hirdetés
Share on Tumblr

Új tulajdonos a 444 mögött

Május elején tulajdonrészt vásárolt a 444-et kiadó Magyar Jeti Zrt.-ben egy amerikai befektetési alap, a Digital News Ventures – erősítette meg Kardos Gábor tulajdonos-vezérigazgató a Kreatív értesülését. 

hirdetés

A most befektetett összeg százmilliós nagyságrendű, ezért 20 százalék alatti részesedést kaptak. Kardos Gábor szerint az együttműködés további lépéseit is tervezik. Ez az összeg jelentős befektetésnek számít, mivel a vezérigazgató elmondása szerint az alapítástól rendelkezésre álló saját- és hitelből származó forrásokat így nem kell teljes egészében igénybe venniük, a mostani befektetési összeg pedig meg fogja közelíteni az eddig ténylegesen felhasznált tőke mennyiségét. A 444 megerősödésének finanszírozása ezzel - Kardos szerint - még biztonságosabbá vált.

Az 1996-ban alapított Media Development Investment Fund (MDIF) alá tartozó Digital News Ventures elsősorban előremutató, de egyelőre kevésbé ismert médiapiaci vállalkozások és startupok befektetőjeként ismert világszerte. Befektetéseik vannak Indonéziában, Oroszországban, Malájziában, Indiában, Brazíliában és az Egyesült Államokban is. Az MDIF támogatói és befektetői között megtalálható a Foundation for Democracy and Media, a Calvert Social Investment Foundation, az Omidyar, a Soros György-féle Open Society Foundation, az Oxfam, valamint a Svéd és a Svájci Nemzetközi Fejlesztési és Együttműködési Ügynökség is. 

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ügynökséget a Forevermark hazai képviselője kérte fel a feladatra. 

Új pr-ügynökséggel kezdi a 2016/17-es tanévet a 2016-tól egyetemként működő intézmény.

Október 3-tól megszűnik a húszperces napi összefoglaló.

hirdetés

Tartalommarketing a gyógyszerkommunikációban: konferencia szeptember 29-én

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: szeptember 30.

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni. A KONFERENCIA MEGTELT!

Ismét keressük a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket! Idén először online nevezéssel! Nevezési határidő: október 7.

3 napos képzés, egyetemi oktatóktól nap mint nap emberekkel foglalkozó szakembereknek. 2016. október 7., 14., 21.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív és a Crane szakmai támogatásával. Október 12. BETELT!

Koktélozással és networkinggel egybekötött szakmai tréning a Kollaboratív Marketingben rejlő lehetőségekről. Időpont: október 13.

Konferencia a YouTube-ról a Google-lel. Reklámok, zene, YouTube sztárok, vacsora, Random Trip október 18-án, az A38 Hajón.

Minden a content marketingről: tartalomgyártás, mérhetőség, csatornaválasztás. Időpont: október 20-án.

Interaktív workshop gyakorlati példákkal és hasznos tanácsokkal harmadik alkalommal, október 25-én.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: 10.28.

Fő előadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier, Süddeutsche Zeitung Investigative Recherche SAVE THE DATE! 2016.11.29.