hirdetés
Share on Tumblr

Szebbé tette a nőket a Dove tapasza

A Dove egy általa társadalmi kísérletnek nevezett dologba fogott, amely során azt vizsgálta, mennyire elégedettek a nők saját kinézetükkel. Az eredmények szerint 80 százalékuk rosszul érzik magukat a kinézetük miatt. 

hirdetés

A kísérlet vezetője a New York Times bestseller írója, Dr. Ann Kearney-Cooke pszichológus volt, aki harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében.

A "kísérlet" során Kearney-Cooke felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy szépségtapaszt, amelytől szebbnek fogják érezni magukat, és közben vezessenek egy videónaplót, amelyben beszámolnak a változásokról. Az alább látható film ennek menetét mutatja be.

A tesztalanyok valóban kivirulnak a filmben, egyre magabiztosabbak, egyikük például már nem szégyelli a csupasz karját mutogatni, és még ruhát vásárolni is elment, amire "már rég nem volt példa" (ezt a részt nem annyira értettük). A kísérlet végén visszatérnek a pszichológushoz, aki felfedi a tapasz titkát.

Akinek az első három percben nem derült volna ki, annak most elmondjuk, hogy a tapasz valójában nem tartalmazott semmilyen hatóanyagot, a kísérlet célja az volt, hogy bemutassák, minden fejben dől el, a szépség percepciója belülről fakad.

Azt mondjuk nem tudjuk, hogy sírjunk-e vagy nevessünk azon, aki komolyan elhiszi, hogy egy felkarra rakott öntapadós plecsni szebbé varázsolja az embert, mint ahogy abban sem vagyunk biztosak, hogy a tesztalanyok valójában nem fizetett szereplők-e, a reklám ugyanakkor jól beleillik a Dove 2011 óta, a Sketch-sorozattal bevezetett Real Beauty-kampányába.

“Nők ezrei mesélik nap mint nap, hogy milyen problémás kapcsolatot ápolnak szépségükkel, és ez mennyire rányomja bélyegét a magabiztosságukra és a boldogságukra” – mondta Zelenák Katalin, a Dove magyarországi márkamenedzsere. A Dove reméli, hogy a Szépségtapasz film főszereplőinek inspiráló történetei olyan példát mutatnak, amely erőt és bátorságot ad a nőknek, és segít nekik felismerni a saját szépségüket, áll a Dove Magyarország által a Kreatívnak küldött közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pepsi és popkultúra történet 30 másodpercben.

A jogellenes fogvatartásért kárpótlás illeti meg a Wikiéeaks alapítóját. 

Az állami hirdetésekből csak Simicska médiabirodalma maradt ki 2015-ben.

hirdetés

A Professional Publishing Hungary ötödik alkalommal hirdeti meg a Greennovációs Nagydíjat

Februárban ismét Üzlet & Pszichológia Akadémia! Az értékesítés pszichológiájáról

2016. február 16-án először rendezzük meg Magyarországon a Microsoft Future Decoded rendezvényét ahol fél nap alatt megismerheti, hogy a leggyorsabban fejlődő hazai cégek miként készültek fel a digitális jövőre.(x)

Gyakorlati tréning a Prezi.com használatáról. Következő időpont: február 23.!

Digitális költések okosan, big data in pharma, mennyit költ a gyógyszeripar digitális marketingre, sikeres hazai digitális kampányok Konferencia február 25-én

Idén 11. alkalommal hirdetjük meg. A nevezési határidő: február 26.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 7-én!

A verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzletét.

hirdetés