hirdetés
Share on Tumblr

Minél kevésbé szabályozzuk, annál jobb ötletek születnek

A Kreatív egyik korábbi, tévés piaccal foglalkozó lapszámában bemutattunk néhányat a tévés szakma hátterében, tehát nem a kamerák előtt dolgozó, ám ettől függetlenül is meghatározó képviselői közül rövid interjúk formájában. Első körben három hazai tévés forgatókönyvírót mutattunk be, másodjára tévés rendezőkkel készült interjúkat olvashattak, most pedig tévés kreatívigazgatók válaszolnak. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Friderikusz Sándor a Facebookon közölte a hírt.

Reklámértékesítést, méghozzá Szlovákiában.

Netalántán 360-fokban? Akkor ezt nézze meg.

A svéd cég automatizált natív hirdetéseket kínál.

Egy sajtóügynökséggel működnek együtt.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skool kampányában a Geometry Global is részt vett. 

A kínai mosóporreklám okkal veri ki a biztosítékot. 

Egy helyen minden információ a Cannes Lionsról.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés