hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

A nagy médiacégek híreit egy új funckió segítségével külön rendeznék.

A Junior Master of Light-díj felhívása tárgytervezőknek és képzőművészeknek is szól.

Az ingatlanfejlesztő cégcsoport meghívásos tendert írt ki a pr-és közösségimédiás feladatokra.

A citylightok pedig éjszaka is világítanak. 

A Y&R és a McCann örülhetett, utóbbi egy előadót is küldött a fesztiválra.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!