hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Médiatükör 2010

Kritikusak és önkritikusak az újságíróink

Nem ismerik a hazai médiát, és gőzük sincs, minek van hírértéke – ez tömören a hazai újságírók lesújtó véleménye a pr-esekről. Siralmasnak látják a médiamunkások saját szakmájuk színvonalát is. Az Uniomedia és a Nézőpont Intézet online felmérésének részletes eredményei.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A Bayer azt állítja, nem fizetett a megjelenésekért.

A Design Világnap alkalmából.

Interjú Kostil Danila filmrendezővel, a Young Director Awardon aranyat nyert Kinopravda alkotócsoport egyik tagjával.

Az alkotók méltányos javadalmazását sürgetik.

Egy megkéselt nő mutatta meg, hogyan segít utcai támadásnál az okosgyűrű.

Share on Tumblr

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mérföldkőnek számít az ítélet az indoklás miatt.

Az ausztrál Négy Mancs reklámjában.

AZ Old Spice fura és formabontó kampánya.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

hirdetés