hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente ,a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László ,Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Vajon hogyan szórakozik, mivel tölti a szabadidejét a Pepsi vezetője?

Nehéz tehetséges, fiatal kreatívot találni. De akkor hova mennek dolgozni a kitetovált szakállasok?

Miben rejlik a fiatalosnak gondolt szolgáltatás ereje marketingszempontból? Elemző cikkünkből kiderül.

A rádió korábbi vezetői távoznak.

A márka 150. születésnapját.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!