hirdetés

Az Artvertising executive directora írta az e heti Kultúrterrort.

A meztelen modellek testére különböző zászlókat festettek és néhány helyen a színek elkenődtek. 

Vidus Gabriella elmondja, miért döntöttek így.

Interjú az egyik legnépszerűbb svéd kreatívügynökséggel, a Snaskkel. 

Összesen 92 nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobbakat. 

hirdetés

Úgy tűnik, hogy a barátok fontosabbak lesznek, mint a hírek.

Leköszön az ügynökség kreatív- és vezérigazgatója, egyelőre  nem tudni, mihez kezd.

Interjú Kostil Danila filmrendezővel, a Young Director Awardon aranyat nyert Kinopravda alkotócsoport egyik tagjával.

Egy megkéselt nő mutatta meg, hogyan segít utcai támadásnál az okosgyűrű.

21 pályamunka részesült díjazásban.

John Michael McNutt vehette meg a hírpotált.

Kerekes József sorolja a magyar focisták neveit.

Interjú két fiatal magyar kreatívval.

Új reklámkampánya azt kritizálja, ahogy a kreatívok egymást díjazzák.

Nem csak Anglia és Európa, az egész világ megszívja az üzletember szerint.

A Kinopravda Young Director Awardot nyert.

Film, integrált, film craft, titanium oroszlánok.

Vajon hogyan szórakozik, mivel tölti a szabadidejét a Pepsi vezetője?

Nehéz tehetséges, fiatal kreatívot találni. De akkor hova mennek dolgozni a kitetovált szakállasok?

Miben rejlik a fiatalosnak gondolt szolgáltatás ereje marketingszempontból? Elemző cikkünkből kiderül.

Hogy tetszik Cannes a fiataloknak? Két Young Lions résztvevővel beszélgettünk az élményeikről.

Beszélgetés Matt Smith-szel, a londoni The Viral Factory egyik alapítójával.

De meglepetésből még öt másik ügynökség is szerepel a képen.

A Szépvölgyi úton egy rendhagyó óriásplakát jelent meg.

Rivaldafényben Sean Connery.

hirdetés

Olimpiász címen vasárnaponként

1941-ben a Bulova óra- és ékszermárka vetített egy 10 másodperces szpotot egy baseball-meccs előtt.

Az ásványvíz ezzel is ünnepli idei megújulását.

A Hvg.hu értesülései szerint, és a pénzt részben cégvásárlásokra fordítanák. 

A tévés szakember a csatorna híradójának műsorvezetője lesz. 

Július 1-től Bordás Gábor vezeti az online szerkesztőségét.

A Paramount Tetőmozi szeptember elejéig üzemel.

A Blablacar​ a NYU Stern Üzleti Egyetemmel készített felmérése szerint.

A külpolitikai hírportál ma frissül utoljára.

Tavaly több mint 30 ezren vettek benne részt.

A műszaki fejlesztésre kiírt pályazatán összesen tizenöt közösségi televízió és rádió nyert.

A Geometry Global nyerte meg a tendert.

A Vitorlás Magazin az első országos lapja.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Remek reklám a Coca-Colának Jordan Spieth golfjátékos főszereplésével.

A tűzoltó és az ápolónő a szexuálisan legvonzóbb szakmák a Szexrandi.hu felmérése szerint.

Ez is kiderül a Gfk FMCG-kutatásából.

A mosdókba szerelt tabletekkel senki se marad le a gólokról.

Mérföldkőnek számít az ítélet az indoklás miatt.

A Bayer azt állítja, nem fizetett a megjelenésekért.

3 cég fogott össze, hogy 3 éven belül minden iskolába eljusson a technika.

A Design Világnap alkalmából.

Az alkotók méltányos javadalmazását sürgetik.

Az ausztrál Négy Mancs reklámjában.

AZ Old Spice fura és formabontó kampánya.

Többek között a JOY, Éva, InStyle, Shape és Men’s Health közül lehet válogatni.

A játékforgalmazó cég pr-ügynökséget választott.

A svéd csapat futballistája az Eb-n játszotta utolsó válogatott meccsét.

A Dentsu Aegis Network kezdeményezése.

Teljesen kimaxolták a válogatott dicséretét.

A Népszabadság cikke számolt be róla.

A mérkőzést közel három millióan követték csak a háztartásokban.

A Nielsen ennek is utánajárt. Meg fog lepődni.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 

books.kreatívonline

  • learn more Eladásmenedzsment

    A személyes eladás technikáiról, sikeres módszereiről számos kiadvány, könyv érhető el, és tréningek széles körű kínálata ígér üdvözítő...

  • learn more Mérjünk meg bármit!

    Vége a feltételezéseknek! Ebben a könyvben nem mágikus képleteket, hanem szemléletet kapunk, amely könnyen alkalmazható a humánpolitika napi...

  • learn more Közszereplés

    Németh Erzsébet Ph.D. logopédus, szociálpszichológus a közéleti kommunikáció gyakorlatának és elméletének egyik legelismertebb hazai szakértője, kutatója...

  • learn more Üzlet&Pszichológia - A változás 2/1. II. évf. 5. szám

    Megjelent a legújabb szám. LAPOZZON BELE ITT!

  • learn more Pénzügyi Navigátor

    „A Pénzügyi Navigátor című könyv illetve előzménye , a Pénzügyek a Gazdaságban című kötet 1993 óta az egyik legnagyobb példányszámban elkelt...

  • learn more Pénzügyi vihar Európában és az Egyesült Államokban

    A legendás üzletember könyvében a Financial Times és a New York Review of Books hasábjain megjelent...

  • learn more Az ötletes reklám

    Útikalauz a kreativitás birodalmába. A szerző, aki maga is sikeres alkotó, a világ legszellemesebb reklámjait bemutatva kalauzol végig egy különleges...

  • learn more Számítógéphasználat mindenkinek

    Ennek a "Hogyan használjam?" c. kiadvány alapján készült könyvnek a segítségével alapszintről elindulva, a számítógép...

  • learn more Vezetőkről nem csak vezetőknek

    15 elgondolkodtató interjú   A kötet 15 elgondolkodtató vezetői interjút sorakoztat fel - természetesen nem a „hogyan legyünk...

  • learn more Vonzerő - hogyan nyerjünk meg bárkit, bármilyen helyzetben?

    Vonzerő: képesség arra, hogy bárkivel gyorsan bizalmi kapcsolatot teremts.Lehet, hogy azt hiszed,...