hirdetés
Share on Tumblr

Sokkal kevesebbe, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna

Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámoltunk, bemutattuk a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemléztük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A portál médiaügynökségi értékesítését végzik. 

A 13. Jameson Cinefest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál díszvendége lesz szeptemberben.

Egy apuka elmeséli a fiának a Spar szórakoztató animációs videójában.

Reklámfilmmel folytatódik a Richter Gedeon tartós párkapcsolatokat népszerűstő kampánya. 

Új palackot kapott az italmárka. 

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A mobilok után most a kis és nagy elektromos készülékeket promózzák. 

Arra kiváncsi a portál, hogy hogyan éljük meg a szexualitást.

A Tekerj, hogy segíthess! kampányban 1 km letekerése 3 gyerek napi étkezését jelentette.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

hirdetés