hirdetés
Share on Tumblr

A 2020-as olimpia a Dentsu miatt megy Tokióba

Hallott már olyan reklámügynökségről, ahol a dolgozók segítenek költözni az ügyfélnek? És olyanról, amely megszervez egy komplett olimpiát, amelynek saját tévéműsorai vannak, és az új dolgozóknak meg kell mászniuk egy hegyet? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen a 3000 ügyféllel büszkélkedő japán Dentsu reklámügynökséggel és bepillantást nyerjen a japán reklámiparba! Ebben pedig George Sugitomo, a 8 ezer dolgozóval működő ügynökség egyik kreatívigazgatója lesz segítségére. George decemberben az Isobar Budapest irodájában segített nemzetközi kampányok kidolgozásában, ekkor beszélgettünk vele.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Németh Lajos közel húsz év után nyugdíjba megy. 

Nagy Réka, modell is műsorvezető lesz a TV2 tehetségkutatójának egyik háttérműsorában.

A svéd szakszervezeti tömörülés készített egy szuper szpotot arról, hogy miért is jó Svédországban munkavállalónak lenni.

A Nyugati téri áruházban lesz okos tükör, okos próbafülke és okos pad is.

Amikhez új plakátok és kreatívok készültek.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Virtu360 készítette a filmet.

Az Ineedcoffee.hu a márka korábbi imázskampányából nőtt ki.

Az Andrássy út elején, egy molinón lehet a kiterjesztett valósággal találkozni.

hirdetés

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: szeptember 14. MEGTELT!

Negyedik alkalommal hirdetjük meg a versenyt. Szeptember 16-ig várjuk a legszebb médiatermékeket!

Digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest, mint brand. Szeptember 22.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.

hirdetés