hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A Magyar Nemzetnek igaza van

A Magyar Nemzet szerint a piac általuk baloldalinak tekintett médiaszereplői pártszimpátia alapján költik majd el a hirdetők pénzét. Szerintünk ez badarság, az állami szektor hirdetői ellenben pontosan ezt teszik.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Teljesen kimaxolták a válogatott dicséretét.

Interjú két fiatal magyar kreatívval.

A Népszabadság cikke számolt be róla.

A mérkőzést közel három millióan követték csak a háztartásokban.

Új reklámkampánya azt kritizálja, ahogy a kreatívok egymást díjazzák.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Nielsen ennek is utánajárt. Meg fog lepődni.

A Dr. Kelen kozmetikumok kampánya.

Kissé visszaesett a GKI konjunktúraindexe.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

hirdetés