hirdetés
hirdetés

Gyógyszerkommunikációs Konferencia

Van sztorid? Legyen sztorid!

Minden jó reklám azért működik, mert jól mesél el egy érdekes történetet. Nincs ez másképpen az egészségügyi és gyógyszeriparban sem: a megfelelő csomagolás segíti a termékkel, a márkával való azonosulást és növeli az értékesítést, a hűséget, és nem utolsó sorban a márka értékét. A történetmesélés tanulható dolog, olyan sémákra épít, amelyeket régóta használnak az irodalomban, a filmkészítésben vagy például a popzenében. Elsőre talán meglepő, de a marketingkommunikáció rengeteget tanulhat ezekből a tapasztalatokból.

Február 28-án kiderül milyen, mennyit ér, hol, hogyan vagy miről szól és mi a titka az értékes tartalomnak. Esettanulmányok, tények, tanácsok és gondolatébresztő előadások mindenféle területről kifejezetten gyógyszeripari marketingeseknek.

Időpont:
2013. február. 28. 09:20
Helyszín:
Park Inn by Radisson Budapest, 1138 Budapest Szekszárdi u. 16-18.

 

4 jelentkezéstől ajándék social media minikutatást adunk!  


A jelentkezők cégenként megadhatnak olyan „hot topic”-ot (pl.: cukorbetegség) melyek megjelenési gyakoriságára kíváncsiak. Lehetőség van gyógyszernév illetve konkurensek megadására is.

Egy példa minikutatás itt letölthető.

Program


9:00 - 9:30 Regisztráció

9:30 - 9:40 Megnyitó

9:40 - 10:00

Kinek, miről és hol szóljon a (gyógyszerkommunikációs) tartalom?
Both Balázs, tartalommenedzser, Starski 

 10:05 - 10:25     

Mikor éri meg saját médiát építeni és fenntartani? Mennyit ér a tartalom?
Ihász Ingrid, Elemzési és tréningvezető, Index.hu

  10:30 - 10:50

Mitől jó egy történet? A jó story telling technikája  
Gosztonyi Csaba, ügyvezető igazgató, Carbon Group

10:55 - 11:25 Kávészünet   

 11:25 - 11:45

Mire emlékszünk a reklámokból és miért?
Román Balázs, főszerkesztő, Kreatív Csoport

 11:50 - 12:10

Milyen a jó szlogen? Milyen a jó headline? 
Kiskádár Tamás, kreatívigazgató, Mito

 12:15 - 12:35

A jó adwords alapszabályai - Tippek, trükkök
Szelei Szabolcs, marketingigazgató, Google

 12:40 - 13:00

Ne arról beszélj, amiről beszélni akarsz! - Issue management
Katona Éva, kommunikációs vezető, Egy Csepp Figyelem Alapítvány

13:05 - 14:00 Ebédszünet

 14:00 - 14:20

Megtudhatjuk, mit beszélnek rólunk a social mediában?  
Pálinkás János, Replise

 14:25 - 14:45

A sikeres Facebook kommunikáció titka
Németh Csaba, ügyvezető igazgató, Norbi Update

 14:50 - 15:10

Tartalomszolgáltatás compliance programokban 
dr Timár György, MWO Health Hungary (Aegis Media)

 15:15 - 16:00

Hogyan kerüljünk be egyészségügyi tartalmunkkal a médiába?
Újságíró kerekasztal beszélgetés:

Stöckert Gábor - rovatvezető Tech- Tudomány, Index.hu,

Pilling Róbert -  vezetőszerkesztő, Házipatika.com

Erdei Tamás - főszerkesztő, Metropol       

Szabó Éva - szerkesztő, Nők Lapja Egészség

Várjuk jelentkezésüket!

Részvételi díj: 49 000 Ft + áfa / fő
Részvételi díj 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő

Időpont: 2013. február 28. 9:20 - 16:30
Helyszín: 
Park Inn by Radisson Budapest, 1138 Budapest Szekszárdi u. 16-18. 


A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre!

 
   

  


További információ:

Légrády Edit, projektmenedzser
e: legradye@kreativ.hu
t: + 36 1 430 4591
f: + 36 1 430 4579

 

A tartalom színesíti, teszi érdekessé és fogyaszthatóvá bármely termék üzenetét. Ezért mennek FMCG márkák fesztiválokra, csinálnak vicces videókat stb.

De mi a tartalom a gyógyszerkommunikációban?

 Gyógyult betegek sikersztorija - ez is tartalom
 Compliance program során a betegeknek adott információs füzet - ez is tartalom
 Egy betegség felvilágosító kampány - ez is tartalom
 Egy gyermekbetegségről képeskönyvet kiadni - ez is tartalom
 Célzott website-ok frissülő hírei - ez is tartalom
 Rajzverseny / fotóverseny egy betegség témában gyerekeknek - ez is tartalom

Február 28-án olyan tanácsokat, tippeket, trükköket, megoldásokat kapunk a kommunikációs szakma elismert szakértőitől, melyből megérthetjük, hogyan kell jó tartalmat gyártani a gyógyszerpromócióban.

Cégenként 4 jelentkezéstől egy választott tetszőleges témában ajándék socialmedia minikutatást adunk!

Részvételi díj: 49 000 Ft + áfa / fő
Részvételi díj 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő

A részletekért kattinson a program fülre!


      Jelentkezési lap

 
   

 


A jelentkezési lapot itt tudja letölteni!

 

Jelentkezési lap gyógyszerkommunikációs konferencia

Szponzoraink:
Beflex
Házipatika.com
Támogatóink:
Park Inn Radisson by Budapest
Medical Tribune
Provision

Fájlok

hirdetés
hirdetés