hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Autópiac - a Suzuki a legaktívabb hirdető

Már nemcsak az eladásokban, hanem a reklámköltésben is a Suzuki a magyar autópiac éllovasa az idén.
hirdetés
Míg tavaly az első öt hónapban a Renault Hungária Kft. költött a legtöbbet reklámra, idén a Magyar Suzuki Rt. szánt legtöbbet brandjei népszerűsítésére. A társaság a Mediagnozis listaáras költése szerint 1,195 milliárd forintot fordított hirdetések megjelentetésére, aminek nagy részét, 894 millió forintot a televíziós szpotok közzététele jelentette. Az idei első féléves autóértékesítési lista második helyezettje, az Opel viszont a költési rangsor 7-dik helyén áll csak, 497 millió forintos hirdetési költésével.

Autóforgalmazók reklámköltése 2003 január-május
Hirdető
Összesen
MAGYAR SUZUKI RT.
1 195 733
RENAULT HUNGÁRIA KFT.
1 112 607
PEUGEOT HUNGARIA
929 968
TOYOTA MOTOR HUNGARY KFT.
909 794
PORSCHE HUNGARIA KFT.
715 223
CITROEN HUNGÁRIA KFT.
626 956
OPEL HUNGARY KFT.
497 869
FIAT AUTÓ MO.KFT.
490 536
FORD HUNGÁRIA KFT.
441 371
SUMMIT MOTORS HUNGARY RT.
427 312
MAZDA MOTORS HUNGARY KFT.
338 040
GM DAEWOO C&E KFT.
291 111
HYUNDAI AUTO HUNGARY
181 276
HONDA HUNGARY KFT.
127 765
WALLIS MOTOR KFT.
112 266
KIA MOTORS HUNGARY
94 321
MB-AUTO MAGYARORSZÁG KFT.
81 093
MITSUBISHI MOTORS
80 122
VOLVO AUTÓ HUNGÁRIA KFT.
61 962
IVECO FIAT
13 750
JAGUAR HUNGARY
13 128
POLAR MOBIL KFT.
10 339
SWISSCAR RT.
6 065
HUNGAROLADA KFT.
2 750
EMIL FREY MAGYARORSZÁG KFT.
1 678
Az adatok 1000 forintban, listaáron értendők

Ennél jóval többért reklámozott például a lista második helyére visszaszorult Renault, a francia autógyártó a Suzuki mögött alig maradt le, hiszen 1,112 millió forintért hirdetett. 900 millió forint feletti összeget fordított televízióban, közterületen, folyóiratokban és napilapokban, illetve rádióban közzétett hirdetésekre a Peugeot Hungária és a Toyota Motor Hungary Kft. is. A hazai autóforgalmazók a Mediagnozis adatai szerint összesen 8,7 milliárd forint értékben hirdettek a január-május közötti időszakban.

(forrás: Kreatív Online )
Share on Tumblr

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Turizmus Trend 2015. május 5-én ismét Turizmus Akadémiát rendez.

Díjátadó május 6-án 20.00-tól a Teslában!

A verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzletét.

Pszichológia a marketing és a reklámok mögött, május 8-án.

Idén is keressük a legszebb és a legötletesebb csomagolásokat!

Gyakorlati tréning a Prezi.com használatáról május 19-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: május 21.

Az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseménye május 28-29-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmakat.

hirdetés
hirdetés