hirdetés
Share on Tumblr

Az eredetiség a legveszélyesebb kifejezés a reklámban

Reklámtörténeti Arcképcsarnok címmel új sorozat indul a Kreatívon, melyben a reklámipar legendás alakjait mutatjuk be. Az első részben Rosser Reevest ismerhetjük meg, aki kitalálta az M&M's csokigolyó legendás szlogenjét, és megalkotta a USP fogalmát.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente ,a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László ,a Saatchi &Saatchi digitális igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Bemutatunk egy nagyon különös reklámos projektet, a Klub Trocaderót.

Fehérnemű és munkaerőkölcsönző.

Friderikusz Sándor a Facebookon közölte a hírt.

Reklámértékesítést, méghozzá Szlovákiában.

Netalántán 360-fokban? Akkor ezt nézze meg.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!