hirdetés
hirdetés

Humor a reklámokban - workshop

 

Miért kell mindig nevetni? Kell-e mindig nevetni? Mikor legyen vicces egy reklám és mikor ne? 

Workshop a humorról és a reklámról marketingeseknek, ügynökségeknek, érdeklődő diákokoknak és mindenkinek, akit foglalkoztat a téma! 

Időpont:
2012. október. 31. 09:00
Helyszín:
Corvin Dumaszínház (Budapest, VIII. kerület, Corvin sétány 1/b)


HUMOR A REKLÁMOKBAN -
Mindig jó a nevetés?

Lehet márkát építeni a humorral? Erősíti a márkahűséget a nevetés? Mikor működik a humor és mikor nem? 

Minikonferencia a humorról marketingeseknek, márkagazdágnak, reklámszakembereknek, ügynökségeknek és mindenkinek, akit foglalkoztat a téma! 


 Szükségünk van mindig a nevetésre?

  Mikor éri meg viccesnek lenni, és mikor kell megőrizni a komolyabb hangvételt?

  Min szeretnek nevetni az emberek? 

 Miért tulajdonítunk ilyen nagy jelentőséget a humornak és a viccnek?

  Mérhető egyáltalán a viccesség hatása?

 

A rendezvény zárásaként a Dumaszínház fellépői előadják a Kreatív és a Dumaszínház közös jelenetíróversenyének győztes darabját!


Szereplők:

Janklovics Péter - színész, humorista, Dumaszínház
Vida Péter - színész, humorista, Dumaszínház

A nap moderátora: Litkai Gergely, Dumaszínház











Humor a reklámokban a Gazdasági Rádióban is! Szigeti Péterrel készült műsor arról, hogy miért fontos a humor a reklámokban, és arról, hogy miért lesz nagyon jó az október 31-i minikonferencia!

Hallgassa meg a műsort, kattintson a képre!






Részvételi díj:
24 900 Ft + áfa
Kreatív előfizetőknek: 19 900 Ft + áfa
3 fő jelentkezésétől: 19 900 Ft +áfa / fő
Diákjegy, érvényes diákigazolvánnyal 5000 Ft, ajándék Nagy Kreatív Könyvvel! 


Kapcsolat:
Havas Kinga, projektmenedzser

havask@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4563

fax: +36 1 430 4579 



További információ:

Havas Kinga
havask@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4563
fax: +36 1 430 4579 

HUMOR A REKLÁMOKBAN - Mindig jó a nevetés?


Program:

  9.00 - 9.10
 Bevezető
Szigeti Péter, Kreatív, főszerkesztő
 

 9.10 - 9.30
A humor pszichológiája - Hogyan és miként működik a humor, min és miért szeretnek nevetni az emberek?
Dr. Pap János, zenei akusztikus és nevetéskutató, a Zeneakadémia egyetemi docense

  • A humor állapot,  egyfajta létezésmód –a szellem játéka, az élet ellentmondásait feloldó, a lehetetlent megértő, a szenvedést is elfogadó életfilozófia. 
  • A humorhoz társuló érzelmet  derűnek, jókedvnek (mirth-nek) nevezzük.  Az önerősítő és a kapcsolatépítő humorral mindenki otthonába jókedvet vihetünk. Az agresszív és az önleértékelő stílus a humor negatív oldalai. Ugyan megnevettetnek, de nem képesek azt a pozitív attitűdöt kialakítani, ami pl. egy termék sikeres piaci bevezetéséhez szükséges.
     

 9.35 - 9.55
H
ogyan működik a humor és hogyan mérhető a hatása?

Orbán Gábor, TNS Hoffmann

  • A humor használata a reklámokban bevett, mindennapi rutin. A kérdés az, hogyan tudjuk ezt használni, hogy egy kampány összetett érdekei egyszerre érvényesülni tudjanak?
  • Milyen humort kedvelnek a régió egyes országaiban?
  • Milyen sajátosságai vannak a magyar piacnak?
  • Ezek alapján megnézhetjük, hogy a mai humoros reklámok mennyire reflektálnak a magyarok humor ízlésére. 
     

 10.00 - 10.20 
Miért van szüksége egy banknak vicces reklámokra?

Dolezsai Gergely, OTP, marketingkommunikációs osztályvezető
Sallai Ervin, Café Creative, kreatívigazgató

  • Kell-e keretsztori egy banknak?
  • Milyen keretsztorik léteznek? - Ezeknek előnyei-hátrányai.
  • Celebkampány vagy misszió?
  • Mi a humor és a humorista szerepe a nemduma kampányban?A humort beiktatni nem kell félnetek jó lesz... avagy árt vagy használ, ha viccelődünk a fogyasztói insightokkal? Lehetnek-e profánok a pénzügyek? Válság vs. banki viccelődés.


 10.25 - 10.45
Kávészünet
 

 10.50 - 11.10 
Mindig működik a humor? Vizsgáljuk meg a MinDig TV Extra reklámjait!

Kegye Krisztina, MinDig TV Extra, marketing menedzser
Vankó Csilla, Well Reklámügynökség, client service director

  • A MinDig Tv Extra és a Well Reklámügynökség esettanulmánya



 11.15 - 11.35 Mitől vicces egy reklám? Hogyan készítsünk tényleg vicces reklámokat?
 Száday Balázs, Ogilvy & Mather, stratégiai igazgató
 

  • Miért csempésszünk viccet a reklámba?
  • Hogyan fejti ki a humor a hatását?
  • Melyik fajta humor releváns, és melyik kevésbá a reklámokban?
  • Útmutató a humor helyes használatához!
  • A célcsoport fontossága

 

 11.40 - 12.10 
Végjáték:

A Dumaszínház és a Kreatív ügynökségi jelenetíró-versenye győztes munkáinak bemutatása, a Dumaszínház és a Thália színház fellépőivel.

Szereposztás hamarosan! 

A jelentkezési lapot a képre kattintva letöltheti!
 

Letöltöm a jelentkezési lapot

Partner:
Dumaszínház
Szervező:
Kreatív Csoport
Szponzor:
MinDig TV Extra

Fájlok

hirdetés