hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Sokkal kevesebbe, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna

Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámoltunk, bemutattuk a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemléztük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A brazil Colgate kampányában egy szomjas kisgyerek néz rád a mosdókagylóból.

Interjú Molnár Csabával, a MagNet Bank közösségfejlesztési vezetőjével.

A Mars című film egyes jeleneteit vették fel.

Sikeres emberek beszélnek a baklövéseikről.

Május 19-én, a Hipnózis díjátadóján mutatták be munkáikat.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Szentkirályi tavaly került külföldi résztulajdonba.

Témája a fenntartható növekedés.

Tomi a Facebook-ismerőseivel ül le 3in1-t inni.

hirdetés

A legjobb tartalomalapú marketinges megoldások versenye díjátadó és workshop: május 26.

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

FMCG-FÓRUM az aktuális és égető szakmai kérdések megvitatására, június 7-én

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés