokos, lassított felvétel nem volt még látható.

A RTL Klub új műsora május 28-án indul. 

Új tagok a felsővezetésben.

Digitális kampányt indított az oldal.

Nagy Dezsővel közösen irányítják a folyamatokat.

Nézze meg a Chili TV és az Izaura logóit.

De legalább jön a Snickers jégrémváltozata.

A tárlatot június 1-17. között nézhetik meg.

A Magnet Bank kampányát segítik.

A demokrácia elkötelezett szószólójaként.

Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei.

Az Up készíti, az Ízművek elnevezést kapta.

Márkázott tartalmi, digitális és rendezvényes területen fejlesztenek.

A Müpa Hangjáték új dallamokat is kapott.

Mondja Hadházi László, aki a budavári Utolsó Sörfesztivált népszerűsíti.

Nehezebb papír, matt címlap.

Az Eltűnt Gyermekekért Alapítvánnyal közösen.

Lesz benne foglalkoztató füzet és nyári programajánló is.

Egy Über-autóban prezentálhatnak, 7 perc alatt.

A Secret dezodor ütős filmjében.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.