hirdetés
Share on Tumblr

A Magyar Nemzetnek igaza van

A Magyar Nemzet szerint a piac általuk baloldalinak tekintett médiaszereplői pártszimpátia alapján költik majd el a hirdetők pénzét. Szerintünk ez badarság, az állami szektor hirdetői ellenben pontosan ezt teszik.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Interjú Horváth Dorkával, a Bookr Kids alapítójával.

Itt a KSH második májusi becslése.

Ezek közül a Taxify talán a legerősebb aspiráns.

Majdnem 5 milliárd dollárt fizet érte.

A puccs utáni tisztogatás a sajtóra eddig nem terjedt ki.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megjelent a Reporters Sans Frontiers legújabb kiadványa.

Ezt a vezérigazgató, Vaszily Miklós jelentette be a Bálványosi Nyári Szabadegyetemen.

Novemberre várják második feleségével a babát.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

hirdetés