hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A Hg.hu és a HVG Extra Business lett a fődíjas

Összesen 34 díjat, köztük két fő- és egy különdíjat adott át a Kreatív Csoport a Mediadesign versenyének csütörtök esti átadóján. A fődíjas a Hg.hu és a HVG Extra Business lett. 

hirdetés

Összesen 65 cégtől 97 érvényes nevezés érkezett a Kreatív Csoport első alkalommal megszervezett Mediadesign versenyére. A legtöbb nevezés (33) a webes főkategóriába érkezett, eggyel kevesebb pedig a print főkategóriába. 

Az indulók közül 42 pályázat került shortlistre, a csütörtök esti díjátadón pedig összesen 34 díjat adtak át: 13 első, 11 második, 7 harmadik díjat, egy különdíjat valamint két fődíjat. 

I. WEB FŐKATEGÓRIA

1. Weboldalak kategória

1a) A lakossági tájékoztató és nonprofit weboldalak alkategóriában

1. helyezett
Új Széchenyi Terv – Óriási számok
pályázó: Carnation Group és HG 360

2. helyezett
Piréz Gyerekműhely
pályázó: Senzala Egyesület

Shortlist
Eger Megyei Jogú Város Hírportálja
pályázó: Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata

 

1b) Kultúra, egészség, sport, életmód

1. helyezett
Cirko Film website

pályázó: Lampyon Hungary

2. helyezett
Ízesélet.hu
Pályázó: IKO Sales House

Shortlist
InStyle Magazin weboldal
pályázó: Marquard Media

Quality Care – Információs, támogató portál pszoriázissal élőknek
pályázó: Leo Pharma

 

1c) Média

1. helyezett
Hg.hu – Design Meets Life – arculatváltás 2013
Pályázó: Ombrello Digital

2 helyezett
Origo hírportál
Pályázó: Origo

3. helyezett
ATV online – Az ATV televíziós hírcsatorna oldala
Pályázó: ATV, Carnation Group

Shortlist
Agrárszektor.hu
pályázó: Net Média

1d) Kereskedelem

1. helyezett
Lemon and Mint webshop
Pályázó: Lampyon Hungary

1e) Közösségi oldalak

1. helyezett:
Wootocracy
Pályázó: Carnation Group

1f) Márkaoldalak

1. helyezett
Bonafarm Csoport – Igaz történetek
Pályázó: Neo Interactive

2. helyezett
Confcat Your Reference For All Mobile Devices 
Pályázó: fps. Webügynökség 

Shortlist
Direkt az AXA Bank
Pályázó: AXA Bank Magyarország

1g) Egyéb weboldalak

Shortlist
ErősBalázs.com
Pályázó: Erős Balázs

 

2a) Webes alkalmazások kategória

1. helyezett
Fedezd fel Amsterdamot!

Pályázó: Carnation Group

2. helyezett
SPAR Hentes Akadémia
Pályázó: Greenroom és a SPAR Magyarország

3. helyezett
Nespresso webshop
Pályázó: Lampyon Hungary és az MEC Interaction

 

II. MOBIL, TABLET FŐKATEGÓRIA 

Mobileszközökre optimalizált weboldalak

2. helyezett
Bónusz Brigád mobilra optimalizált weboldala
Pályázó: Skoopy 

 

2. Mobil és tabletalapú alkalmazások

1. helyezett
ÉVA iPad applikáció
Pályázó: Marquard Media

2. helyezett
Terka a piacon – interaktív mesekönyv
Pályázó: Once Digital Arts

3. helyezett
Film Drops – Chili vagy Mangó
Pályázó: Film Drops 

Shortlist
Visit Pécs mobilalkalmazás
Pályázó: Irány Pécs Turisztikai Nonprofit Kft.

 

III. TELEVÍZIÓS FŐKATEGÓRIA

A kategória győztese
Dr. House – Beharangozó
Pályázó: Viasat Hungária




IV. PRINTANYAGOK FŐKATEGÓRIA

1. SAJTÓANYAGOK

 1a) Havonta vagy ritkábban megjelenő lapok

1. helyezett
Quint Magazine 
Pályázó: Quint 

2. helyezett
HVG Extra Business 
Pályázó: HVG

3. helyezett
Zeneakadémia Koncertmagazin
Pályázó: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem

Labline 
Pályázó: Dentavantgart Division

Shortlist
Ínyenc magazin
Pályázó: Ringier 



2b) Időszaki és különkiadványok

Shortlist
PlayIT Magazin
Pályázó: Project 029 Media and Communications  



2c) Márkamagazinok és különkiadványok

1. helyezett
NNG Guide
Pályázó: NNG

2. helyezett
DOMO
Pályázó: Ringier 

Shortlist
Active Beauty Magazin
Pályázó: dm

 

Különdíjas
DLA
Pályázó: 81 Font

2. Prospektusok/szóróanyagok

1. helyezett
Locato Flyer
Pályázó: Acnecom

2. helyezett
Zeneakadémia – egy új korszak nyitánya
Pályázó: Allison Advertising

 

V. INTEGRÁLT KATEGÓRIA

1. helyezett
A38 – weboldal és nyomtatott anyagok
Pályázó: A38

2. helyezett
Playboy Exclusive  – magazin és iPad applikáció
Pályázó: Marquard Media

3. helyezett
SPAR Kappa hűségpromóció – webes felület és mobilraoptimalizált weboldal
Pályázó: REON Digital

Shortlist
iPubs könyv egy kattintásra – webes felület és mobilraoptimalizált weboldal
Pályázó: fapadoskönyv.hu

 

FŐDÍJASOK 

Hg.hu
HVG  Extra Business

 
A díjátadó képeiért kattintson!

A Mediadesign célja az volt, hogy megtaláljuk a magyar alkotók által készített, legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket, valamint szerettük volna felhívni a figyelmet arra, hogy a szöveges tartalom mellett egyenrangú szerepe van a vizuális összképnek. A verseny az egykori Magazin Mánia magazindizájn verseny folytatása, bővített változata.

A zsűri
  • Csényi Kati, televíziós szakember, a Viasat volt programigazgatója
  • Gyimesi Judit, a Hamu és Gyémánt volt vezető grafikusa
  • José Simon, a Simon Says és a  Superlab vezetője
  • Illés Etele, webdesigner
  • Karajz Zsolt, belsőépítész, díszlettervező
  • Kenczler Marci, a Kirowski Isobar egyik art directora
  • Tinnyei István, a Sanoma mobilmédiacsoport vezetője
  • Krémer Julianna, a Professional Publishing Hungary művészeti vezetője
  • Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője



(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Halott Pénz és a Quimby volt a fesztiválszezon legtöbbet hivatkozott zenekara.

Nem aknázzuk ki a Budapest turizmusában rejlő lehetőségeket — derült ki a Turisztikai Marketing konferencián múlt csütörtökön.

Nem biztos, hogy Magyarország jutna eszébe a Google keresőjében ma látható animációról.

hirdetés

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: szeptember 30.

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni. A KONFERENCIA MEGTELT!

Ismét keressük a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket! Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: október 7.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek. 2016. október 7., 14., 21.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12. BETELT!

Az elkötelezett fogyasztó, mint hatékony marketingeszköz. Időpont: október 13.

Konferencia a YouTube-ról a Google-lel. YouTube hirdetések, YouTube sztárok, kutatási eredmények, exkluzív bejelentés a Google-től, vacsora, Random Trip október 18-án, az A38 Hajón.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal harmadik alkalommal, október 25-én.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: 10.28.

Előre! De Merre? Sztárelőadő: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier 2016.11.29.