hirdetés

Ezen a héten Sólyom Balázs, az Invitel online csapatának vezetője írta a Kultúrterrort.

Különböző nemzetek himnuszaiból mixeltek zenét hozzá.

Derült ki a Nielsen többképernyős médiafogyasztást vizsgáló hazai kutatásából.  

Az Eb után az olimpiához igazodik. 

A Kreatívnak elmondta, hogy sok terve van a jövőre nézve és nyitottan áll új feladatok elé. A magazinoknak már megvannak az új főszerkesztői.

hirdetés

Az MEC elemzésből az is kiderült, hogy a márkák közül Telekom és a Túró Rudi posztjai voltak a legnépszerűbbek.

Lecserélték a kötelező betelepítési kvóta elleni népszavazáshoz készült üzeneteket, újra rákérdeztünk a készítőkre. 

Bemutatjuk a Z-generáció médiahasználatában megfigyelhető legfontosabb trendeket.

Kerti sütögetéshez és tóparti bulikhoz itt a kétkazettás magnó nosztalgiáját felébresztő, hordozható és mobilra köthető hangsugárzó koffer.

Interjú Fodor Máriusz zeneszerzővel, aki az egyik legtöbbet foglalkoztatott reklámzeneíró Magyarországon.

Akik utána sikeresek lettek. A kampányt a Mito jegyzi.

Első alkalom, hogy a hatóság is beszáll a kutatásba.

A szakember közel 15 év után hagyja el a médiaügynökséget.

Kultúrterror Ludvig Orsolya Stefanitól, az EY brand, marketing és kommunikációs igazgatójától.

A Whitereport jelentése alaposan körbejárja, mi történt a hazai médiapiacon.

Interjú Maszlavér Gábor fesztiváligazgatóval.

A DumaFüred filmjeiből ez is kiderül.

Interjú a Sport TV ismert kommentátor-riporterével.

14 év után hagyja el a kiadóvállalatot.

Elkészültek a 2016-os Ördögkatlan videói.

Nyáron hűt, télen fűt az a jégakku méretű miniklíma, amely a derékra csatolva hordható.

A testületnek Vajna és Ujj Mészáros is a tagja lett.

A Youtube-on több mint 50 millióan látták már.

A UNICEF kampánya pro bono készült.

hirdetés

A műsor az RTL II-n fut majd.

A Bocuse d’Or mellett az otthon is elkészíthető szarvasgulyásról is lesz szó a sorozatban.

A bloggerek egy elektromos autót teszteltek. 

A Zöldunió a környezettudatos tematikájú webhelyek hirdetési felületeit kínálja.

Az alkalmazásban 1000 múzeum, archívum és intézmény műalkotásai között lehet keresgélni.

A Gooól! kiállítás kampányarca Janklovics Péter humorista lett.

A légitársaság a biztonsági intézkedések fontosságára hívja fel a figyelmet. 

Július 25-ig várják a pályázatokat.

A likőrmárka meghívásos tendert írt ki a díszdoboztervezésre.

A világ vezető harcművészeti szervezete, a UFC meccsei a csatorna műsorán.

A szemüveget feltéve bárki a kifutón találhatta magát.

Emellett 76 millióval támogat műsorokat az NMHH.

Bolla Zsolt, a Sláger Rádió korábbi programigazgatója érkezik.

A Cartoon Network zöld utat adott a gyártásra.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

A gyógyszeripar szerint a mostani felhívás negatív előítéleteket köt a gyógyszerekhez.

Egy német anyuka mutatja be, hogyan kell strandra a leghatékonyabban csomagolni.

24 hírességet állítanak próbatételek elé.

Benne van Pablo Escobear, a 40 kiló kokaint befaló fekete medve is.

Az egyik kiemelt ügyfélcsoportot fogja vezetni.

Az ügynökség a Fastbridge volt.

Három kategóriában lehet jelentkezni.

A Mindig TV földfelszíni, digitális, ingyenes platformján lehet fogni.

Megjelent az idei lapszám, melléklettel, kapcsolódó weboldallal és rendezvényekkel.

A Geometry Global kreatívigazgatója is  is beválasztották a grémiumba.

A zenész 68 éves volt.

A reklámot a nyitó ceremónia alatt is levetítik.

Rob Schneiderrel, John Cenával és egy öreg nénivel a főszerepben. Egyszerű, de nagyszerű.

Viszont a megszűnőké csökkent az Opten felmérése szerint.

A Budapesti Állatkert munkáját támogatják.

Még ha a kiskereskedőknek nem is kell kivonszolni pénztárgépüket a helyszínre.

Túl sokan használták marketingeszköznek.

Betársultak egy 360 fokos, 3D térhatású filmeket készítő cégbe.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 

books.kreatívonline