hirdetés
hirdetés

A Y&R és a McCann örülhetett, utóbbi egy előadót is küldött a fesztiválra.

A piaci szereplők szerint még van mit tanulni. (X)

A szemed előtt van, és mégsem veszed észre a tragédiához vezető utat.

A nagyobbakat lefotóztuk, most pedig megszavaztatjuk a legjobbakat. És még nyerni is lehet! (X)

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

hirdetés

Testet ölt a nyolcvanas-kilencvenes években felnőtt generációk számára alapvető kulturális-technológiai kétdimenziós szimbólum.

Putyin nyilatkozata nyugtatta meg a Panama-iratokat publikáló két újságíró egyikét, akinek esze ágában sincs segíteni a hatóságoknak. Interjú.

Óriásbeszámoló a Kreatív Média 2017 konferenciájáról: üzletfejlesztés, új értékesítési csatornák, meg az állam.

Mind a felhasználók, mind a márkák szempontjából. Publicisztika.

A kiadó strukturális átalakítására hivatkoznak.

Ezzel a gyerekeknek varázslatossá is teszi az ünnepet. 

A Viber bemutatta a chatbotot használó hazai márkákat és fejlesztőiket.

Sehol a közelben egy konnektor? Semmi gond, ezt a gömbtöltőt forgatni is elég.

Tudósítás a Kreatív által szervezett PR Napról.

Ők készítik decmeber 5-től az állami cégek kommunikációs kampányait. A Mindshare helyén új belépő van.

Wes Anderson rendezte a H&M karácsonyi reklámfilmjét. Nagyon kedves kis film.

A reklámbeli Ábel még a gyerekes nézőket is rettenetesen idegesíti, de a Synetiq mérései szerint ha az volt a cél, hogy kitűnjön, az összejött. Vendégcikk.

Csabai Károly foglalkozott először az MNB-alapítványok ügyeivel.

Nem, nem a Facebook tehet róla. Nádori Péter publicisztikája a Kreatív novemberi számából.

Az év megbízója pedig az OTP Bank.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

Óriásanyag saját kutatással, menő külföldi példákkal a szakmabeli nőkről.

A nagy médiacégek híreit egy új funckió segítségével külön rendeznék.

A Junior Master of Light-díj felhívása tárgytervezőknek és képzőművészeknek is szól.

Az ingatlanfejlesztő cégcsoport meghívásos tendert írt ki a pr-és közösségimédiás feladatokra.

A citylightok pedig éjszaka is világítanak. 

A Mediacity többi lapja a régi kiadónál marad. Még nem tudni, lesznek-e személyi változások.

hirdetés

A hangzatos Gyűjtőpont címet viseli.

Tabletre vonatkozó formátumot is meghatároztak.

Szerintük óriási lehetőség rejlik az automatizált közlekedésirányítási folyamatokban.

Összesen 104 millió forint értékben.

A jelentkezési határidő december 9.

Ezért sosem kérnének belőle. A közleményt teljes egészében közöljük.

A biztonságos szex nem hivatalos emotikonja az "esernyő esőcseppekkel" lett. 

Mobilalkalmazását népszerűsíti a Netpincér, és ehhez pár okostelefont is tönkretesz.

A svéd Johan Stromsater a Budapesti Metropolitan Egyetem új vezérigazgatója. 

A közszolgálat nem volt alternatíva, mondták a sajtótájékoztatón.

Egy kamasz lány és az apa nem értenek szót egymással. De mi köze ennek az Ikeához?

Murányi András a Facebookon jelentette be, hogy elhagyja az újságírói pályát.

Széles Gábor erről a Magyar Hírlapnak adott interjújában beszél.

200 pályazatból választották ki a nyerteseket.

Instant share banner is készült.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Díjátadó: december 5-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük. Pontszerzés az M+ Listán. Nevezési határidő: 12.12.

Save the Date! Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Az IBM-mel közös Edison Light Up! programjukat hirdetik egy sci-fi hangulatú szpotban.

Mindenki a piac bővülését várja – derült ki az IAB és az FMG R&D kutatásából. 

A Facebookra konfigurálták, a Máltai Szeretetszolgálatot támogatják.

A sok színes ajtót és az inspiráló üzeneteket az ügynökség 15. születésnapjára időzítették. 

Mindenből hozd ki a legtöbbet üzeni a márka.

Lesz Playback Párbaj is Gáspár Lacival.

A Szeretlekmagyarországé, például.

Azaz: filmeket és sorozatokat lehet legálisan letölteni telefonra és tabletre.

Az Unilever új cégnek adta a megbízást.

Illetve, pont, hogy nem. Jópofa Sodastream-reklám.

Kampányba kezdett a szépségápolási márka.

A férfimagazin idén a marketinges, kommunikációs szakma fontos arcait is bevonta.

Ezt egy új animációs filmben mesélik el.

Water Willy és Lilly bukása már neki is sok volt?

A Magyar Úszószövetség elhatárolódott az általa kiválasztott kabalafiguráktól.

"Kedves valaki, aki 42-szer játszotta le Valentin Napon a Sorry című számot: mit tettél?!"

A nyertesek hosszabb távon dolgoznak majd a dizájnon.

Hiszen az ünnepi készülődés dandárja a hölgyekre marad.

A télapói lét nehézségeire fókuszál az önmagát fanyar humorúnak aposztrofáló kampány.

Megjelenésenként nettó 2,4 millió forintért. FRISSÍTVE: Megszólalt az MVM

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
        01 02 03 04  
  05 06 07 08 09 10 11  
  12 13 14 15 16 17 18  
  19 20 21 22 23 24 25  
  26 27 28 29 30 31    
 

books.kreatívonline