hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Az eredetiség a legveszélyesebb kifejezés a reklámban

Reklámtörténeti Arcképcsarnok címmel új sorozat indul a Kreatívon, melyben a reklámipar legendás alakjait mutatjuk be. Az első részben Rosser Reevest ismerhetjük meg, aki kitalálta az M&M's csokigolyó legendás szlogenjét, és megalkotta a USP fogalmát.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, a Saatchi &Saatchi digitális igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Ezért sosem kérnének belőle. A közleményt teljes egészében közöljük.

Testet ölt a nyolcvanas-kilencvenes években felnőtt generációk számára alapvető kulturális-technológiai kétdimenziós szimbólum.

A biztonságos szex nem hivatalos emotikonja az "esernyő esőcseppekkel" lett. 

Mobilalkalmazását népszerűsíti a Nepincér, és ehhez pár okostelefont is tönkretesz.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!