hirdetés
Share on Tumblr

Szebbé tette a nőket a Dove tapasza

A Dove egy általa társadalmi kísérletnek nevezett dologba fogott, amely során azt vizsgálta, mennyire elégedettek a nők saját kinézetükkel. Az eredmények szerint 80 százalékuk rosszul érzik magukat a kinézetük miatt. 

A kísérlet vezetője a New York Times bestseller írója, Dr. Ann Kearney-Cooke pszichológus volt, aki harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében.

A "kísérlet" során Kearney-Cooke felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy szépségtapaszt, amelytől szebbnek fogják érezni magukat, és közben vezessenek egy videónaplót, amelyben beszámolnak a változásokról. Az alább látható film ennek menetét mutatja be.

A tesztalanyok valóban kivirulnak a filmben, egyre magabiztosabbak, egyikük például már nem szégyelli a csupasz karját mutogatni, és még ruhát vásárolni is elment, amire "már rég nem volt példa" (ezt a részt nem annyira értettük). A kísérlet végén visszatérnek a pszichológushoz, aki felfedi a tapasz titkát.

Akinek az első három percben nem derült volna ki, annak most elmondjuk, hogy a tapasz valójában nem tartalmazott semmilyen hatóanyagot, a kísérlet célja az volt, hogy bemutassák, minden fejben dől el, a szépség percepciója belülről fakad.

Azt mondjuk nem tudjuk, hogy sírjunk-e vagy nevessünk azon, aki komolyan elhiszi, hogy egy felkarra rakott öntapadós plecsni szebbé varázsolja az embert, mint ahogy abban sem vagyunk biztosak, hogy a tesztalanyok valójában nem fizetett szereplők-e, a reklám ugyanakkor jól beleillik a Dove 2011 óta, a Sketch-sorozattal bevezetett Real Beauty-kampányába.

“Nők ezrei mesélik nap mint nap, hogy milyen problémás kapcsolatot ápolnak szépségükkel, és ez mennyire rányomja bélyegét a magabiztosságukra és a boldogságukra” – mondta Zelenák Katalin, a Dove magyarországi márkamenedzsere. A Dove reméli, hogy a Szépségtapasz film főszereplőinek inspiráló történetei olyan példát mutatnak, amely erőt és bátorságot ad a nőknek, és segít nekik felismerni a saját szépségüket, áll a Dove Magyarország által a Kreatívnak küldött közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Minimális változások a 2015. évi Cafeteria-szabályozásban. A juttatás felső határa 450 ezer forintra csökken, és a 200 ezer forint feletti rész csak SZÉP-kártyán nyújtható majd - ebben a formában szavazta meg a Parlament a jövő évi adótörvényeket.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Már lehet jelentkezni az új időpontra! Új időpont: december 2. kedd. MEGTELT!

December 8-án 17 órától workshop a filmes utómunkapiacról utána pedig díjátadó 19.30-tól!

A Kreatív Csoport negyedszer rendezi meg a közösségi aktivitások versenyét és workshopját, az SMBP-t, a verseny már a Kreatív-MAKSZ közös M+Listán!

A Kreatív 2014-ben rendezi meg negyedik alkalommal Média konferenciáját, melynek fókuszában a jövő évi médiapiaci előrejelzések állnak.

Következő tréning 2015-ben!

A cél: Díjazni a legjobb zöld projekteket Magyaországon. Nevezési határidő: 2015. január 15.

hirdetés