hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A legkreatívabb dolgok 2011-ben

Összegyűjtöttük azokat a megoldásokat, amelyeket nagyon szerettünk, használtunk, szépek is, jók is és nem egyet közülük nemzetközileg is elismernek. A sorrendről az olvasók döntöttek. (A pontszámok zárójelben vannak.)

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Remek reklám a Coca-Colának Jordan Spieth golfjátékos főszereplésével.

A tűzoltó és az ápolónő a szexuálisan legvonzóbb szakmák a Szexrandi.hu felmérése szerint.

Ez is kiderül a Gfk FMCG-kutatásából.

A mosdókba szerelt tabletekkel senki se marad le a gólokról.

Mérföldkőnek számít az ítélet az indoklás miatt.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Bayer azt állítja, nem fizetett a megjelenésekért.

3 cég fogott össze, hogy 3 éven belül minden iskolába eljusson a technika.

A Design Világnap alkalmából.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

hirdetés