hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A jó dizájn profitot termel

A dizájn a versenyképesség egyik nélkülözhetetlen eszköze, pénzben kifejezhető hasznot hoz, mert egy üzleti problémára ad választ. A kis- és középvállalkozások vezetőinek szemléletmód váltásra van szükségük ahhoz, hogy ezt felismerjék, a dizájnszakembereknek pedig az üzleti gondolkodásmódot kell jobban elsajátítaniuk, hogy megfelelő üzleti támogatást nyújthassanak - hangzott el a Designról vállalkozásoknak címmel szerdán rendezett szakmai konferencián.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Teljesen kimaxolták a válogatott dicséretét.

Interjú két fiatal magyar kreatívval.

A Népszabadság cikke számolt be róla.

A mérkőzést közel három millióan követték csak a háztartásokban.

Új reklámkampánya azt kritizálja, ahogy a kreatívok egymást díjazzák.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Nielsen ennek is utánajárt. Meg fog lepődni.

A Dr. Kelen kozmetikumok kampánya.

Kissé visszaesett a GKI konjunktúraindexe.

hirdetés

A Kreatív nyolcadik alkalommal hirdette meg a online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 7-én

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

hirdetés