hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente ,a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László ,Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Idén 30. alkalommal rendezik meg a versenyt.

A kiadó ezt közleményben tudatta a világgal.

Spike Jonze rendezte, Andy MacDowell lánya pedig megőrül benne.

Több mint 6 százalékkal 2015-höz képest.

Interjú Spielmann Gáborral, a Kabooom alapítójával, aki az Ad Starson a főzsűriben volt.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!