hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Minél kevésbé szabályozzuk, annál jobb ötletek születnek

A Kreatív egyik korábbi, tévés piaccal foglalkozó lapszámában bemutattunk néhányat a tévés szakma hátterében, tehát nem a kamerák előtt dolgozó, ám ettől függetlenül is meghatározó képviselői közül rövid interjúk formájában. Első körben három hazai tévés forgatókönyvírót mutattunk be, másodjára tévés rendezőkkel készült interjúkat olvashattak, most pedig tévés kreatívigazgatók válaszolnak. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Vajon hogyan szórakozik, mivel tölti a szabadidejét a Pepsi vezetője?

Nehéz tehetséges, fiatal kreatívot találni. De akkor hova mennek dolgozni a kitetovált szakállasok?

Miben rejlik a fiatalosnak gondolt szolgáltatás ereje marketingszempontból? Elemző cikkünkből kiderül.

A rádió korábbi vezetői távoznak.

A márka 150. születésnapját.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megvásárolták az ausztrál Repucomot.

Az érdeklődők egész este kérdezhették a Person munkatársait.

Megszületett erről a GVH döntése.

hirdetés

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Díjátadó: június 23-án

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

hirdetés