hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Az Ikarus-buszos szoba nyert

Három körben kereste a Kreatív a legszebb otthoni munkaállomásokat. A 30 induló közül kiválasztott nyertes szoros küzdelem után kapja meg nyereményét.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A hirdetők költéscsökkentéssel, befagyasztással válaszolhatnak, ami deflációt okozhat. A kisebb médiumok eleshetnek minden reklámbevételtől.

A munkákat június 8-án bírálja el a zsűri.

A nemzetközi rendezvényről az ÖRT tájékoztatott.

A Neo készítette a Pernot Ricard-nak.

100 milliós értékhatár, 5 százalékos reklám-közzétételi adókötelezettség. Vita is volt, érdemes elolvasni.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseménye május 28-29-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmakat.

Workshop a hálózatkutatásról és az influencer marketingről

Content Marketing Award díjátadó és workshop. Meríts ihletet a legjobb tartalomba ágyazott hirdetésekből!

Minden amit a megfelelő email marketing stratégiákról tudni érdemes.

Hatékony kommunikáció a fogyasztók segítségével, avagy a Word of Mouth.

hirdetés
hirdetés