hirdetés
Share on Tumblr

Fiatal adatelemzők segítik a BKK­-t

A Budapesti Közlekedési Központ az MTA SZTAKI­-val együttműködve hirdette meg a MOL Bubi adatelemzési versenyt a kerékpáros közösségi közlekedési rendszer üzemelése során összegyűlt adatok elemzésének céljából 2015 szeptemberében. A verseny három feladatból állt, és ebből az egyiket a Clementine Consulting által elemző szoftverrel támogatott Bubilyze! csapat nyerte meg.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A Skool kampányában a Geometry Global is részt vett. 

Nyírő András az ABCD, az Internetto, az Index és az online magyar média születéséről.

A fődíjat az Uniomedia vitte el.

Cselló, Hamlet és divat a Kultúrterrorban a Cosmopolitan főszerkesztőjétől.

A kínai mosóporreklám okkal veri ki a biztosítékot. 

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy helyen minden információ a Cannes Lionsról.

Az ügynökség feladata egy új, vizuális platform bevezetése is lesz.

A fejlesztést a médiavásárló cégek már az őszi reklámkampányok tervezésekor igénybe vehetik. 

hirdetés

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés