hirdetés

Idén már egész nyáron futni fog az alkalmazás.

Ez már nem Öveges professzor konzervdobozos kísérletezgetése.

A Coco24 ital bevezető kampánya Erdélyi Zsolttól.

Interjú Molnár Csabával, a MagNet Bank közösségfejlesztési vezetőjével.

Május 19-én, a Hipnózis díjátadóján mutatták be munkáikat.

hirdetés

Délután tartották az erről szóló rendkívüli sajtótájékoztatót.

Képek a díjátadóról, az alapozásról és az utána következő bulizásról az A38 Hajón.

Interjú Oláh Alexandra marketingvezetővel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok – X. rész

Simó György az Origo és a magyar digitális média kezdeteiről.

Ezeket a programokat ajánlja Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere. Kultúrterror.

Három arany, egy ezüst, két bronz és egy Epica-különdíjjal.

Magyar lélekpénz, Budapest-applikáció és múzeumpedagógia módszertan a munkák között.

De végre egy egységes európai adatvédelmi szabályozás született.

hirdetés

Rántotthúsos szendvics, kovászos uborka és fröccs.

Új szlogenje is van a banknak: A pénz jó.

Interjú a magazinpiac szuperhősével, Mr. Magazine-nal. (X)

Ebbe az exoszkeletonba bújva sokkal erősebbek lehetünk.

Fiatal rendezők forgattak kisfilmeket a Bubbles mosodaláncnak.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

Az Együtt az Eltűnt Gyermekekért Alapítvánnyal közösen.

Lesz benne foglalkoztató füzet és nyári programajánló is.

A jelentkezők egy Über-autóban találkoznak a potenciális befektetővel. 7 percük van prezentálni.

hirdetés

A Secret dezodor ütős filmjében.

Próbáld ki, mielőtt megveszed a gyerekednek.

A Népszabadság online kiadásánál folytatja.

A demokratikus konferencia-modell jegyében.

Glamour Gardróbfrissítést tartottak a Westendben.

Helytelenül fogalmaztak a tegnapi bejelentéskor.

A brazil Colgate kampányában egy szomjas kisgyerek néz rád a mosdókagylóból.

A Mars című film egyes jeleneteit vették fel.

Sikeres emberek beszélnek a baklövéseikről.

A Szentkirályi tavaly került külföldi résztulajdonba.

Témája a fenntartható növekedés.

Tomi a Facebook-ismerőseivel ül le 3in1-t inni.

A szakember korábban ingatlan-tanácsadó volt.

Az MPRSZ 10. alkalommal rendezi meg.

Sokaknak nem jött be megújult dizájn. 

hirdetés

A legjobb tartalomalapú marketinges megoldások versenye díjátadó és workshop: május 26.

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

FMCG-FÓRUM az aktuális és égető szakmai kérdések megvitatására, június 7-én

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Május 27-e az új leadási határidő.

Méghozzá Erdélyből. A kolozsvári Halcyon Mobile társalapítóját hívták meg.

Két magyar nevező is bekerült a döntőbe. 

Május 29-ig várják a jelöléseket. 

A hekkevés, a nyári zokni és a szigszalag is előkerül.

A cég a Népszava megvásárlásáról is tárgyal. 

A Tények stábjából álltak fel hárman. 

A Getty Images remek kampányt indított.

Kiderült, ki készíti a kötelező betelepítési kvóta elleni népszavazás kampányát.

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó céggel jogszerűtlenül bontottak szerződést.

Beszámoló a prágai Engage 2016 konferenciáról.

A szakszervezet viszont ingyen kérne ételt tőlük.

A Magyar Hírlapnak kell a zsebébe nyúlnia.

A megújult alkalmazásukat népszerűsítik vele.

Rendes Zoltán partnerként csatlakozik.

Ördög Nóra és Majka lesz képernyőn.

Május 17 és június 26 között tart.

A Frissdiplomás róluk készített kutatást.

Fiatalnak érzem magam, mintha 20 éves lennék - mondta George Lois. 

Hatalmas infografika a sorozatokról, a Barátok közttől a Trónok harcáig.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30 31            
 

books.kreatívonline


Ha támogatja az After-School All-Stars szervezetet, megteheti.

Batiz Andrással interjúzott a Spindoc blog.

A Shard felhőkarcoló nagy felbontást ígér vendégeinek.

Egészségcentrikussága miatt választotta őt a márka.

Az Adidas ikonikus cipője egy évet pihent.