hirdetés
Share on Tumblr

Átalakul az iProspect

Több új szolgáltatást is elindítanak. 

hirdetés

2016 elején több új szolgáltatással lép piacra az iProspect Magyarországon. Elsőként januártól az iProspect nemzetközi portfóliójában már jelen lévő, azonban helyileg, Bogár Péter és Andrási Gábor által fejlesztett Content Generation válik elérhetővé a magyar ügyfelek számára.

A szolgáltatás eleinte a ma már hagyományosnak számító Paid Search, Paid Social, Display (elsősorban GDN) és SEO szolgáltatások kiegészítőjeként funkcionált, ám miután egyre több esetben ez szolgált a SEO alapjául, több ügyfél önállóan is igényelte a megoldást a tavalyi év során.

2015 őszén az iProspect úgy döntött, érdemes kidolgozni a szolgáltatást támogató stratégiát, üzleti tervet és szervezeti vázat, valamint összeállítani az ezt működtetni tudó szakértő csapatot.
A szolgáltatáscsomag számos olyan tevékenységet foglal magában, amely kiegészíthetője lehet a Dentsu Aegis Network teljes hazai médiaportfóliójának:

- Content stratégia tervezése és lebonyolítása,
- szövegírás Paid Search, Paid Social, Display és SEO kampányok/projektek támogatására,
- videó ill. grafikai anyagok elkészítése,
- social media management,
- kisebb kreatív feladatok elvégzése a DAN média ügyfelei számára,
- blogger outreach, idővel saját bloghálózat kiépítése, mozgatása,
- analitikai szolgáltatások,
- social listening,
- valamint a klasszikus SEO szolgáltatás.

A csapat vezetője Head of Content & SEO szerepkörben Andrási Gábor. Az ő munkáját Social Media Specialistként Tőzsér Máté segíti, valamint a csapat hamarosan kiegészül szövegíróval, további SEO-szakértőkkel és designerrel is. A változással együtt az iProspect szerkezete is átalakul: a Paid Search, Paid Social és Display területek (itthon ismertebb összefoglaló nevén PPC) vezetője Bogár Péter lett. A Content Generation és SEO területekért Andrási Gábor felel, a Data&Insights és Conversion Optimization (ill. a nemzetközileg is még csak launch fázisban lévő Attribution) területek szakértője Takács Máté lesz. A három részleg munkáját Turóczi András, a Dentsu Aegis Network médiaigazgatója támogatja és segíti.

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy helyen minden információ a Cannes Lionsról.

Az ügynökség feladata egy új, vizuális platform bevezetése is lesz.

A fejlesztést a médiavásárló cégek már az őszi reklámkampányok tervezésekor igénybe vehetik. 

hirdetés

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés