hirdetés
Share on Tumblr

380 millió forintba került az MVM legutóbbi paksi kampánya

Az Átlátszó kérte ki az MVM-től az adatokat. Nagyot kaszált a közmédia és a jobbos médiabirodalom is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Átlátszó.hu/Kreatív.hu)

Új tagok a felsővezetésben.

Digitális kampányt indított az oldal.

Nagy Dezsővel közösen irányítják a folyamatokat.

Problémakezelés kategóriában.

Páncsity Lídia munkáját választották a 48. vitorlásverseny szervezői.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nézze meg a Chili TV és az Izaura logóit.

De legalább jön a Snickers jégrémváltozata.

A tárlatot június 1-17. között nézhetik meg.

hirdetés

A legjobb tartalomalapú marketinges megoldások versenye díjátadó és workshop: május 26.

Cél, hogy megtaláljuk a legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásokat. Meghosszabbított nevezési határidő: május 27.

A Kreatív nyolcadik alkalommal meghirdeti a online videótartalmak versenyét. Várunk minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak! Nevezési határidő: június 6. 18 óra

FMCG-FÓRUM az aktuális és égető szakmai kérdések megvitatására, június 7-én

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal másodszor, június 8-án.

Egy workshop, ahol Te vagy a középpontban, hogy tudatosabbá, intuitívabbá válhass! Ismerkedj meg a meditáció alapjaival és a benned rejlő végtelen számú lehetőséggel.

hirdetés