hirdetés
Share on Tumblr

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente ,a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László ,Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Ezen a héten Sólyom Balázs, az Invitel online csapatának vezetője írta a Kultúrterrort.

A testületnek Vajna és Ujj Mészáros is a tagja lett.

A Youtube-on több mint 50 millióan látták már.

A UNICEF kampánya pro bono készült.

A műsor az RTL II-n fut majd.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!