hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A jó dizájn profitot termel

A dizájn a versenyképesség egyik nélkülözhetetlen eszköze, pénzben kifejezhető hasznot hoz, mert egy üzleti problémára ad választ. A kis- és középvállalkozások vezetőinek szemléletmód váltásra van szükségük ahhoz, hogy ezt felismerjék, a dizájnszakembereknek pedig az üzleti gondolkodásmódot kell jobban elsajátítaniuk, hogy megfelelő üzleti támogatást nyújthassanak - hangzott el a Designról vállalkozásoknak címmel szerdán rendezett szakmai konferencián.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Arany-és ezüstszín közül lehet választani.

A kampányban az öngondoskodás fontosságára akarják felhívni a figyelmet.

Tavaly 10 nap alatt érkezett 872 klipjelölés.

Cégének a csatornával kötött többi szerződése továbbra is érvényes.

Elsőre elég meggyőző, a reklám legalábbis mindenképp jól sikerült.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy svéd szerző könyvét lehetett azokon megvenni, ami tagadta a náci népirtások tényét.

Itt is elkél a segítség, hogy biztonságosabban használják a gyerekek az internetet.

A kávéház a megújult arculatához kapcsolja a versenyt, határidő szeptember 8.

hirdetés

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. MEGTELT!

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 16-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest, mint brand. Szeptember 22.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

hirdetés