hirdetés

Az Ikarus-buszos szoba nyert

Három körben kereste a Kreatív a legszebb otthoni munkaállomásokat. A 30 induló közül kiválasztott nyertes szoros küzdelem után kapja meg nyereményét.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

(forrás: Kreatív Online )

Legalábbis az Easy Explain Video húsvéti videójában.

Félnek, mert mindent lát az adatelemző cég.

A reklámszakember alig egy év után távozott a Laboratorytól.

Hatvan millió dollárt tettek bele a marketingbe.

Share on Tumblr
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Következő időpont: HAMAROSAN

Workshop a marketingbüdzsé okos kezeléséről

Online marketing és értékesítési trendek. Időpont: május 20.

Az FMCG szektor egyik legmeghatározóbb, két napos eseménye. Jelentkezzen és találkozzon potenciális ügyfeleivel május 28-án!

hirdetés