hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Átalakul az iProspect

Több új szolgáltatást is elindítanak. 

hirdetés

2016 elején több új szolgáltatással lép piacra az iProspect Magyarországon. Elsőként januártól az iProspect nemzetközi portfóliójában már jelen lévő, azonban helyileg, Bogár Péter és Andrási Gábor által fejlesztett Content Generation válik elérhetővé a magyar ügyfelek számára.

A szolgáltatás eleinte a ma már hagyományosnak számító Paid Search, Paid Social, Display (elsősorban GDN) és SEO szolgáltatások kiegészítőjeként funkcionált, ám miután egyre több esetben ez szolgált a SEO alapjául, több ügyfél önállóan is igényelte a megoldást a tavalyi év során.

2015 őszén az iProspect úgy döntött, érdemes kidolgozni a szolgáltatást támogató stratégiát, üzleti tervet és szervezeti vázat, valamint összeállítani az ezt működtetni tudó szakértő csapatot.
A szolgáltatáscsomag számos olyan tevékenységet foglal magában, amely kiegészíthetője lehet a Dentsu Aegis Network teljes hazai médiaportfóliójának:

- Content stratégia tervezése és lebonyolítása,
- szövegírás Paid Search, Paid Social, Display és SEO kampányok/projektek támogatására,
- videó ill. grafikai anyagok elkészítése,
- social media management,
- kisebb kreatív feladatok elvégzése a DAN média ügyfelei számára,
- blogger outreach, idővel saját bloghálózat kiépítése, mozgatása,
- analitikai szolgáltatások,
- social listening,
- valamint a klasszikus SEO szolgáltatás.

A csapat vezetője Head of Content & SEO szerepkörben Andrási Gábor. Az ő munkáját Social Media Specialistként Tőzsér Máté segíti, valamint a csapat hamarosan kiegészül szövegíróval, további SEO-szakértőkkel és designerrel is. A változással együtt az iProspect szerkezete is átalakul: a Paid Search, Paid Social és Display területek (itthon ismertebb összefoglaló nevén PPC) vezetője Bogár Péter lett. A Content Generation és SEO területekért Andrási Gábor felel, a Data&Insights és Conversion Optimization (ill. a nemzetközileg is még csak launch fázisban lévő Attribution) területek szakértője Takács Máté lesz. A három részleg munkáját Turóczi András, a Dentsu Aegis Network médiaigazgatója támogatja és segíti.

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ügynökségek a Bellacom és az Effektív-Art.

A Millenárisra szerveznek rekorddöntést.

A Nielsen Catalina Solutions kutatását az MLE szemlézte az új kampányának keretében. 

hirdetés

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. MEGTELT!

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 16-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest, mint brand. Szeptember 22.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

hirdetés