hirdetés
hirdetés

Média 2013 - Gondolatcsere és networking a 2013-as évről


A gazdasági válság 2012-re már egy állandósult helyzet. Milyen marketingstratégia mellett lehet fenntartható az üzleti siker? Milyen modellben lehet nyereséges médiacéget üzemeltetni?

Média 2013 konferencia - Gondolatcsere és networking a 2013-as évről és a sikeres márkakommunikációról 

Időpont:
2012. december. 11. 09:00
Helyszín:
Zara Continental Hotel Budapest****Superior (1074 Budapest, Dohány u. 42-44.)


Média 2013
 - Gondolatcsere és networking a 2013-as évről és a sikeres márkakommunikációról 


A reklám és médiapiac szereplőinek 2012-ben egy jelentősen átalakult, szűkösebb piachoz kellett alkalmazkodniuk. Ez nem átmeneti válság, hanem egy állandósult helyzet. 

  • Milyen marketingstratégia mellett lehet fenntartható az üzleti siker?
  • Milyen modellben lehet nyereséges médiacéget üzemeltetni?

Marketinges és médiás vezetőket kértünk fel arra, osszanak meg egy-egy olyan gondolatot, ami szerintük hasznos lehet 2013-ban a média és reklámipar szereplőinek.



TÉMÁINKBÓL:

  • Makrogazdasági környezet, marketingkommunikáció, médiapiac
     
  • Milyen makrogazdasági környezetben kell tevékenykedniük a cégeknek jövőre és hogyan hathat mindez a marketingre és a kommunikációra? Milyen volt a médiapiac 2012-es éve? Mi várható jövőre? 
     
  • FMCG - Csökkentett üzemmód: változás az élelmiszeripari cégek marketingkommunikációjában
     
  • Telekommunikáció - Változó jogszabályi háttér, folyamatos innovációs igény, telített piac
     
  • Pénzügyi szolgáltatások - Különadók, gazdasági visszaesés és fogyasztói bizalmatlanság. 
     
  • Médiaügynökségek - Több munka, kevesebb pénz 
     
  • 2012-es reklámköltési adatok
     
  • Médiacégek túlélési technikái 
     
  • ...és számos üzleti beszélgetés a szünetekben és a konferenciát követő borozás alatt!


Márkák és ügynökségek, amelyek képviseltetik magukat:

Aegis, Coca-Cola, Heineken, Gyermelyi, Initiative, Invitel, Magyar Telekom, MEC, OMD, P&G, Takarékbank, Telenor, UPC és sokan mások...  

  





Részvételi díj:
39 900 Ft + áfa

Csoportos kedvezmények:
2 főnek 34 900 Ft + áfa / fő
3 főtől 29 900 Ft + áfa / fő

Helyszín: Zara Continental Hotel Budapest****Superior (1074 Budapest, Dohány u. 42-44.)
Időpont: 2012. december 11.



További információ

Varga Márton

vargam@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4564
fax: +36 1 430 4579 

Havas Kinga

havask@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4563
fax: +36 1 430 4579 


 
További információ


Havas Kinga

havask@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4563
fax: +36 1 430 4579 

Varga Márton

vargam@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4564
fax: +36 1 430 4579

Média 2013 - Gondolatcsere és networking a 2013-as évről és a sikeres márkakommunikációról 


PROGRAM


8.30 - 8.55 Regisztráció 
 

8.55 - 9.00 Köszöntő
 

9.00 - 9.05 Felvezetés

  • Szigeti Péter, főszerkesztő, Kreatív; tartalomfejlesztési igazgató, Professional Publishing Hungary 
  • Román Balázs, főszerkesztő, Kreatív Online 
     

9.10 - 9.40 Makrogazdasági környezet, marketingkommunikáció, médiapiac

Milyen makrogazdasági környezetben kell tevékenykedniük a cégeknek jövőre, és hogyan hathat mindez a marketingre és a kommunikációra? Milyen volt a médiapiac 2012-es éve? Mi várható jövőre?

  • Sere Péter, PwC, távközlés és média ágazatokért felelős vezető menedzser


9.45 - 10.00 Media Health Check

  • Incze Kinga, Mrs. White Media Consulting, ügyvezető-tulajdonos
     

10.05 - 11.05 Telekommunikáció - Változó jogszabályi háttér, folyamatos innovációs igény, telített piac

Hogyan lehet sikeres egy telekommunikációs cég? Milyen fő piaci trend lesz a meghatározó a telekommunikációs iparban jövőre? Milyen marketing- és médiastratégia mentén gondolkodnak majd a főszereplők?

  • Kovács Ildikó, Magyar Telekom, marketing és vállalati kommunikációs igazgató
  • Liptay Gabriella, Invitel, marketingkommunikációs igazgató
  • Szabó Béla, Vodafone, márkaigazgató
  • Tóth András, Antenna Hungária, kommunikációs vezető
  • Záprel Zsolt, UPC, marketingigazgató
     

11.05 - 11.25 Kávészünet
 

11.25 - 12.15 Pénzügyi szolgáltatások - Különadók, gazdasági visszaesés és fogyasztói bizalmatlanság

Hogyan alakult át a pénzügyi szolgáltatók kommunikációja 2012-ben? Milyen termékekkel, szolgáltatásokkal lehet piacon maradni és piacot szerezni?

  • Földeák Gábor, Provident, marketingigazgató
  • Horváth Magyary Nóra, K&H, kommunikációs ügyvezető igazgató
  • Lenkei Anikó, Allianz, kommunikációs igazgató 
     

12.20 - 13.15 Médiaszereplők 2013-ban - Túlélési technikák

  • Szabó Ákos, Adaptive Media
  • Mihók Attila, Ringier
  • Simon Zsolt, TV2
  • Szelei Szilárd, Epamedia
     

13.20 - 13.45 Médiapiaci kilátások 2013 - A válság elmúlt, a helyzet változatlan

  • Máth András, Ringier, kutatási igazgató
     

14.00 - 15.00 Ebéd
 

15.00 - 16.00 FMCG - Csökkentett üzemmód: változás az élelmiszeripari cégek marketingkommunikációjában

Hogyan változott az élelmiszeripari cégek médiaköltése 2012-ben és mi várható jövőre? A jellemző iparági kommunikációs stratégiákról és a várható trendekről az FMCG iparág vezető marketinges döntéshozói beszélnek.

  • Juhász Péter Tibor, P&G, regionális online vezető
  • Aniot Dávid, Sió, marketingvezető
  • Tóth Gergely, Heineken, stratégiai kommunikációs menedzser
  • Szilágyi László, Sole-Mizo, marketingvezető
     

16.00 - 17.00 Médiaügynökségek - Több munka, kevesebb pénz

A magyar médiaügynökségi piac bevételeinek majdnem egyharmadát elvesztette 2008 óta. Hogyan működtethető nyereségesen ez a cégtípus? Hogyan lehet kiszolgálni az egyre összetettebb médiatervezési feladatokat csökkenő bevételek mellett?

  • Gulyás János, MEC, ügyvezető igazgató
  • Hajós Katalin, Aegis, ügyvezető igazgató
  • Németh Béla, Initiative, ügyvezető igazgató
  • Mező László, OMD, ügyvezető igazgató

 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre!


 

Szponzorok
Médiapartnerek
Főtámogató
Támogatók

Fájlok

hirdetés
hirdetés