hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Fiatal adatelemzők segítik a BKK­-t

A Budapesti Közlekedési Központ az MTA SZTAKI­-val együttműködve hirdette meg a MOL Bubi adatelemzési versenyt a kerékpáros közösségi közlekedési rendszer üzemelése során összegyűlt adatok elemzésének céljából 2015 szeptemberében. A verseny három feladatból állt, és ebből az egyiket a Clementine Consulting által elemző szoftverrel támogatott Bubilyze! csapat nyerte meg.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Vajon hogyan szórakozik, mivel tölti a szabadidejét a Pepsi vezetője?

Nehéz tehetséges, fiatal kreatívot találni. De akkor hova mennek dolgozni a kitetovált szakállasok?

Miben rejlik a fiatalosnak gondolt szolgáltatás ereje marketingszempontból? Elemző cikkünkből kiderül.

A rádió korábbi vezetői távoznak.

A márka 150. születésnapját.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megvásárolták az ausztrál Repucomot.

Az érdeklődők egész este kérdezhették a Person munkatársait.

Megszületett erről a GVH döntése.

hirdetés

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Díjátadó: június 23-án

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

hirdetés