hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Sokkal kevesebbe, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna

Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámoltunk, bemutattuk a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemléztük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A nagy médiacégek híreit egy új funckió segítségével külön rendeznék.

A Junior Master of Light-díj felhívása tárgytervezőknek és képzőművészeknek is szól.

Az ingatlanfejlesztő cégcsoport meghívásos tendert írt ki a pr-és közösségimédiás feladatokra.

A citylightok pedig éjszaka is világítanak. 

A Y&R és a McCann örülhetett, utóbbi egy előadót is küldött a fesztiválra.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mediacity többi lapja a régi kiadónál marad. Még nem tudni, lesznek-e személyi változások.

A hangzatos Gyűjtőpont címet viseli.

Tabletre vonatkozó formátumot is meghatároztak.

Szerintük óriási lehetőség rejlik az automatizált közlekedésirányítási folyamatokban.

Összesen 104 millió forint értékben.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Díjátadó: december 5-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük. Pontszerzés az M+ Listán. Nevezési határidő: 12.12.

Save the Date! Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

hirdetés