hirdetés
Share on Tumblr

Megvannak a CMA 2015 győztesei

A Kreatív idén második alkalommal hirdette meg a Content Marketing Awardot, amelyre 51 nevezés érkezett. Ezek közül 24 lett shortlistes, és 15 kapott díjat. A POSSIBLE és az X Kommunikációs Központ pedig a kategóriagyőzelmeik mellett fődíjakat is átvehettek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Ezen a héten Sólyom Balázs, az Invitel online csapatának vezetője írta a Kultúrterrort.

A testületnek Vajna és Ujj Mészáros is a tagja lett.

A Youtube-on több mint 50 millióan látták már.

A UNICEF kampánya pro bono készült.

A műsor az RTL II-n fut majd.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Bocuse d’Or mellett az otthon is elkészíthető szarvasgulyásról is lesz szó a sorozatban.

A bloggerek egy elektromos autót teszteltek. 

A Zöldunió a környezettudatos tematikájú webhelyek hirdetési felületeit kínálja.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

hirdetés