hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Vinczeffy Virág

Vinczeffy Virág az idegenforgalmi szakmából érkezett a marketing és a pr világába. 1993 és 1996 között még stewardess volt a Malévnál, közben a Kereskedelmi és Vendéglátó-ipari Főiskolán is tanult. A főiskola után aztán gyorsan szerzett egy MBA-fokozatot a Közgázon, ahol jelenleg is PhD-zik. 1998-óta dolgozik az Mmd kommunikációs tanácsadó cégnél, ahol – ügyfélkapcsolati igazgatóként – a cég második számú vezetője. Tervei szerint tizenöt év múlva majd „tanácstalanul ülök a 15 éves fiam matekleckéje fölött, és menthetetlenül próbálom lebeszélni a lányomat a szemgolyópiercingről! Közben az otthoni high tech irodámból irányítom a kollégákat, miközben még mindig hiszek a személyes kommunikáció erejében”– mondja, jelezve, hogy a munka mellett a család a legfontosabb számára.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

Gyerekeknek szólnak médiatudatottság témában. 

Keszég Attila januártól az anyacégnél folytatja pályáját.

Az Allegro Groupot egy fejlesztőcégre váltotta. 

Az ügynökség nyerte a Molson Coors tenderét. 

151 nevezés érkezett a Kreatív versenyére.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Idén is várjuk a legjobb, legkreatívabb és leghatékonyabb pr-kampányokat! MEGHOSSZABBÍTOTT NEVEZÉSI HATÁRIDŐ: OKTÓBER 17. PÉNTEK

Gyakorlati tréning Facebook-kampányok menedzseléséhez

Új versenyt hirdet a Kreatív! A kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait várjuk.

Mi lesz és miért a csomagoláson 2014 decemberétől? 100 nap múlva jönnek az új élelmiszer címkék!

Miben fejlődhetnék vezetőként? - Workshop vezetőknek és leendő vezetőknek

Magyarország első kifejezetten shopper marketinggel foglalkozó szakmai konferenciája. Október 20-án, a statisztika világnapján kedvezményesen lehet jelentkezni!

Workshop a sajtókapcsolatok még hatékonyabb kezeléséről

Következő időpont: november 11.

Milyen, ha érted harcolnak? Mire használjuk? Hogyan működik? Mit érünk el vele? Workshop november 12-én délután

A hazai pr-szakma 25 éve, belső kommunikáció, közösségi média, közösségépítés

hirdetés