hirdetés
Share on Tumblr

Az eredetiség a legveszélyesebb kifejezés a reklámban

Reklámtörténeti Arcképcsarnok címmel új sorozat indul a Kreatívon, melyben a reklámipar legendás alakjait mutatjuk be. Az első részben Rosser Reevest ismerhetjük meg, aki kitalálta az M&M's csokigolyó legendás szlogenjét, és megalkotta a USP fogalmát.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente ,a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László ,a Saatchi &Saatchi digitális igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Új pr-ügynökséggel kezdi a 2016/17-es tanévet a 2016-tól egyetemként működő intézmény.

Október 3-tól megszűnik a húszperces napi összefoglaló.

Október 17-én indul a Viasat3 autós valóságshow-ja.

Megrázó kampánnyal hívják fel a figyelmet a prostituáltak elleni erőszakra.

Az Internet Hungaryn tették a bejelentést.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!