hirdetés
Share on Tumblr

A 2020-as olimpia a Dentsu miatt megy Tokióba

Hallott már olyan reklámügynökségről, ahol a dolgozók segítenek költözni az ügyfélnek? És olyanról, amely megszervez egy komplett olimpiát, amelynek saját tévéműsorai vannak, és az új dolgozóknak meg kell mászniuk egy hegyet? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen a 3000 ügyféllel büszkélkedő japán Dentsu reklámügynökséggel és bepillantást nyerjen a japán reklámiparba! Ebben pedig George Sugitomo, a 8 ezer dolgozóval működő ügynökség egyik kreatívigazgatója lesz segítségére. George decemberben az Isobar Budapest irodájában segített nemzetközi kampányok kidolgozásában, ekkor beszélgettünk vele.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Ezen a héten Sólyom Balázs, az Invitel online csapatának vezetője írta a Kultúrterrort.

A testületnek Vajna és Ujj Mészáros is a tagja lett.

A Youtube-on több mint 50 millióan látták már.

A UNICEF kampánya pro bono készült.

A műsor az RTL II-n fut majd.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Bocuse d’Or mellett az otthon is elkészíthető szarvasgulyásról is lesz szó a sorozatban.

A bloggerek egy elektromos autót teszteltek. 

A Zöldunió a környezettudatos tematikájú webhelyek hirdetési felületeit kínálja.

hirdetés

A Turizmus Trend /Vendég & Hotel szaklap 2016 nyarán harmadszor is meghirdeti nagysikerű Gastro Design versenyét!

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival lehet nevezni.

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Workshop a Sakkom és a Crane szakmai támogatásával. Október 12.

hirdetés