hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Közös tiltakozás a média tönkretétele ellen

A Magyar Reklámszövetség 2014. június 5-én tiltakozásra szólítja fel a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat.

hirdetés

A Magyar Reklámszövetség közleménye:

A kommunikációs iparág szakmai szervezetei a tegnapi nap folyamán közösen fejezték ki
egyöntetű elutasításukat a bevezetni kívánt reklámadó tervezetével kapcsolatosan. Az adó
ellehetetleníti a magyar médiavállalkozásokat, és remélt költségvetési hatása eltörpül a káros gazdasági hatásai mellett.

A Magyar Reklámszövetség arra kéri a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat, hogy
csatlakozzanak a következő parlamenti ülésnap előtti, 2014. június 5-én (nyomtatott sajtó
esetén a lehetőségekhez képest 2014. június 6-án) tartandó tiltakozáshoz az adott médiatípus sajátosságaihoz mérten (elsötétítés, fehér/fekete lap behúzása, stb.).

A Magyar Reklámszövetség kutatási adatokkal is alátámasztott álláspontja az, hogy a
kommunikációs iparág a nemzetgazdaság motorja. A Reklámszövetség úgy véli, hogy a
Kormánynak a nemzetgazdaság fejlesztésére vonatkozó céljai segítésében a kommunikációs iparágat partnerként, és nem egy, a működését veszélyeztető különadó alanyaként szükséges kezelnie, ennek megfelelően ezúton is kéri, hogy a reklámadó tervezetére vonatkozó jogszabályt ne fogadja el az Országgyűlés.

 

A Kreatív információi szerint a felhíváshoz a két kereskedelmi csatorna már csatlakozott. Csütörtökön este 19.15-től az RTL-hez tartozó összes csatornán és a TV2 csatornáin sem lesz adás 15 percig.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A svéd Johan Stromsater a Budapesti Metropolitan Egyetem új vezérigazgatója. 

A közszolgálat nem volt alternatíva, mondták a sajtótájékoztatón.

Egy kamasz lány és az apa nem értenek szót egymással. De mi köze ennek az Ikeához?

Murányi András a Facebookon jelentette be, hogy elhagyja az újságírói pályát.

Széles Gábor erről a Magyar Hírlapnak adott interjújában beszél.

hirdetés
hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Díjátadó: december 5-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük. Pontszerzés az M+ Listán. Nevezési határidő: 12.12.

Save the Date! Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.