hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A legkreatívabb dolgok 2011-ben

Összegyűjtöttük azokat a megoldásokat, amelyeket nagyon szerettünk, használtunk, szépek is, jók is és nem egyet közülük nemzetközileg is elismernek. A sorrendről az olvasók döntöttek. (A pontszámok zárójelben vannak.)

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

(forrás: Kreatív Online )

14 országban zajlik a verseny, eddig több százan vannak. 

A Messengert népszerűsítik gyermeteg módon.

A Saatchi & Saatchi készítette a nemzetközi kampányt.

Interjú Mihók Attilával, a Mediaworks Csoport vezérigazgatójával.

A központi arculati elem a stilizált huszárvágás.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Új versenyt hirdet a Kreatív! A kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait várjuk.

Mi lesz és miért a csomagoláson 2014 decemberétől? 100 nap múlva jönnek az új élelmiszer címkék!

Miben fejlődhetnék vezetőként? - Workshop vezetőknek és leendő vezetőknek

Magyarország első kifejezetten shopper marketinggel foglalkozó szakmai konferenciája.

Workshop a sajtókapcsolatok még hatékonyabb kezeléséről

Következő időpont: november 11.

Milyen, ha érted harcolnak? Mire használjuk? Hogyan működik? Mit érünk el vele? Workshop november 12-én délután

A hazai pr-szakma 25 éve, belső kommunikáció, közösségi média, közösségépítés

hirdetés