hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

380 millió forintba került az MVM legutóbbi paksi kampánya

Az Átlátszó kérte ki az MVM-től az adatokat. Nagyot kaszált a közmédia és a jobbos médiabirodalom is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Átlátszó.hu/Kreatív.hu)

A Vitorlás Magazin az első országos lapja.

Leköszön az ügynökség kreatív- és vezérigazgatója, egyelőre  nem tudni, mihez kezd.

Remek reklám a Coca-Colának Jordan Spieth golfjátékos főszereplésével.

A tűzoltó és az ápolónő a szexuálisan legvonzóbb szakmák a Szexrandi.hu felmérése szerint.

Ez is kiderül a Gfk FMCG-kutatásából.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A mosdókba szerelt tabletekkel senki se marad le a gólokról.

Mérföldkőnek számít az ítélet az indoklás miatt.

A Bayer azt állítja, nem fizetett a megjelenésekért.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

hirdetés